SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Fanken..... glemte " " Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Hva har du imot gensere? Det synes jeg var en støtende komentar! Hvis du tenker over alle fattige gatebarn her i verden som kun labber rundt i filler tror jeg ikke den genseren er så ynkelig! Takk! Så sant som det er sagt. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Fint. Vet dere at denne IDIOTISKE diskusjonen startet på grunn av en ynkelig genser? Hva har du imot gensere? Det synes jeg var en støtende komentar! Hvis du tenker over alle fattige gatebarn her i verden som kun labber rundt i filler tror jeg ikke den genseren er så ynkelig! Takk! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) SupremeX: Æ digge signaturen din (øverste linja) Edit: Ja, jeg prøver å endre emnet litt. Endret 21. august 2004 av rlz Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Herregud. Reported for lenge siden btw... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Fint. Vet dere at denne IDIOTISKE diskusjonen startet på grunn av en ynkelig genser? Kalles også for "begret er fullt". Glass kan også brukes. ahpadt: å nei, for en gangs skyld en liten diskusjon , dette er ett diskusjonsforum.. Endret 21. august 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Er enkelte på forumet som har fått meg irritert men eg eksploderer heldigvis ikke. Er ikke så saklig når eg først klikker. Edit: Er ikke saklig at all faktisk. Saklig er KJEDELIG!! Endret 21. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 SupremeX: Æ digge signaturen din (øverste linja) Den er bare lattis Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Er enkelte på forumet som har fått meg irritert men eg eksploderer heldigvis ikke. Er ikke så saklig når eg først klikker. Edit: Er ikke saklig at all faktisk. Saklig er KJEDELIG!! Samme her. Men av og til så bare blir det likevel Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 For the record.... "Lattis" er ikke negativ ord i bergen. Når noen sier lattis så menes det "kult" "morsomt" elns. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 For the record.... "Lattis" er ikke negativ ord i bergen. Når noen sier lattis så menes det "kult" "morsomt" elns. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 HalTan bor da i tjukkeste Oslo, såvidt jeg har fått med meg? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) .. svært ofte brukt av hardbarkete hasj-tryner. Edit: det var da jævlig så fort folk skulle poste her i dag, da. Endret 21. august 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 HalTan bor da i tjukkeste Oslo, såvidt jeg har fått med meg? Ja? I mine kretser brukes lattis som noe positivt/kult/gøy. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Enough dear hobbits. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 HalTan bor da i tjukkeste Oslo, såvidt jeg har fått med meg? Ja? I mine kretser brukes lattis som noe positivt/kult/gøy. Ditt er ikke mitt Forsåvidt i mine vennekretser også, men når du sier det om andre (les: folk du ikke kjenner) så blir det negativt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 HalTan bor da i tjukkeste Oslo, såvidt jeg har fått med meg? Å da kan han ikke forstå bergensk? kansje han har venner i bergen? o_O Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 HalTan bor da i tjukkeste Oslo, såvidt jeg har fått med meg? Ja? I mine kretser brukes lattis som noe positivt/kult/gøy. Samme her jeg bor, men likvel virket ikke den kommentaren et par sider tilbake så hyggelig. Men glem nå det. La oss prate om mainnj Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Samme her jeg bor, men likvel virket ikke den kommentaren et par sider tilbake så hyggelig. Men glem nå det. La oss prate om mainnj Manjit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg