Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Desverre, jeg er ikke så jævla sofistikert og språklig overlegen at jeg vet hva det der betyr.

Haha. Språklig overlegen, faktisk. Jeg suger herifra og til Sørøst-Asia i Fransk. :mrgreen: Og nei, det har ikke noe med å være overlegen å gjøre, du brukte nordnorsk, jeg brukte fransk. :shrug:

Og hvorfor i faen er jeg en gjørmete hund? Det eneste nedverdigende du kan på fransk?

Heh, internettoversettere ja, har levert noen pussige franskstiler, for å si det sånn. Det betyr vel noe sånt som "hundebæsj", eller noe i den duren. Om jeg ikke har bomma 400% på grammatikken da, som sikkert er fullt mulig. :shrug:

La poule mon coq

:D

Lenke til kommentar
Da har vi forskjellige oppfatninger av ordet "lattis". :shrug: Poenget blir vel uansett at det ikke var ment slik, så da kan man vel like vel la det ligge med at det om mulig var en kommunikasjonssvikt. :shrug:

Det er mulig, men uansett hvordan du vrir og vender på det, så er ordet lattis N-E-G-A-T-I-V-T. Husk det ;)

Men neida, la oss lage en skikkelig sak ut av det. La oss krangle. :woot:

Gjerne for meg, mere blod, mere blod! :!:

Gud som jeg elsker Internett. :D

Ja, copypaste stiler til skolearbeid ER GØY, med mindre du har en lærer som sjekker alle stilene en for en på google :blush:

Men HalTan, du krydrer forumet :yes:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Anyways, har fått ut litt av det jeg mener. Så nå vet du hvertfall hva jeg, og sikkert mange fler syns om måten du oppfører deg på forumet. End of discussion.

Føler du deg bedre nå?

Om jeg skulle få ut alt jeg måtte mene om folk på forumet, hadde det blitt en DEL "blod", får å si det slik. Men gjør jeg det?

:shrug:

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Fint. Vet dere at denne IDIOTISKE diskusjonen startet på grunn av en ynkelig genser?

Hva har du imot gensere? Det synes jeg var en støtende komentar! Hvis du tenker over alle fattige gatebarn her i verden som kun labber rundt i filler tror jeg ikke den genseren er så ynkelig! Takk!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...