Peterman Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Markér tekst, høyreklikk, velg Translate -> French to english. Flinke Opera. *Klappe på* Edit: så fort ble det innlegget skuflet unna, ja. Jaja.. Stilig funksjon. Har brukt Opera lenge, men aldri lagt merke til den. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Desverre, jeg er ikke så jævla sofistikert og språklig overlegen at jeg vet hva det der betyr. Haha. Språklig overlegen, faktisk. Jeg suger herifra og til Sørøst-Asia i Fransk. Og nei, det har ikke noe med å være overlegen å gjøre, du brukte nordnorsk, jeg brukte fransk. Og hvorfor i faen er jeg en gjørmete hund? Det eneste nedverdigende du kan på fransk? Heh, internettoversettere ja, har levert noen pussige franskstiler, for å si det sånn. Det betyr vel noe sånt som "hundebæsj", eller noe i den duren. Om jeg ikke har bomma 400% på grammatikken da, som sikkert er fullt mulig. La poule mon coq Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 What the fuck does "wtf" means? Mere blod mere blod. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Helt enig! Jeg føler meg overkjørt, dine komentarer treffer meg som en harpun i hjerterota! Præhæhæhæhæ. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Du kan tro du er så voksen du vil, men for meg er du bare en fjott som tror du er voksen og bedre en de andre, for det er det inntrykket du gir en god del ganger. Er faktisk enig i dette. *venter i spenning på tilbakeangrep* Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Anyways, har fått ut litt av det jeg mener. Så nå vet du hvertfall hva jeg, og sikkert mange fler syns om måten du oppfører deg på forumet. End of discussion. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Da har vi forskjellige oppfatninger av ordet "lattis". Poenget blir vel uansett at det ikke var ment slik, så da kan man vel like vel la det ligge med at det om mulig var en kommunikasjonssvikt. Det er mulig, men uansett hvordan du vrir og vender på det, så er ordet lattis N-E-G-A-T-I-V-T. Husk det Men neida, la oss lage en skikkelig sak ut av det. La oss krangle. Gjerne for meg, mere blod, mere blod! :!: Gud som jeg elsker Internett. Ja, copypaste stiler til skolearbeid ER GØY, med mindre du har en lærer som sjekker alle stilene en for en på google Men HalTan, du krydrer forumet Endret 21. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Anyways, har fått ut litt av det jeg mener. Så nå vet du hvertfall hva jeg, og sikkert mange fler syns om måten du oppfører deg på forumet. End of discussion. Føler du deg bedre nå? Om jeg skulle få ut alt jeg måtte mene om folk på forumet, hadde det blitt en DEL "blod", får å si det slik. Men gjør jeg det? Endret 21. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Anyways, har fått ut litt av det jeg mener. Så nå vet du hvertfall hva jeg, og sikkert mange fler syns om måten du oppfører deg på forumet. End of discussion. Fint. Vet dere at denne IDIOTISKE diskusjonen startet på grunn av en ynkelig genser? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Det er mulig, men uansett hvordan du vrir og vender på det, så er ordet lattis N-E-G-A-T-I-V-T. Husk det Da har jeg lært noe nytt i dag også. Har uansett aldri brukt ordet som noe annet enn et "le-ord." I hvert fall i min vennekrets. Jaja. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 ynkelig genser? JAKKE!! Faen du er dum!! Hater deg!!!!11 Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Fint. Vet dere at denne IDIOTISKE diskusjonen startet på grunn av en ynkelig genser? Nope. Den startet på grunn av en kommentar som av 99% av oppegående mennesker oppfattes som negativ. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) faktisk var det en jakke EDIT: litt sen der gitt..FAEN mario Endret 21. august 2004 av Camron Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Fint. Vet dere at denne IDIOTISKE diskusjonen startet på grunn av en ynkelig genser? Kalles også for "begret er fullt". Glass kan også brukes. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Nope. Den startet på grunn av en kommentar som av 99% av oppegående mennesker oppfattes som negativ. Men var det nødvendig å gjøre en diskusjon av det når det ble forklart ganske kjappt og effektivt at det var ment på hyggelig vis? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 ynkelig genser? JAKKE!! Faen du er dum!! Hater deg!!!!11 Fy fasan er enig med deg Snowdog. En genser går ikke ant å dele på midten med mindre du bruker saks elns. Men regner med resten var en spøk. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Me 2 DraZeN, ble bare litt engasjert når jeg endelig så at noen plukka på "teh all mighty hælvtizz" Gidder ikke å vri hjernen for å si noe som egentlig ikke er så jævl viktig anyways... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Nope. Den startet på grunn av en kommentar som av 99% av oppegående mennesker oppfattes som negativ. Men var det nødvendig å gjøre en diskusjon av det når det ble forklart ganske kjappt og effektivt at det var ment på hyggelig vis? Egentlig ikke Lenke til kommentar
Jostaffa Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 Fint. Vet dere at denne IDIOTISKE diskusjonen startet på grunn av en ynkelig genser? Hva har du imot gensere? Det synes jeg var en støtende komentar! Hvis du tenker over alle fattige gatebarn her i verden som kun labber rundt i filler tror jeg ikke den genseren er så ynkelig! Takk! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. august 2004 Rapporter Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Resultatet av det lille ordet ditt kan man se på de to siste sidene, så.. JA! det var tydeligvis nødvendig Jostaffa: du er lattis Endret 21. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg