tor_erik Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gratulerer med gullet, Norge! Noen som faktisk så dette i morges? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gratulerer med gullet, Norge! Noen som faktisk så dette i morges? Nei, men det kommer sikkert 50 ganger i reprise på TVen idag, så du trenger nok ikke bekymre deg. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Gratulerer med gullet, Norge! Noen som faktisk så dette i morges? Nei, men det kommer sikkert 50 ganger i reprise på TVen idag, så du trenger nok ikke bekymre deg. Sant nok. Endret 21. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gull? Norge? Åja, sikkert noe sportsgreier... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Ohhh ohh nå blir det fight!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Ohhh ohh nå blir det fight!! Hvor? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Så hvorfor skriver du lattis da? Si meg på hvilken overlegen, måte, som vi vanlige folk ikke forstår, at "lattis" kan bety noe positivt, og ikke nedverdigende. Herregud. Jeg synes jakka var morsom, akkurat som han selv ga uttrykk for. Digger sånne gamle kommunist-effekter. Og DU tar deg for mye vann over hodet nå. Jeg har ikke ment noe nedverdigende i det hele tatt, EO-FUCKING-D. P.S. Gidder ikke sette meg ned å lese noe ordbok for å komme med noen verbalt overlegne setninger. Eh... Hæ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Her i so3. Les her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=167871&st=5040 Edit: Nevermind. Er igang allerede. Endret 21. august 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Hold kjeft Mario. Endret 21. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Litt vann over hodet? Gjør ikke no, er flink til å holde pusten... btw *Gi haltan en åre* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Litt vann over hodet? Gjør ikke no, er flink til å holde pusten. Vet du hva, det er på tide at du gir deg. Du tolket det jeg sa feil, get over it. Ps, om du vil hakke på noen som kommenterte den jakka, hakk på de som faktisk VAR frekke (les: Holger). btw *Gi haltan en åre* Pisspreik. Det at DU leser noe feil, betyr ikke at det faktisk har den meningen. Jeg klarer meg utmerket uten åre, selv om du ikke klarer innrømme at du bomma. Endret 21. august 2004 av HalTan Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Og DU tar deg for mye vann over hodet nå. Jeg har ikke ment noe nedverdigende i det hele tatt, EO-FUCKING-D. Isåfall burde du tenke deg litt mere om neste gang du "åpner kjeften" P.S. Gidder ikke sette meg ned å lese noe ordbok for å komme med noen verbalt overlegne setninger. Eh... Hæ? Å du skjønte helt fint hva han mente, jeg støtter DraZeN her, du kommer med noen kommentarer av og til som er utrolig provoserende KvarTan, og har du ikke noe bedre og si en "lattis" eller " " kan du jo bare holde kjeft Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Når det gjelder å innrømme feil, er du den som er verst. Ikke bare jeg som synes det, vet mange, skal ikke nevne navn. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har på følelsen på at det er noe som har samlet seg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Når det gjelder å innrømme feil, er du den som er verst. Ikke bare jeg som synes det, vet mange, skal ikke nevne navn. *Rekke opp hånda* Har på følelsen på at det er noe som har samlet seg. You got that one right Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Har på følelsen på at det er noe som har samlet seg. Stemmer det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Isåfall burde du tenke deg litt mere om neste gang du "åpner kjeften". Jeg ser ingen eller eller :dontgeitit: eller lignende. Jeg skjønner egentlig ikke hva som tilsier at dere så absolutt skal tolke det som noe negativt. Det var ikke ment som stort mer enn at jeg synes jakka var litt "lattis" (les: Morsom/artig/fet/whatever). Det at du/dere absolutt ikke klarer å innse det, etter at jeg har påpekt det flere ganger, vitner ikke om stort mer enn at dere er ute etter å ta meg. Dere tok/tar feil angående hva jeg mente med "lattis", EOD(© B|ekte). Å du skjønte helt fint hva han mente, jeg støtter DraZeN her, du kommer med noen kommentarer av og til som er utrolig provoserende KvarTan, og har du ikke noe bedre og si en "lattis" eller " " kan du jo bare holde kjeft Nei, jeg skjønte ikke godt hva han mente. Jeg slår ikke opp i noen ordbok. Og hvis du hadde lest det jeg skriver her, og omk mulig tatt LITT inntil deg hva jeg faktisk mener med det, vel da hadde du kanskje innsett at jeg ikke mente det nedverdigende, og at dere med andre ord tolket det feil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Når det gjelder å innrømme feil, er du den som er verst. Ikke bare jeg som synes det, vet mange, skal ikke nevne navn. Angrep er det beste forsvar? Kan du ikke bare innse at du rett og slett tolka det feil? Istedet starter du reneste korstoget mot meg. Feigt, spør du meg. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hmm, broren min har tenkt og kjøpe seg en DVD brenner. Noen som har en å anbefale? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Ps. Du må mene akkurat hva du vil om meg, jeg gir i bunn og grunn ganske lang faen. Men du får ikke lov til å vri på det jeg sier for å ha noe å ta meg for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg