Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvorfor skriver du lattis da? Si meg på hvilken overlegen, måte, som vi vanlige folk ikke forstår, at "lattis" kan bety noe positivt, og ikke nedverdigende.

Herregud. Jeg synes jakka var morsom, akkurat som han selv ga uttrykk for. Digger sånne gamle kommunist-effekter. :mrgreen:

Og DU tar deg for mye vann over hodet nå. Jeg har ikke ment noe nedverdigende i det hele tatt, EO-FUCKING-D.

P.S. Gidder ikke sette meg ned å lese noe ordbok for å komme med noen verbalt overlegne setninger.

Eh...

Hæ?

Lenke til kommentar
Litt vann over hodet? Gjør ikke no, er flink til å holde pusten.

Vet du hva, det er på tide at du gir deg. Du tolket det jeg sa feil, get over it. Ps, om du vil hakke på noen som kommenterte den jakka, hakk på de som faktisk VAR frekke (les: Holger).

btw *Gi haltan en åre*

Pisspreik. Det at DU leser noe feil, betyr ikke at det faktisk har den meningen. Jeg klarer meg utmerket uten åre, selv om du ikke klarer innrømme at du bomma.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Og DU tar deg for mye vann over hodet nå. Jeg har ikke ment noe nedverdigende i det hele tatt, EO-FUCKING-D.

Isåfall burde du tenke deg litt mere om neste gang du "åpner kjeften"

P.S. Gidder ikke sette meg ned å lese noe ordbok for å komme med noen verbalt overlegne setninger.

Eh...

Hæ?

Å du skjønte helt fint hva han mente, jeg støtter DraZeN her, du kommer med noen kommentarer av og til som er utrolig provoserende KvarTan, og har du ikke noe bedre og si en "lattis" eller ":roll: " kan du jo bare holde kjeft :thumbup:

Lenke til kommentar
Isåfall burde du tenke deg litt mere om neste gang du "åpner kjeften".

Jeg ser ingen :roll: eller :ermm: eller :dontgeitit: eller lignende. Jeg skjønner egentlig ikke hva som tilsier at dere så absolutt skal tolke det som noe negativt. Det var ikke ment som stort mer enn at jeg synes jakka var litt "lattis" (les: Morsom/artig/fet/whatever). Det at du/dere absolutt ikke klarer å innse det, etter at jeg har påpekt det flere ganger, vitner ikke om stort mer enn at dere er ute etter å ta meg.

Dere tok/tar feil angående hva jeg mente med "lattis", EOD(© B|ekte). :)

Å du skjønte helt fint hva han mente, jeg støtter DraZeN her, du kommer med noen kommentarer av og til som er utrolig provoserende KvarTan, og har du ikke noe bedre og si en "lattis" eller  ":roll: " kan du jo bare holde kjeft :thumbup:

Nei, jeg skjønte ikke godt hva han mente. Jeg slår ikke opp i noen ordbok. :shrug: Og hvis du hadde lest det jeg skriver her, og omk mulig tatt LITT inntil deg hva jeg faktisk mener med det, vel da hadde du kanskje innsett at jeg ikke mente det nedverdigende, og at dere med andre ord tolket det feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...