Anette_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Slikt må en regne med på Turboneger konsert Men jeg hater øl! jaj, det var ihvertfall dritbra konsert da Bortsett fra stygge drittunger som dreiv å dytta hverandre frem opg tilbake og diggga å se at andre irriterte seg over det. Også har jeg finni ut at jeg MÅ på roskilde neste år. Eller ihvertfall quart'en om jeg ikke kommer meg så langt som roskilde Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hvorfor har du ikke avatar lenger Anette_? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 En IP som prøver å tracke åpne porter... LoL, klarte å tracke han med Sygate Pro 5.5, en fyr med Chello i Tr.Heim så jeg fant tlf nr hans og ringte med skjult nr. Hørte at han satte og knottet på en PC så sa jeg bare at han hadde blitt rapportert for hacking :!: Har ikke hørt noen si så mye rart å prøve å bortforklare seg, holdt på å le meg ihjel når jeg hørte han satte i gang. Han trodde politiet var på vei for å hente sakerne hans osv... Jaja, tror ikke han prøver seg igjenn med det første. Åssen fant du tlfnummer..? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Anette_ det er bare å sitte på med meg Jeg skal på både quart og roskilde Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 HAHAHA Lo så jeg spruta iste over hele skjermen. ^^ Præhæhæhæh Lol Rofl hahaha omg Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 HAHAHA Lo så jeg spruta iste over hele skjermen. ^^ :lol: Den må over til humor-delen! Er spent på om det finnes en fortsettelse eller om person 1 fant ut at rituelt selvmord var det beste for å slippe skammen. Synes litt synd på person 1 egentlig som utsettes for det der... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Posta'n i humor nå Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Anette_ det er bare å sitte på med meg Jeg skal på både quart og roskilde Takk Hvor kjører du fra? Har avatar men den virker bare ikke, ellerno.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Bor i lillestrøm liksom...like ved oslo.. så det er vel ikke alt for langt unna deg tror det er fler som kommer til å sitte på da men skal nok få plass til deg og Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 hehe, høres bra ut Får se hvor mange venner av meg som skal og sånnt, må jo nesten ha noen å være der med og.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 holder det ikke med meg da neida..blir nok sikkert en del som drar nedover som vanlig. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hmm, vurderer og spille Doom3.... Er tross alt dag nå, så kansje det går Skal stikke og kjøpe meg nye klær snart, har lyst på en skjorte... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (Sorry bumping) Noen som husker hva den sangen i Battlefield Vietnam er, heter noe sånt som "Ride over the Valkeriyes". Men jeg trenger korrekt skrivemetode. Så "Apacalypse now" i natt, var omtrent eneste sangen man hørte! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hmmm våknet med "løs" kjeve idag. Tør nesten ikke å gjespe siden eg satte kjevene fast isted. :S Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 holder det ikke med meg da neida..blir nok sikkert en del som drar nedover som vanlig. Tror ikke du ville vært stuck med meg på både quart og roskilde.. Men nå er kusina mi på besøk og så skal jeg til typen min, sjekker vel forumet en gang i morgen.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gratulerer med gullet, Norge! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gratulerer med gullet, Norge! I second that. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gratulerer med gullet, Norge! kom vel i seiling? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Gratulerer med gullet, Norge! kom vel i seiling? http://www.dagbladet.no/sport/2004/08/21/406107.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg