Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En IP som prøver å tracke åpne porter...

 

LoL, klarte å tracke han med Sygate Pro 5.5, en fyr med Chello i Tr.Heim så jeg fant tlf nr hans og ringte med skjult nr. Hørte at han satte og knottet på en PC så sa jeg bare at han hadde blitt rapportert for hacking :!:

 

Har ikke hørt noen si så mye rart å prøve å bortforklare seg, holdt på å le meg ihjel når jeg hørte han satte i gang. Han trodde politiet var på vei for å hente sakerne hans osv...

 

Jaja, tror ikke han prøver seg igjenn med det første.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Koslig innflyttnings fest i går :thumbdown:

Masse 18 år gamle jenter som oppførte seg som dem var 14 år...

Ligger på gulve å vri seg med å skrike hvor fulle dem var...

Jeg stakk etter 1 timer... :)

da fikk jeg nokk...

En av grunnene til at jeg ikke gidder å dra på fyllefester.

Folk har en tendens til å bli et par år yngre mentalt sett ved overdrevne inntak av giftstoffer i form av alkohol...

Lenke til kommentar

Huff, er aldri noe gøy når folk blir for fulle.. Hu ene venninna mi ble for full i går men jeg gikk ikke med hu da og etter at jeg synes hu oppførte seg dumt og overlegent mot meg dagen før gadd ikke jeg dra fra konserten for å passe på hu ass! Men hu klarte å rekke nattbussen da..

 

Span og turboneger var begge dritråe konserter da!! :thumbs: Eneste minuset var at folk på turboneger dreiv å kaste øl rundt ( jeg liker ikke å få øl i håret) og ei kjerring helte ut øl'en sin nedover ryggen min :nei: Heldigvis overlevde kameraet og mobilen min da, selv om jeg stinka øl resten av kvelden..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...