tbend Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 huff, gidda ikke lese den! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hmm har mistanke om at det er noen som prøver å snoke seg inn på PC'en min, hvor kan jeg tracke IP adresser? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) En IP som prøver å tracke åpne porter... LoL, klarte å tracke han med Sygate Pro 5.5, en fyr med Chello i Tr.Heim så jeg fant tlf nr hans og ringte med skjult nr. Hørte at han satte og knottet på en PC så sa jeg bare at han hadde blitt rapportert for hacking :!: Har ikke hørt noen si så mye rart å prøve å bortforklare seg, holdt på å le meg ihjel når jeg hørte han satte i gang. Han trodde politiet var på vei for å hente sakerne hans osv... Jaja, tror ikke han prøver seg igjenn med det første. Endret 21. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 HAHAHA Lo så jeg spruta iste over hele skjermen. ^^ :lol: Seriøst.. den var genial.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Hmm, noen som har peiling på filmmusikk? Leiter etter en sang som er i "Charlies Angles 2", er noe sånt som: "Never ever meet a girl like you before" omtrent om og om igjen.. Takker for svar Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Edwyn Collins? Flogging Molly? Kinks? <-- denne jeg satser på Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Haha :!: den var morsomt. Husker en argentiner spurte på IRC #norge om hvilken kule norske sataniske navn vi kunne nevne siden han skulle starte en metall utested i buenos aires. Han fikk mange morsome tips. Vet ikke om det ble gjennomført eller ka som skjedde videre. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) EDIT: Takk SteffyBoy, var Edwyn Collins! Endret 21. august 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Endelig er eg trøtt så eg kan sove vekk denne drittakjedelige dagen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 æsj.. hadde ikke mer brød igjen. sitter å eter knekke brød med nugatti... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) svarte... jeg får ikke sove jeg, også har jeg jævli vondt i hodet også.. uff..livet er ike lett... Endret 21. august 2004 av Camron Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Koslig innflyttnings fest i går Masse 18 år gamle jenter som oppførte seg som dem var 14 år... Ligger på gulve å vri seg med å skrike hvor fulle dem var... Jeg stakk etter 1 timer... da fikk jeg nokk... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 EDIT: Takk SteffyBoy, var Edwyn Collins! Good Song! Blir en tur til byn idag, kjøpe skolebøker Håper det er fint vær ute. Gidder ikke reise meg og se ut vinduet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Koslig innflyttnings fest i går Masse 18 år gamle jenter som oppførte seg som dem var 14 år... Ligger på gulve å vri seg med å skrike hvor fulle dem var... Jeg stakk etter 1 timer... da fikk jeg nokk... En av grunnene til at jeg ikke gidder å dra på fyllefester. Folk har en tendens til å bli et par år yngre mentalt sett ved overdrevne inntak av giftstoffer i form av alkohol... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Kansje Dette leksikonet hadde vært gøy å lese igjennom? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 HAHAHA Lo så jeg spruta iste over hele skjermen. ^^ :lol: Det der er DÅRLIG gjort! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 synes egentlig det var bra gjort jeg...tror han satanisten hadde gjort det samme.. han kommer hvertfall til å gjøre det fremover Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Huff, er aldri noe gøy når folk blir for fulle.. Hu ene venninna mi ble for full i går men jeg gikk ikke med hu da og etter at jeg synes hu oppførte seg dumt og overlegent mot meg dagen før gadd ikke jeg dra fra konserten for å passe på hu ass! Men hu klarte å rekke nattbussen da.. Span og turboneger var begge dritråe konserter da!! Eneste minuset var at folk på turboneger dreiv å kaste øl rundt ( jeg liker ikke å få øl i håret) og ei kjerring helte ut øl'en sin nedover ryggen min Heldigvis overlevde kameraet og mobilen min da, selv om jeg stinka øl resten av kvelden.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Slikt må en regne med på Turboneger konsert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg