Dorian Gray Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 :!: Hvor mange ganger har du vært i USA, dimdal? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 null og en halv Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 null og en halv Så du er rimelig sikker på at hele usa er prikk likt det du får oppgitt i media? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 null og en halv OMFG, jeg ble så overasket nå! Jeg tror jeg besvimer av dette sjokket! Jeg som trodde du hadde vært der veldig mange ganger, og faktisk opplevd landet, istedefor å lese i VG og tenke: vettuka, dette med å ha egen mening er overrated, eg tror eg bare stjeler meningen til noen kommunister! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Så du er rimelig sikker på at hele usa er prikk likt det du får oppgitt i media? Ingen i media har oppgitt til meg at USA er et land med rasediskriminering, politivold, og ran, det har jeg fått fra bekjente som har bodd der. De er vel det man kaller fremmedkulturelle i USA. Endret 20. august 2004 av dimdal Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Jeg har vært i usa jeg har vært i usa. I ca en måned. Søstra mi har vært utvekslingsstudent der. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Ingen i media har oppgitt til meg at USA er et land med rasediskriminering, politivold, og ran, det har jeg fått fra bekjente som har bodd der. De er vel det man kaller fremmedkulturelle i USA. Så du er bombesikker at *hele usa* er slik? Once again, I laugh at your ignorance. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Jaja. Pappa kom nettopp inn med pc-bordet fullt av halvlitere. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Så du er bombesikker at *hele usa* er slik? Once again, I laugh at your ignorance. Vel jeg har jo hverken bekreftet eller avkreftet det.. Hvordan kan du si at det ikke er det? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Vel jeg har jo hverken bekreftet eller avkreftet det.. Hvordan kan du si at det ikke er det? Vel, jeg *vet* det ikke, men vi får vite det ganske snart. Jeg tipper alle mine 430 usd på at du tar feil. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Vel, jeg *vet* det ikke, men vi får vite det ganske snart. Jeg tipper alle mine 430 usd på at du tar feil. Hehe, nettopp, du går for det som er logisk, og selvfølgelig skjønner jeg og at det er ganske usannsynlig at en slik supermakt bare inneholder politivold og ransmenn. Det du kanskje skjønner da er at jeg bare prøver å få deg til å begrunne din påstand, selv om du har en logisk påstand, har du like stor plikt i en diskusjon til å ha like stort grunnlag som en ulogisk påstand. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 HAHAHA Lo så jeg spruta iste over hele skjermen. ^^ Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 :!: Ble litt våken nå, jo. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 HAHAHA Lo så jeg spruta iste over hele skjermen. ^^ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Fyfaen! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Jaja. Pappa kom nettopp inn med pc-bordet fullt av halvlitere. Og hva sa han? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 HAHAHA Lo så jeg spruta iste over hele skjermen. ^^ Hahahah, så genialt! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 :!: Der lo jeg så øl spruta over hele skjermen Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 HAHAHA Lo så jeg spruta iste over hele skjermen. ^^ :lol: Seriøst.. den var genial.. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Eid. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Det er så absolutt det morsomste jeg har lest på lenge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg