Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Dette er min mest dølle fredag - noensinne. "Tja, ka du tru? Ka du tru om dølle fredager og masse kjedelig pjatt om alkohol og andre rusmidler?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Har sett film med den snadreste jenten eg har møtt i mitt liv! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Hmm, hvem startet dette med alkohol og rusmidler? Nå ja, har endelig fått tak i Doom3.. Skjønner hva alle mener med skummelt, og det blir ikke bedre av 5.1 Surrond og intet lys i rommet! Men igjen, litt ensformig da? Ja ja, nå skal jeg se på film. Tipper det blir "Die another day".... (Så visste dere det, så bra ikke sant?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 hasj og alkohol er dårlig blanding.. borte kor Hun er ikke videre smart, da. Men kul jente. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Stikk-kont@kten - Ja det er best for deg at du holder oss informert ellers blir det bråk Kos deg med filmen da wh1te - Kan du maile meg en øl please Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Har sett film med den snadreste jenten eg har møtt i mitt liv! Ble det noe action på deg eller? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Har sett film med den snadreste jenten eg har møtt i mitt liv! Ble det noe action på deg eller? Ja stefan, fortell Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Har sett film med den snadreste jenten eg har møtt i mitt liv! Ble det noe action på deg eller? Ja stefan, fortell Drit nå i jenta! Hvilken film var det? Var den bra? Regissør? Produksjonsår? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Har sett film med den snadreste jenten eg har møtt i mitt liv! Ble det noe action på deg eller? Ja stefan, fortell Drit nå i jenta! Hvilken film var det? Var den bra? Regissør? Produksjonsår? Du glemte spilletid og rolle-liste Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Kjedelig kveld btw. O'yes... Så nettopp reprisen av Letterman-showet som Maria Mena var på. Hadde ikke sett det før. Tror hun var sykt nervøs, stemmen hennes skalv og greier! Du glemte spilletid og rolle-liste Hey, let's just have it all: www.imdb.com Endret 20. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Hvilken film var det? Var den bra? Regissør? Produksjonsår? Ja, og navnene på samtlige statister, scene-ansvarlige, backstage-produsenter, moren til lydproduceren, ja, EVERYTHING, baby! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Drit nå i jenta! Hvilken film var det? Var den bra? Regissør? Produksjonsår? :!: Elsker hvordan du prioriterer. Filmen var Ocean's Eleven, for n'te gang. George Clooney, Brad Pitt, Julia Roberts, Andy Garcia osv... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Og hva slags teip de brukte for å teipe kablene! Det er j*vlig viktig! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Drit nå i jenta! Hvilken film var det? Var den bra? Regissør? Produksjonsår? :!: Elsker hvordan du prioriterer. Filmen var Ocean's Eleven, for n'te gang. George Clooney, Brad Pitt, Julia Roberts, Andy Garcia osv... Snart kommer Oceans Twelve. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Og hva slags teip de brukte for å teipe kablene! Det er j*vlig viktig! Kos deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Drit nå i jenta! Hvilken film var det? Var den bra? Regissør? Produksjonsår? :!: Elsker hvordan du prioriterer. Filmen var Ocean's Eleven, for n'te gang. George Clooney, Brad Pitt, Julia Roberts, Andy Garcia osv... Snart kommer Oceans Twelve. Gleder meg. Goophy og suzze: Nei, ble lite på meg.. Fikk klem da :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 :!: Elsker hvordan du prioriterer. Filmen var Ocean's Eleven, for n'te gang. George Clooney, Brad Pitt, Julia Roberts, Andy Garcia osv... Men for oss andre som ikke prioriterer film fremfor dama. *host*wh1te*hark* Hvordan var hun? Ble det noe intimitet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Fikk klem da :!: Vørdnad! Respekt på godt nynorsk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Jesus folkens, vi så film.. Sku aldri sagt noe Vi trenger flere som wh1te.. Det er ingen som har spurt hvordan filmen var... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. august 2004 Rapporter Del Skrevet 20. august 2004 Kanskje fordi alle vet hvordan filmen er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg