tor_erik Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Grr... Når jeg ikke hadde PC så kjeda jeg meg, så jeg tok ut ALLE knappene på tastaturet og tok en liten rengjøring.. Nå som jeg har begynt å bruke det igjen er det mange taster som er litt harde/vonde å trykke ned. Har prøvd å trykke dem litt ekstra ned, men det hjelper ikke.. Tips? :S Noen har kort og godt for lite å gjøre på. Vaselin på knottene kanskje? TheMasteR: Legevakten er en fin bygning. Kommer du med blodig fot, slipper du t.o.m. å vente. Endret 20. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Grr... Når jeg ikke hadde PC så kjeda jeg meg, så jeg tok ut ALLE knappene på tastaturet og tok en liten rengjøring.. Nå som jeg har begynt å bruke det igjen er det mange taster som er litt harde/vonde å trykke ned. Har prøvd å trykke dem litt ekstra ned, men det hjelper ikke.. Tips? :S Noen har kort og godt for lite å gjøre på. Vaselin på knottene kanskje? TheMasteR: Legevakten er en fin bygning. Kommer du med blodig fot, slipper du t.o.m. å vente. Neinei.. Men det lå 5kilo hår og drit nedi tastaturet, så jeg tenkte at en liten rengjøring var på sin plass. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Grr... Når jeg ikke hadde PC så kjeda jeg meg, så jeg tok ut ALLE knappene på tastaturet og tok en liten rengjøring.. Nå som jeg har begynt å bruke det igjen er det mange taster som er litt harde/vonde å trykke ned. Har prøvd å trykke dem litt ekstra ned, men det hjelper ikke.. Tips? :S Noen har kort og godt for lite å gjøre på. Vaselin på knottene kanskje? TheMasteR: Legevakten er en fin bygning. Kommer du med blodig fot, slipper du t.o.m. å vente. Neinei.. Men det lå 5kilo hår og drit nedi tastaturet, så jeg tenkte at en liten rengjøring var på sin plass. *Se ned på mitt* Dæven. Frister å rengjøre, men jeg vil ikke ødelegge noe heller... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Dæven. Frister å rengjøre, men jeg vil ikke ødelegge noe heller... Bare fyll en tilitersbøtte med vann og zalo og dynk tastaturet nedi. Da slipper du å ta av knappene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Bare fyll en tilitersbøtte med vann og zalo og dynk tastaturet nedi. Da slipper du å ta av knappene. Det har jeg prøvd. Blir veldig rent, men passe ubrukelig etterpå... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Skru det HELT ifra hverandre, og vask alt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 *tenke på å vaske sitt eget, gamle tastatur... * Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Snart på fylla... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Yeah...vi skulle "lære" hvordan vi installerer Windows 2000 server ""lære""? Dårlig undervisning? Hva slags linje går du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Snart på fylla... Alkis... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Snart på fylla... Alkis... It's not even 5 o'clock, man! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Yeah...er innflyttings fest... Vært å handlet drikke til meg å dama just nu..kom på 800 kr Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Misbruke alkohol... Huff, huff. Stikker og trener nå jeg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ikke snakk om å missbruke, men å feire med venner som har fått seg leilighet... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Thea: Kan du ikke søke om bokstipend.. Holdt nesten på å gjøre som wh|te men så er jeg litt for samvittighetsfull også var det ikke mer penger. Det var mer sånn" jeg trenegr fire tusen til bøker pappa" "Greit, lommeboka mi ligger på badet" men så fant jeg ut at jeg bare trengte tusen den dagen men så tok jeg top tusen men jeg møtte mamma i byen så de brukte hu siden hu ikke hadde med npoen kontanter da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ny side: wh1te: the man, the myth ... the hardware Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 (endret) Snart på fylla... Hmm, ikke fylla i dag, derimot blir det kjøring. Folk skal på fest, "bænnsinn-penga-penga!" Endret 20. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ja.. det er jo ganske lurt det ja Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Er JVC HA-G33 noe bra i det hele tatt? ble tvunget til å kjøpe det for å ha på skolen, men synes mitt Phillips til 150,- er mye bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg