Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Grr... Når jeg ikke hadde PC så kjeda jeg meg, så jeg tok ut ALLE knappene på tastaturet og tok en liten rengjøring.. Nå som jeg har begynt å bruke det igjen er det mange taster som er litt harde/vonde å trykke ned. Har prøvd å trykke dem litt ekstra ned, men det hjelper ikke..

 

Tips? :S

Noen har kort og godt for lite å gjøre på.

 

Vaselin på knottene kanskje? :p

 

TheMasteR: Legevakten er en fin bygning. Kommer du med blodig fot, slipper du t.o.m. å vente.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grr... Når jeg ikke hadde PC så kjeda jeg meg, så jeg tok ut ALLE knappene på tastaturet og tok en liten rengjøring.. Nå som jeg har begynt å bruke det igjen er det mange taster som er litt harde/vonde å trykke ned. Har prøvd å trykke dem litt ekstra ned, men det hjelper ikke..

 

Tips? :S

Noen har kort og godt for lite å gjøre på.

 

Vaselin på knottene kanskje? :p

 

TheMasteR: Legevakten er en fin bygning. Kommer du med blodig fot, slipper du t.o.m. å vente.

Neinei.. Men det lå 5kilo hår og drit nedi tastaturet, så jeg tenkte at en liten rengjøring var på sin plass. :)

Lenke til kommentar
Grr... Når jeg ikke hadde PC så kjeda jeg meg, så jeg tok ut ALLE knappene på tastaturet og tok en liten rengjøring.. Nå som jeg har begynt å bruke det igjen er det mange taster som er litt harde/vonde å trykke ned. Har prøvd å trykke dem litt ekstra ned, men det hjelper ikke..

 

Tips? :S

Noen har kort og godt for lite å gjøre på.

 

Vaselin på knottene kanskje? :p

 

TheMasteR: Legevakten er en fin bygning. Kommer du med blodig fot, slipper du t.o.m. å vente.

Neinei.. Men det lå 5kilo hår og drit nedi tastaturet, så jeg tenkte at en liten rengjøring var på sin plass. :)

*Se ned på mitt*

 

Dæven. Frister å rengjøre, men jeg vil ikke ødelegge noe heller...

Lenke til kommentar

Thea: Kan du ikke søke om bokstipend..

 

 

Holdt nesten på å gjøre som wh|te men så er jeg litt for samvittighetsfull også var det ikke mer penger. Det var mer sånn" jeg trenegr fire tusen til bøker pappa" "Greit, lommeboka mi ligger på badet" men så fant jeg ut at jeg bare trengte tusen den dagen men så tok jeg top tusen men jeg møtte mamma i byen så de brukte hu siden hu ikke hadde med npoen kontanter da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...