Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Næsjda. Nå har jeg nettopp hatt to unge damer innom, begge var grisenervøse, og begge ojet og gispet etterpå fordi "det ikke gjorde vondt i det hele tatt". Klarer de det, klarer nok du det også. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 *Puh* Endelig hjemme fra skoledag som begynte 08:00. Slitsomt... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Næsjda. Nå har jeg nettopp hatt to unge damer innom, begge var grisenervøse, og begge ojet og gispet etterpå fordi "det ikke gjorde vondt i det hele tatt". Klarer de det, klarer nok du det også. hehe, sant det.. er vist bare å sutte på isbiter frister veldig Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 er ikke piercing bare smertefull det lille nanosekundet det tar å pierce det da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det er bare en ting jeg lurer på: Dere som har masse piercing (psilocybe f.eks), har du noen gang tenkt over hvordan det vil være å ha så mye piercing når du blir gammel? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Det er en av grunnene til at jeg ikke vil gjøre det. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 bare å ta det ut når du blir eldre da.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Trakket akkurat på en glass bit, på 1 og 1halv cm.... fikk hele inn i foten fikk dradd ut nesten hele, ligger noen småbiter inni ennå..... ... Og jeg blør noe sykt.... noen som har noen forlag? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Trakket akkurat på en glass bit, på 1 og 1halv cm....fikk hele inn i foten fikk dradd ut nesten hele, ligger noen småbiter inni ennå..... ... Og jeg blør noe sykt.... noen som har noen forlag? Kompress og legevakt Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ja, kom deg til legevakta. ikke sitt her på hwforumet.. husker jeg leste på et forum en gang som lurte på hva han skulle gjøre når det brant hos seg Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 bare å ta det ut når du blir eldre da.. Ta til eksempel psilocybe sin tunge: Er ikke bare "å ta den ut" da.. Tungen kan vell ikke akkurat vokse sammen igjen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Pfff...2 enke timer på skolen i dag... Pfft, to timer med kvalitet i organisasjoner og bedrifter og to timer med datamaskinens historie og oppbygning.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 ja, kom deg til legevakta. ikke sitt her på hwforumet.. husker jeg leste på et forum en gang som lurte på hva han skulle gjøre når det brant hos seg Mååh være påh HW foruumet.. *Dunk* neida.... venter litt med å gå ned, legevakten er ett minutt herfra, men det er PAIN Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Pfff...2 enke timer på skolen i dag... Pfft, to timer med kvalitet i organisasjoner og bedrifter og to timer med datamaskinens historie og oppbygning.. Yeah...vi skulle "lære" hvordan vi installerer Windows 2000 server Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 TheMasteR: Du kan også skylle såret med linsevann eller annet sterilt vann og så tilslutt disinfisere med litt sprit. Med litt hell får du ut alle bitene sjølv og slepp faren for infeksjon. Men det er mogleg du sikkert bør sy eit sting i tillegg. Berre pass på å stoppe blødninga. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Herregud gutt ha deg på legavakta! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Seriøst. Legevakta. Nå. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Grr... Når jeg ikke hadde PC så kjeda jeg meg, så jeg tok ut ALLE knappene på tastaturet og tok en liten rengjøring.. Nå som jeg har begynt å bruke det igjen er det mange taster som er litt harde/vonde å trykke ned. Har prøvd å trykke dem litt ekstra ned, men det hjelper ikke.. Tips? :S Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Grr... Når jeg ikke hadde PC så kjeda jeg meg, så jeg tok ut ALLE knappene på tastaturet og tok en liten rengjøring.. Nå som jeg har begynt å bruke det igjen er det mange taster som er litt harde/vonde å trykke ned. Har prøvd å trykke dem litt ekstra ned, men det hjelper ikke.. Tips? :S Ja, ikke gjør sånt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Ta til eksempel psilocybe sin tunge: Er ikke bare "å ta den ut" da.. Tungen kan vell ikke akkurat vokse sammen igjen? Mnei, men så er det ikke så mange som gjør det heller, da.. og av de jeg har snakket med, er det ganske så nøyaktig absolutt null av dem som har verken lyst eller behov til å reversere prosessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg