Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jarmo - now counting 3 Hvem er den tredje? ._o (etter JoachimR og tjcombo) NexteR :nice: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nexter er grei han da, litt synd det som skjedde med moren hans da...Men sist gang jeg var hos han virka det som om han hadde det bra. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) FU rasister rocks..... NOEN si meg hva som er galt med rasister? har de gjort deg noe kanskje (neger du?) Link til gjeldende tråd finnes forøvrig HER. Joda, han er en koslig kar. Endret 19. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hehe, jeg kan kansje skjønne deg at du reagerte slik du gjorde alikevell da...Jeg har aldri sett noe til han utennom den tråden der... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jessiree, idag ble det pannekaker..! (MED ertesuppe ja!) Snakkes Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) mange norske romper der bjaa... hihi hvite Endret 19. november 2003 av sparks Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Gi meg adressen din bjaa, er de der fortsatt er jeg på vei : edit: http://negerkuk.com/swedish_school_initiation/swedish014.jpg er jo fra russerebus i asker i fjor... Endret 19. november 2003 av sjefen_ Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jaja folkens.. Nå er jeg sliten altså.. Vil til byen igjen ,men må fikse et par ting (pakke maskin) før jeg drar så jeg drar nok ikke enda.. SKal opp med en av maskinene mine og låne den ut til en person som var så uheldig at datamaskinen ble ustabil.. Låner riktignok ut filservern min ,men jeg har ikke så veldig behov for den for øyeblikket.. jaja.. Får se hva som ligger på den når jeg sjekker den igjen da.. Tipper det er masse koffert ting elns Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Daniel: Makrovirus. Fullt mulig. Litt kewlt at det angrep nesten alle, untatt meg da. Btw, han derre JoachimR, jeg synes egentlig ikke han var sååå ute på jordet med en del av utsagnene sine. Sier ikke her at jeg er en JoachimR-sympatisør, men. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 sosohal: Han var sikkert ikke helt på jordet med NOEN av utsagnene, men veldig mange av de var så rasisitiske og skakkjørte at det er skummelt. "Jeg er mer verdt en narkomane" "La de narkomane fryse ihjel" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 "Jeg er mer verdt en narkomane" kan da bety så mangt. Jeg er mer verd tenn narkomane mtp hva jeg har å yte for samfunnet lissom. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 hva du kan yte i samfunnet har ikke noe med hvor mye du er "verdt". Et menneske er et menneske uansett. Men nok om det, det har vi Politikkforumet til Hmm..da skal jeg snart ta turen til Ex Phil på UiO. ****** så kjedelig. Kommer ut med vondt i hodet hver gang og greier. Hvordan tror folk det går med norge i kveld da? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Jass, som menneske er vi like mye (lite?) verdt, men i mitt tilfelle (ang samfunn og sånn), er det vel annerledes. Norge håper jeg taper, for de har ikke noe i EM å gjøre. Dessuten, om Spania gåller to, må Norge gålle fire... Edit: FIkse litt (bomma på edit-knappen to ganger). Endret 19. november 2003 av sosohal Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 OMG kordan kunne eg glemme at det var landskamp idag? Hehe en gammel kompis ringte meg idag og spurte om eg kunne hacke meg inn hos telenor kundedatabasen. Eg bare Hææ? kem i helsiken er det? Han heter holman så han han sa -halloen det er holman. Eg bare haltan? halvdan? Wtf? holmgang! roper han. hææ? vil tv2 meg på debatt eller noe? Dette var mens eg sov. Altså eg tok telefonen i søvne og var helt blåst i hodet. Anyways eg sa at eg ikke var hacker. Han lurte derfor på om eg kunne bygge en maskin til 20.000 til han så skulle eg få noen kr av han. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 HAHAHA! *ringe snowdog* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Good Morning Stod opp for en time siden ... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Wabby: Da er du en dass Pannekakene var gode. Jeg er stolt av mine cooking-skills, seriøst.. Skal bort til noen folk med større tv enn meg å se spania - norge etterpå.. Blir gøy.. Lillelørdag Litt pils(ikke for mye) og gode venner er gull Satser på at vi ikke blir flere enn 10... Vurderer seriøst å heie på spania.. Men da blir jeg sikkert kasta ut Jehjeh, heier uansett, og klamrer meg til tvn.. 2 timer til though.. Hva skal jeg gjøre nå? Jo, spille Max Payne helt til jeg faller ned i et hull. Da venter jeg en dag igjen.. Hater hull. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Sliter med at egentlig heier på norge men vil at norge skal tape slik at det blir en realitet at semb fjerner seg fra landslaget. Vinner norge denne kampen så KAN jo det være at han får enda mer tillit og blir. Vil jo at norge skal vinne då men.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 @SnowDOG_ Vel, fy satan jeg gleder meg til helga. Skal bli så vilt artig å feste med TRP igjen. Og så får vi festet i grotta etter at den er blitt oppusset Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nå skal jeg rename flere mp3'filer I helga er det KANDU-LAN ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg