Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja folkens.. Nå er jeg sliten altså.. Vil til byen igjen ,men må fikse et par ting (pakke maskin) før jeg drar så jeg drar nok ikke enda.. SKal opp med en av maskinene mine og låne den ut til en person som var så uheldig at datamaskinen ble ustabil..

Låner riktignok ut filservern min ,men jeg har ikke så veldig behov for den for øyeblikket..

jaja.. Får se hva som ligger på den når jeg sjekker den igjen da.. Tipper det er masse koffert ting :p

elns :p

Lenke til kommentar

hva du kan yte i samfunnet har ikke noe med hvor mye du er "verdt". Et menneske er et menneske uansett.

Men nok om det, det har vi Politikkforumet til :p

Hmm..da skal jeg snart ta turen til Ex Phil på UiO. ****** så kjedelig. Kommer ut med vondt i hodet hver gang og greier.

Hvordan tror folk det går med norge i kveld da?

Lenke til kommentar

Jass, som menneske er vi like mye (lite?) verdt, men i mitt tilfelle (ang samfunn og sånn), er det vel annerledes.

Norge håper jeg taper, for de har ikke noe i EM å gjøre. Dessuten, om Spania gåller to, må Norge gålle fire...

Edit: FIkse litt (bomma på edit-knappen to ganger).

Endret av sosohal
Lenke til kommentar

OMG :wow: kordan kunne eg glemme at det var landskamp idag?

Hehe en gammel kompis ringte meg idag og spurte om eg kunne hacke meg inn hos telenor kundedatabasen. Eg bare Hææ? kem i helsiken er det? Han heter holman så han han sa -halloen det er holman. Eg bare haltan? halvdan? Wtf? holmgang! roper han. hææ? vil tv2 meg på debatt eller noe? Dette var mens eg sov. Altså eg tok telefonen i søvne og var helt blåst i hodet. :lol:

Anyways eg sa at eg ikke var hacker. Han lurte derfor på om eg kunne bygge en maskin til 20.000 til han så skulle eg få noen kr av han. :woot:

Lenke til kommentar

Wabby: Da er du en dass :yes:

Pannekakene var gode. Jeg er stolt av mine cooking-skills, seriøst.. :mrgreen:

Skal bort til noen folk med større tv enn meg å se spania - norge etterpå.. Blir gøy.. Lillelørdag :D Litt pils(ikke for mye) og gode venner er gull :D Satser på at vi ikke blir flere enn 10... Vurderer seriøst å heie på spania.. Men da blir jeg sikkert kasta ut ;) Jehjeh, heier uansett, og klamrer meg til tvn.. 2 timer til though.. Hva skal jeg gjøre nå? Jo, spille Max Payne helt til jeg faller ned i et hull. Da venter jeg en dag igjen.. Hater hull.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...