Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor det da? Om du ikke blir født slipper du å oppleve negative ting.

Lurer på om tiden hadde vært til om liv ikke hadde vært et faktum..

Vel, jeg liker å tenke og fundere, av og til, tror jeg da. Nå tenker og funderer og filosoferer jeg over kjærligheten, livet, og teletubbies... Hva er egentlig poenget med de? De Bare flyr rundt som noen andre neddopa gærninger og sier "ah ohh!", så ser de en LANG film med barn som mater ender eller noe sånnt (ikke det at jeg ikke liker det faktum at mange barn liker å mate endene, jeg mener, ender trenger mat de også). Men så kjører de pokkermeg den 5-10 minutter lange filmen om igjen også! Lurer åp om de gjør det BARE for å irritere. har dere forresten hørt at Britiske Medier var i helt harnisk da NRK uttalte at de ikke ville ha TeleTubbies, bare fordi det var for dårlig? Jaja, sære de folka der. Vi Nordmenn er jo også sære da, men på vår egenmåtem som de fleste endre som er sære, for det å ha en særegenhet er at den er din egen. Tror jeg da. Vi drikker tran vi Nordmenn. Jaja, blir ikke noe merkverdig sterkere av det heller.

Hmm, var gøy å "filosofere høyt"..

Natta kews @ z3d

Lenke til kommentar
Neh. Bare det at jeg må skrive om Gisle Sursson, Bjørn Christopher.

Føler med deg...

Det er liksom ikke noe mening å skrive om det... Man føler liksom ikke at man har oppnåd noen mer i livet etter det uteom at du har brukt masse energi bare for å tilfredstille en lærer... som igjen skal da bestemme videre hva du skal få i karakterer som igjen kan være et utslag på en jobbsøknad, som ikke er relatert i det heletatt til den oppgaven du gjør akuratt nå!

Lenke til kommentar
Du filosoferer over rare ting. Jeg filosoferer over universet, CS-taccs og atomer.

Atomer er i grunn utrolig artige da. De sier at det er "tomromm" mellom kjernen og de gjenværende partiklene, som elektroner. Det er litt pussig å tenke på at "alt" skal være laget av atomer, når atomer ikke er "alt". Men Men.

Lenke til kommentar
Føler med deg...

Det er liksom ikke noe mening å skrive om det... Man føler liksom ikke at man har oppnåd noen mer i livet etter det uteom at du har brukt masse energi bare for å tilfredstille en lærer... som igjen skal da bestemme videre hva du skal få i karakterer som igjen kan være et utslag på en jobbsøknad, som ikke er relatert i det heletatt til den oppgaven du gjør akuratt nå!

Ikke akkurat det jeg mener. Heller det at jeg bare hadde sluppet så mye dritt om jeg aldri hadde vært født. Om jeg hadde begått selvmord, hadde de medført mye dritt, så det er ikke aktuelt (bare sånn til dere som tror jeg hadde tenkt å begå selvmord).

Lenke til kommentar
Føler med deg...

Ikke akkurat det jeg mener. Heller det at jeg bare hadde sluppet så mye dritt om jeg aldri hadde vært født. Om jeg hadde begått selvmord, hadde de medført mye dritt, så det er ikke aktuelt (bare sånn til dere som tror jeg hadde tenkt å begå selvmord).

Nå må jeg passe på litt hvor jeg tråkker...

Men, er du en av de som ikke tåler noe motgang ? Motgangen må takles, det som bygger deg opp. Selv så har jeg hatt mye dritt og kunne tenkt meg et liv som dans på roser... men de har torner de og...

Jeg ser motgang som en utfordring og hater å tape. Er optimist og prøver å holde det slik. Eneste jeg hater er regninger og gjeld, har helt noia av å låne penger og slik. Derfor jobber jeg som et svin og passer på å ha +++ på konto..

Lenke til kommentar
Nå må jeg passe på litt hvor jeg tråkker...

Men, er du en av de som ikke tåler noe motgang ? Motgangen må takles, det som bygger deg opp. Selv så har jeg hatt mye dritt og kunne tenkt meg et liv som dans på roser... men de har torner de og...

Jeg ser motgang som en utfordring og hater å tape. Er optimist og prøver å holde det slik. Eneste jeg hater er regninger og gjeld, har helt noia av å låne penger og slik. Derfor jobber jeg som et svin og passer på å ha +++ på konto..

Selvsagt takler jeg det. Jeg sier bare at det hadde vært digg å slippe å måtte takle det. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...