Dorian Gray Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 *klippeklippe* Bra jobbet, du er den neste Sherlock! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) AnAnAs: hmm... har dere skoledag liksom? vi har ikke begynt med en dritt enda.. får bare mye informasjon om hvordan skoleåret kommer til å blir... Endret 19. august 2004 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Uff, skole klokka 08:00 imorgen. *Gå og legge seg* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 AnAnAs: hmm... har dere skoledag liksom? vi har ikke begynt med en dritt enda.. får bare mye informasjon om hvordan skoleåret kommer til å blir... Yup. Hadde til og med prøve i går jeg. Lucky me. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 AnAnAs: hmm... har dere skoledag liksom? vi har ikke begynt med en dritt enda.. får bare mye informasjon om hvordan skoleåret kommer til å blir... Yup. Hadde til og med prøve i går jeg. Lucky me. ikke bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Får heller ikke penger til bøker av familien, så har lånt 3000 av en kompis. Føler meg jævlig kjip. Jeg sa til foreldrene mine at kjæresten min kjøpte bøkene for 7000,- (det gjorde hun faktisk, men hun kjøpte litt for mange bøker). Så jeg fikk 7k av dem. Så kjøpte jeg så og si alle bøkene for 1000 spenn. Føler jeg har lurt foreldrene mine, selv om jeg skal gi (mesteparten) tilbake. Sant nok kan det ikke sammenlignes med din situasjon, men jeg følte det passet litt inn i skolesammenhengen Edit: ikke føl deg kjip. Endret 19. august 2004 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 er egentlig litt sulten da.. menmen.. bør egentlig gå å sove nå da.. ny skoledag imorgen... haha! Har "fri" allerede i morgen jeg, min tredje skoledag, andre skoledag på Nannestad skolen. Fikk i oppgave å gå til lokalavisa og klage om busskortopplegget til SL. At vi ikke får kort og at ditt og datt ikke fungerer som ID osv. At bussjåførene er noen duster som ikke tillater oss å komme gratis selv om vi får busskortet på Mandag. problemer med at vi ikke får igjen penger for det vi har brukt på stae bussjåfører og sånt. Studieveilederen mente det ville være en nyttig ting for medieelever å ha vært "kilde" til en sak. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 er egentlig litt sulten da.. menmen.. bør egentlig gå å sove nå da.. ny skoledag imorgen... Joda, men jeg begynner 10:00 på mandager og fredager. du ja.. men jeg begynner 8 eller 0850 imorgen... Du bør kanskje finne ut om det er 8 eller ti på 9? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Jeg begynner 08:15 og har gym klokken kvart på to. Slutter halv fire. Da skal jeg gå med vått gymtøy og kjøpe bøker... weee, fun. Får heller ikke penger til bøker av familien, så har lånt 3000 av en kompis. Føler meg jævlig kjip. Ikke penger av familien? finne seg jobb? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Jeg sa til foreldrene mine at kjæresten min kjøpte bøkene for 7000,- (det gjorde hun faktisk, men hun kjøpte litt for mange bøker). Så jeg fikk 7k av dem. Så kjøpte jeg så og si alle bøkene for 1000 spenn. Føler jeg har lurt foreldrene mine, selv om jeg skal gi (mesteparten) tilbake. Sant nok kan det ikke sammenlignes med din situasjon, men jeg følte det passet litt inn i skolesammenhengen Edit: ikke føl deg kjip. Gi tilbake så mye du kan før samvittigheten tar deg. 6 k er mye penger. Eller sett inn et par hundre på kontoen til bfisk. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Jeg starter 12 i morgen! *ædda bædda* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Har jobb, men det går til gjeld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Jeg sa til foreldrene mine at kjæresten min kjøpte bøkene for 7000,- (det gjorde hun faktisk, men hun kjøpte litt for mange bøker). Så jeg fikk 7k av dem. Så kjøpte jeg så og si alle bøkene for 1000 spenn. Føler jeg har lurt foreldrene mine, selv om jeg skal gi (mesteparten) tilbake. Sant nok kan det ikke sammenlignes med din situasjon, men jeg følte det passet litt inn i skolesammenhengen Edit: ikke føl deg kjip. Gi tilbake så mye du kan før samvittigheten tar deg. 6 k er mye penger. Eller sett inn et par hundre på kontoen til bfisk. Brukte nettopp noen kroner på filmer osv. Vet at det er litt det er snakk om. Skylder vel mamma rundt 10k nå. *ventepålønn* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 er egentlig litt sulten da.. menmen.. bør egentlig gå å sove nå da.. ny skoledag imorgen... Joda, men jeg begynner 10:00 på mandager og fredager. du ja.. men jeg begynner 8 eller 0850 imorgen... Du bør kanskje finne ut om det er 8 eller ti på 9? burde egentlig d.. men ingen fra klassen på msn går ut i fra det er 0850... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 gjeld er ikke spesielt morro... vet mye om det da jeg betaler på bil, studielån og huslån.... Det er ille men ikke verdens undergang. Håper det ordner seg. Er det mange episoder igjenn av 24? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Huff, føler meg som en lusen spammer. *sjekke dagens topp 10* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Er det mange episoder igjenn av 24? er det ikke på episode 17 eller 18 idag da... er vel 24-17= 7 episoder igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 JA! Der var HalTan på topp. Spamwhore! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 uff.. nå legger jeg meg.. skole i morra.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Er det mange episoder igjenn av 24? Håper ikke det, så blir vi kvitt den møkka en gang for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg