Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Får heller ikke penger til bøker av familien, så har lånt 3000 av en kompis. Føler meg jævlig kjip.

Jeg sa til foreldrene mine at kjæresten min kjøpte bøkene for 7000,- (det gjorde hun faktisk, men hun kjøpte litt for mange bøker). Så jeg fikk 7k av dem. Så kjøpte jeg så og si alle bøkene for 1000 spenn. Føler jeg har lurt foreldrene mine, selv om jeg skal gi (mesteparten) tilbake. Sant nok kan det ikke sammenlignes med din situasjon, men jeg følte det passet litt inn i skolesammenhengen :dontgetit:

 

Edit: ikke føl deg kjip.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
er egentlig litt sulten da.. menmen.. bør egentlig gå å sove nå da.. ny skoledag imorgen...

haha! Har "fri" allerede i morgen jeg, min tredje skoledag, andre skoledag på Nannestad skolen.

Fikk i oppgave å gå til lokalavisa og klage om busskortopplegget til SL. At vi ikke får kort og at ditt og datt ikke fungerer som ID osv. At bussjåførene er noen duster som ikke tillater oss å komme gratis selv om vi får busskortet på Mandag. problemer med at vi ikke får igjen penger for det vi har brukt på stae bussjåfører og sånt. :)

Studieveilederen mente det ville være en nyttig ting for medieelever å ha vært "kilde" til en sak. :woot:

Lenke til kommentar
Jeg sa til foreldrene mine at kjæresten min kjøpte bøkene for 7000,- (det gjorde hun faktisk, men hun kjøpte litt for mange bøker). Så jeg fikk 7k av dem. Så kjøpte jeg så og si alle bøkene for 1000 spenn. Føler jeg har lurt foreldrene mine, selv om jeg skal gi (mesteparten) tilbake. Sant nok kan det ikke sammenlignes med din situasjon, men jeg følte det passet litt inn i skolesammenhengen :dontgetit:

 

Edit: ikke føl deg kjip.

Gi tilbake så mye du kan før samvittigheten tar deg. 6 k er mye penger.

 

Eller sett inn et par hundre på kontoen til bfisk. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg sa til foreldrene mine at kjæresten min kjøpte bøkene for 7000,- (det gjorde hun faktisk, men hun kjøpte litt for mange bøker). Så jeg fikk 7k av dem. Så kjøpte jeg så og si alle bøkene for 1000 spenn. Føler jeg har lurt foreldrene mine, selv om jeg skal gi (mesteparten) tilbake. Sant nok kan det ikke sammenlignes med din situasjon, men jeg følte det passet litt inn i skolesammenhengen :dontgetit:

 

Edit: ikke føl deg kjip.

Gi tilbake så mye du kan før samvittigheten tar deg. 6 k er mye penger.

 

Eller sett inn et par hundre på kontoen til bfisk. :)

Brukte nettopp noen kroner på filmer osv. Vet at det er litt det er snakk om. Skylder vel mamma rundt 10k nå.

 

*ventepålønn*

Lenke til kommentar
er egentlig litt sulten da.. menmen.. bør egentlig gå å sove nå da.. ny skoledag imorgen...

Joda, men jeg begynner 10:00 på mandager og fredager.

du ja.. men jeg begynner 8 eller 0850 imorgen... :(

Du bør kanskje finne ut om det er 8 eller ti på 9?

burde egentlig d.. men ingen fra klassen på msn :hmm:

 

går ut i fra det er 0850...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...