Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem har vel ikke prøvd å feste en hyssing/tråd rundt flaskehalsen på flaskene, for så å dra dem ut og inn :)

 

Busta fire ganger i samme sjappa på en dag i 2. klasse:)

du trenger ikke tråd en gang.. enda ett tips er å pante en 1,5l flaske.. si at du putta på to å du får penger får to..

Lenke til kommentar
Sier du ja og hvor godt stemmer det når du sier det?

Jeg baserer det på min egne erfaringer, det gjør du også. Mitt ord mot ditt.

 

ord mot ord kommer man ikke langt med så vi legger denne død, jeg gjør det.

Du mener vel det. Det er blant annet denne "myten" jeg vil til livs. Min erfaring er at typiske trekk for mange jenter i den alderen er at de rett er illojale i vennskapsforhold, er irrasjonellt fintfølende når det kommer til uvennskap, ofte er SVÆRT følelsesmessige ustabile, ofte har et utrolig kynisk forhold til kropp og utseende og er ofte alt for flinke til å baksnakke etc

Der ramset du opp de mest umodene aspektende med jenter ;)

jeg synes jenter klarer seg bedre alene en gutter, men igjenn så er det mange individuelle forskjeller.

 

Nei faen nå er det dødt. :)

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
er egentlig litt sulten da.. menmen.. bør egentlig gå å sove nå da.. ny skoledag imorgen...

Joda, men jeg begynner 10:00 på mandager og fredager.

Lenke til kommentar

Jeg begynner 08:15 og har gym klokken kvart på to. Slutter halv fire. Da skal jeg gå med vått gymtøy og kjøpe bøker... weee, fun. Får heller ikke penger til bøker av familien, så har lånt 3000 av en kompis. Føler meg jævlig kjip.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...