Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anette__ kordan går det med typen?  :hmm:

Koselig at du spør!! :)

 

Skrev et langt svar istad med så ville denne fine dataen klikke så jeg måtte restarte siden alt hadde hengt seg opp :(

 

Det går opp og ned, akkurat nå går det ned. Er en lang historie om en konsert som skal være på fredag osv. Vet ikke hva som skjer, synes vi krangler alt for mye nå men jeg vet at han ikke slår opp med meg, da skal det bli sykt dritt først. Vet ikke om jeg ikke bekymrer meg over at han skal slå opp fordi jeg tror at han ikke kommer til å gjøre det eller fordi jeg egentlig driter i det og synes det hadde vært greit å være single. Det er så kos å ha en type liksom, også kan han være snillest i verden og jeg er veldig glad i han men det hadde kanskje vært best å være bestevenner :hmm: Så akkurat nå vet jeg ingenting men det vil fredtiden vise..

Bestevenner er en fin tanke men det sverre (unskyld men ødelegger noen illusjoner her :cry: ) så vil den ene av partene eller begge for den saks skyld vokse fra hverandre på godt og vondt, det vil bli nye venner og bekjente, dette fører også til andre vaner og verdier og slike høyflygende ting man aldri vet hvordan blir.

Så jeg håper dere får det fint uansett hva dere velger å gjøre! :)

Lenke til kommentar

Jeg vet at han ikke hadde klart å være bestevenn med meg hvis jeg hadde slått opp, prata med han om hva som hadde skjedd hvis det hadde blitt slutt for noen dager siden. Det virka ikke som om han tok det så seriøst men nå er det mange ting han er sur/lei seg på meg for så jeg tør ike ta det opp akkurat nå... Men han har sagt at han ikke hadde klart å være bestevenn med meg. Tror egentlig jeg har vokst fra han, føler at han er litt for barnslig og sånn innimellom, og han er ett år eldre enn meg da.. .

Lenke til kommentar
Jeg vet at han ikke hadde klart å være bestevenn med meg hvis jeg hadde slått opp, prata med han om hva som hadde skjedd hvis det hadde blitt slutt for noen dager siden. Det virka ikke som om han tok det så seriøst men nå er det mange ting han er sur/lei seg på meg for så jeg tør ike ta det opp akkurat nå... Men han har sagt at han ikke hadde klart å være bestevenn med meg. Tror egentlig jeg har vokst fra han, føler at han er litt for barnslig og sånn innimellom, og han er ett år eldre enn meg da.. .

Tørre fakta: Jenter er litt mere modene enn gutter.

Men det er fint å se dere har en åpen tone :) et av grunnlagene for et godt forhold. Men så vidt jeg vet så er dere ganske unge og har jo mange år før dere har fått følesen av å ha levd og prøvd dere her i verden og det er jo like greit å se hvor livet fører deg så du hare mere lifserfaring når du vil slå deg til ro med mann og det som hører med.

Lenke til kommentar

Fanken, idag så jeg en notis på utsida Expert butikken ikke så langt unna meg om at de søkte jobb. Så jeg tok motot til meg, skrev en CV og kontaktet sjefen.

Så vi prata litt, og han trengte folk i data/telefoni avdeling, noe som hadde passet meg veldig bra. Så han skulle ringe meg om noen dager, hadde blitt gull med en jobb nå ass. Får jeg jobben og tjener litt penger så skal jeg ikke se bortifra at jeg sparer til 125cc (lettmc) lappen og kjøper meg lettmc til neste år, er så skummelt å kjøre moped som enten går i 40 eller som går i 80 og er ulovlig :(

Lenke til kommentar
NICE da, bjaa! Virket det som en realistisk sjanse liksom? Eller var det sånn "vi tar kontakt om du trengs"? Jeg vil også ha jobb ^^

 

Men orker ikke lett-mc tror jeg. Er billigere å kjøre ulovlig moped og få et par bøter enn lett-mc ^^

Virket nesten litt realistisk, men kan aldri være sikker.

 

Etter å ha prøvd lettmc'n til Lund idag, så ble jeg bare så hyper på å få meg en slik, så sinnsykt digg bare :)

Lenke til kommentar
Men orker ikke lett-mc tror jeg. Er billigere å kjøre ulovlig moped og få et par bøter enn lett-mc ^^

Vel, ikke for å ødelegge gleden ellerno, men mange er svært lite opplyste på det området med trim..

 

Sannsynligheten for å bli stoppa av politiet er relativt liten med trim, og blir man stoppa, så blir det bot eller avskiltning inntil bedring.

 

Det største problemet, i min mening, er forsikringen.. Denne er ikke gyldig da kjøretøyet ikke er godkjent i den tilstanden. Det er relativt lite morsomt når man da kjører ned og kverker en unge, og skal betale erstatning. Tror ikke et forsikringselskap er så villig til å betale ut millioner de egentlig ikke trenger å betale ut.. Man leker ikke butikk, lissom..:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...