Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Herre jesus! :S

 

24 er uten tvil en amerikansk produksjon. :p

?, Tildels kan jeg være enig men i 24 torturere de folk og det gjør man jo bare ikke i hollywood, der er det jo skusrkene som gjør det.

 

Synes serien er ganske spennende og overaskende. Satt og lurte på hva Nina skulle gjøre for å komme seg unna denne gangen, det ble ikke slik jeg tenkte...

Lenke til kommentar
Anette__ kordan går det med typen? :hmm:

Koselig at du spør!! :)

 

Skrev et langt svar istad med så ville denne fine dataen klikke så jeg måtte restarte siden alt hadde hengt seg opp :(

 

Det går opp og ned, akkurat nå går det ned. Er en lang historie om en konsert som skal være på fredag osv. Vet ikke hva som skjer, synes vi krangler alt for mye nå men jeg vet at han ikke slår opp med meg, da skal det bli sykt dritt først. Vet ikke om jeg ikke bekymrer meg over at han skal slå opp fordi jeg tror at han ikke kommer til å gjøre det eller fordi jeg egentlig driter i det og synes det hadde vært greit å være single. Det er så kos å ha en type liksom, også kan han være snillest i verden og jeg er veldig glad i han men det hadde kanskje vært best å være bestevenner :hmm: Så akkurat nå vet jeg ingenting men det vil fredtiden vise..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...