dimdal Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Noen som veit hvor jeg kan enkelt signe up for å få litt plass til å dumpe noen arkiver så andre kan laste de ned? ( så jeg slipper å sende over MSN til alle ) 10MB Idiotiske FTP'en hos ISP'en min gjør alle filer og arkiver korrupte. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Der var 25 DVD-R plater, 50 DVD-cover og Seagate 200GB-disk bestilt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Noen som veit hvor jeg kan enkelt signe up for å få litt plass til å dumpe noen arkiver så andre kan laste de ned? ( så jeg slipper å sende over MSN til alle ) 10MB Idiotiske FTP'en hos ISP'en min gjør alle filer og arkiver korrupte. start.no (home.no.net) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Ja, kjedelig å bli utsatt for tyver, og skjønner frustrasjonen. Men vær litt forsiktig med hvordan du uttrykker deg, Psilocybe. Når jeg vet at det var innvandrere som knabbet mine hardt opptjente tomflasker, så må jeg vel få lov å si det. Det er ikke rasistisk på noen måte, just stating the facts. Sannhet og fakta svir vet du, men man skal ikke se bort i fra at du kan bli stemplet som rasist av noen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Jeg lurte på om noen med "leete" skills kunne gjøre noe for meg? Jeg skal få en ny avatar, og den ser foreløpig slik ut: Kan noen mekke en "Pelle" nederst hvor det er svart i en lignende eller en passende font? Værsåsnill EDIT: Nå er alt klart til at noen kan fikse det Endret 19. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Jeg lurte på om noen med "leete" skills kunne gjøre noe for meg? Jeg skal få en ny avatar, og den ser foreløpig slik ut: http://home.no/rglaf/bandidos3.jpg Kan noen mekke en "Pelle" nederst hvor det er svart i en lignende eller en passende font? Værsåsnill EDIT: Ordner den til 80*80 senere, eller så kan vedkommende som mekker resten gjøre det, eller? Max KB er 6kb.... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 FUSK! Jeg skal prøve å komprimere mer. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Ja de tar ikke lett på for store avatarer her nei... Det har jeg fått oppleve 3 ganger Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Med dine 188 byte, så skal problemet være ute av verden, dimdal. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Ja uff, turte ikke engang runde kilobyte'n denne gangen.. Frykt for moderatorer i moderings-humør. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Ja de tar ikke lett på for store avatarer her nei... Det har jeg fått oppleve 3 ganger Opplevd det 2 ganger jeg... Den andre gangen jeg fikk jeg en post fra en moderator som en skulle tro hadde tatt "satan piller" Endret 19. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) OK, folkens - kall meg bare komprimeringskongen! Visste dere at Paint komprimerer med 8 kb mindre enn Photoshop, med samme kvalitet Uansett, noen som kan se på innlegget nummer sju over dette? Endret 19. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 En b-post? r u på blink lr koz Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Det har jeg fått oppleve 3 ganger Opplevd det 2 ganger jeg... Begge fikk advarsler? Endret 19. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Tittei Hadde ingenting spess å skrive men ville skrive noe.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Tittei Hadde ingenting spess å skrive men ville skrive noe.. Tittei! I humør? WEE, fikk meg ny avatar under 6kb for første gang! Hva tycks? Endret 19. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Begge fikk advarsler? Jeg fikk så det svei ja. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Det har jeg fått oppleve 3 ganger Opplevd det 2 ganger jeg... Begge fikk advarsler? Jeg fikk ja Men likte ikke tonen til moderator, hadde jeg skrevet det som gikk opp i hodet mitt hadde jeg blitt kastet ut her for godt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Tittei Hadde ingenting spess å skrive men ville skrive noe.. SPAM!!! haddis, til pass for deg som ikke leser retningslinjene... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Tittei Hadde ingenting spess å skrive men ville skrive noe.. Tittei! I humør? Er alltid glad jeg, bortsett fra første og andre skoledag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg