Camron Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 hva har det å si at de var innvandrere? Han sa ikke at det betydde noe, han gav en beskrivelse av dem som hadde gjort det.. "jævla innvandrer unger" synes det er litt diskriminerende jeg..men det er bare min mening... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 JEG ER RIIIIK! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Argh! Forbannet! Nå har noen jævla innvandrer-unger brutt seg inn i boden min og stjålet.. wait for it.. et par poser med tomflasker. Legge ut selvskudd? Vente på dem? Skade dem eller bare glemme? Ville satset på noe ondskapsfult. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Så du de? Putt flere flasker der og vent på de De tok seg inn gjennom et gitter (sånn chain-link fence-type) som er over døren. Har nå spikret det på plass, og plassert et par innforjævlig skarpe spikre på innsiden av den dørkarmen. Klatrer de ned der en gang til, gjør de ikke det flere ganger, for å si det sånn.. Kanskje jeg skulle tatt med meg en tur i nygårdsparken og plukket HIV-sprøyter og plassert dem der? Tross alt, det er ingen som kan hindre meg i å oppbevare såntno i boden min. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Haha, gjør det du psilocybe. Men pass på å ha en lapp på innsiden av døren "Vokt dem for HIV-sprøytene." Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 [img...]http://home.no/terhekk/DSC00024.jpg[/img] JEG ER RIIIIK! Er noen tusenlapper der ja, er det en grunn til at du vifter med pengene? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Hun sier ha det neste fredag, for alle siste gang. Ikke har jeg fortalt hva jeg synes om henne, heller. Jaja. Da må du si det. Hun blir sikkert glad og sier at hun har vært forelsket i deg også... Typisk. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Ja, kjedelig å bli utsatt for tyver, og skjønner frustrasjonen. Men vær litt forsiktig med hvordan du uttrykker deg, Psilocybe. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 I doubt it. Magefølelsen avgjør hva jeg gjør neste fredag. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Wee, fikk min første "sticky" tråd idag! (Sånn Annonse tråd") Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Du har vel ikke noe å tape? Jeg har ihvertfall ikke blitt avvist så ille når jeg har sagt slike ting til jenter. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 BP: Si det, så blir det kanskje noe på deg før hun reiser Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Ja, kjedelig å bli utsatt for tyver, og skjønner frustrasjonen. Men vær litt forsiktig med hvordan du uttrykker deg, Psilocybe. Når jeg vet at det var innvandrere som knabbet mine hardt opptjente tomflasker, så må jeg vel få lov å si det. Det er ikke rasistisk på noen måte, just stating the facts. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Ja, kjedelig å bli utsatt for tyver, og skjønner frustrasjonen. Men vær litt forsiktig med hvordan du uttrykker deg, Psilocybe. Når jeg vet at det var innvandrere som knabbet mine hardt opptjente tomflasker, så må jeg vel få lov å si det. Det er ikke rasistisk på noen måte, just stating the facts. Yes.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 @Goophy: Vel, jeg vet liksom ikke helt. Dere må isåfall minne meg på det på torsdag. Got it? @Sluffy: HAHA! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 @Goophy: Vel, jeg vet liksom ikke helt. Dere må isåfall minne meg på det på torsdag. Got it? Torsdag om en uke antar jeg? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 @Goophy: Vel, jeg vet liksom ikke helt. Dere må isåfall minne meg på det på torsdag. Got it? Torsdag om en uke antar jeg? Ja, huff. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Posten er trege.. Først brukte pcutstyr 2 dager på og få pakket og sendt pakka mi og hva skjer nå? Nå skal jaggu meg posten bruke 2-3 dager på og sende pakka, fra OSLO til HALDEN, Merkelig egentlig, når butikken ligger i fr.stad! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Hmm...et SPM til tele genier... Har avbrutt kontrakt med telenor når det gjeller ISDN.. (å bare ha analog linje + ADSL) Fikk et brev i dag hvor det stod at jeg måtte fjerne den løse ledningen som går inn i ISDN boksen, for at den analoge lingen skal virke... Å skal det bety? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Hmmm. avbestille audigy2 og dvdr+ plater. Må spare penger til bigass roadtrip til sverige og muligens europa til høstferien. Nå blir det lite for på hunden. *se etter ting å selge* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg