Fredrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Oh my gawd, "Dobbel"post! SHIT AZZ. Hva slags linje går du på, Holger? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Økonomisk og administrativ linje. VK2. Du? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 I-Spy hmm er det verdt å få med seg den? TV1000 klokken 19.00 tror jeg den går. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Økonomisk og administrativ linje. VK2. Du? GK Media & Kommunikasjon. Skal lære å ha det gøy på skolen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Skal lære å ha det gøy på skolen Vær aktiv i timen. Fem ganger mer underholdende enn å sitte å glane, pluss at man får kreditt for aktivitet i timen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Skal lære å ha det gøy på skolen Vær aktiv i timen. Fem ganger mer underholdende enn å sitte å glane, pluss at man får kreditt for aktivitet i timen. Selvfølgelig, jeg er jo litt interessert i det jeg skal gjøre der. Har lyst til å lære meg en del fototeknikker osv. Liker sånt Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 AnAnAs: Nerdene skal arve jorden. AMEN to that Holger: Jenta er.. ja, hva skal jeg si... hmmm, pen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 *angre litt på at han ikke valgte Media* Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) AnAnAs: Nerdene skal arve jorden. AMEN to that Holger: Jenta er.. ja, hva skal jeg si... hmmm, pen OK, så din drømmejente behøver egentlig bare utseende? Vet ikke om det har skjedd med deg noengang, men jeg har en historie relatert til det emne: Begynte på ungdomsskolen, synes ikke det var noen fine jenter i klassen. Etter hvert begynte jeg å snakke med en jente, navnet holder jeg hemmelig, og hun var veldig hyggelig, men ikke noe mer. Jeg synes ikke hun var noe attraktiv. Etter hvert snakket vi mer og mer sammen, og til slutt ble jeg bare forelsket. Intelligensen hennes blåste over meg. Jeg ble stupforelsket, og jeg syntes hun var dritfin! Nå flytter hun langt vekk, til et annet land, så der gikk min eneste mulige flamme i vasken. Synd. Moralen er at det ikke nødvendigvis er utseende som betyr alt i starten, for faller du for jenta, så blir hun bare utrolig fin. Jeg svetter hver gang jeg er i nærheten hennes fortsatt... Endret 19. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Er dette bare et inntrykk jeg har fått, eller har ikke alle ferie lenger, slik som meg? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Morsom du Slipper vertfall tidlig i morgen, 4 timer nettverk... Så er det på shopping med dama, svi av bankkortet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Bandidos Pelle, er så kipt slike ting. Jeg går selv fra noe slikt...kipt som fan å måtte dra på den måten Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Argh! Forbannet! Nå har noen jævla innvandrer-unger brutt seg inn i boden min og stjålet.. wait for it.. et par poser med tomflasker. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Shit, det er vel en 40-50 kr det! :!: Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hva har det å si at de var innvandrere? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 *bla bla bla* Har jeg sagt det da? Hun kan da være pen attpåtil. Gidder ikke å sette meg ned og beskrive hennes sosiale karakter her i tråden, men jeg liker henne veldig godt, og hun er pen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Så du de? Putt flere flasker der og vent på de Bandidos pelle: Yup. Avogtil møter man jenter som kanskje ikke er så utrolig pen men så blir utrolig pen etter man blir kjent med dem. Andre babes kan fort bli stygge hvis de er brød i hodet. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jepp. Intelligensen teller nok mer enn man tror hvis man skal inn i et forhold. Å sitte å diskutere med smørkniven (les: psilocybes t-skjorter) er kanskje ikke like gøy, uansett hvor fin hun er. Men, litt trist å tenke på at jeg sannsynligvis aldri treffer henne igjen. Hun sier ha det neste fredag, for alle siste gang. Ikke har jeg fortalt hva jeg synes om henne, heller. Jaja. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Kjedelig det Bandidos Pelle. - Tanta mi som alltid prater og bråker når jeg prøver å få med meg noe på TV er her, hun skulle se hotel cæsar og var nærmest hysterisk *løpe ned og prate høyt og sutre om at lyden er høy* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hva har det å si at de var innvandrere? Han sa ikke at det betydde noe, han gav en beskrivelse av dem som hadde gjort det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg