Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnAnAs: Nerdene skal arve jorden.

AMEN to that :)

 

Holger: Jenta er.. ja, hva skal jeg si... hmmm, pen :thumbup:

OK, så din drømmejente behøver egentlig bare utseende? :nei:

 

Vet ikke om det har skjedd med deg noengang, men jeg har en historie relatert til det emne:

 

Begynte på ungdomsskolen, synes ikke det var noen fine jenter i klassen. Etter hvert begynte jeg å snakke med en jente, navnet holder jeg hemmelig, og hun var veldig hyggelig, men ikke noe mer. Jeg synes ikke hun var noe attraktiv. Etter hvert snakket vi mer og mer sammen, og til slutt ble jeg bare forelsket. Intelligensen hennes blåste over meg. Jeg ble stupforelsket, og jeg syntes hun var dritfin! Nå flytter hun langt vekk, til et annet land, så der gikk min eneste mulige flamme i vasken. Synd. :ermm:

 

Moralen er at det ikke nødvendigvis er utseende som betyr alt i starten, for faller du for jenta, så blir hun bare utrolig fin. Jeg svetter hver gang jeg er i nærheten hennes fortsatt...

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Jepp. Intelligensen teller nok mer enn man tror hvis man skal inn i et forhold. Å sitte å diskutere med smørkniven (les: psilocybes t-skjorter) er kanskje ikke like gøy, uansett hvor fin hun er.

 

Men, litt trist å tenke på at jeg sannsynligvis aldri treffer henne igjen. Hun sier ha det neste fredag, for alle siste gang. Ikke har jeg fortalt hva jeg synes om henne, heller. Jaja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...