Alastor Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) hmm..hæ? Hva har skjedd nå da? :/ Finnes nok av slike idioter..men de fleste her inne er ihvertfall ikke sånn. *trøste candyfloss litt* Endret 19. november 2003 av Alastor Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Tror seriøst det er noe galt med meg nå. Satt å så nattfilmen til tv-norge. En film fra 1975 med robert newman og Steve Mcqueen. Må finne meg noe annet å gjøre snart før jeg blir gal.....GAL!!!!! Eller vennene mine påstår at jeg er det allerede . Menmen tar det som et kompliment Er egentlig glad i dag sovet 12 timer og våknet til en "longdistance" fra sutralia Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hehe så hun ringte deg. Kordan går det med deg da? love hurts? Lenke til kommentar
Term Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hehe så hun ringte deg. Kordan går det med deg da? love hurts? Always. Well det går temmelig greit nå da. Forrige uke var mye mye værre, men det ordner seg nok. Jeg har vel insett at jeg må bare flytte meg videre, og tror jeg har bestemt neste års ferie...Roskilde *grin* (igjen). Men det frister mer å dra til australia nå, så er det nok ikke så lurt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nej, da trur jeg det blir natta på meg.. Nå har jeg kukka nok rundt med mobilen min . C ya folks! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Møkka provisjons selgere til Komplett eller enn nå som sitter på andre siden av røret. Presiserte i hue og ræva til han fyren at den Trådløse Usb musa IKKE skulle ha dongel men at senderen skulle være i USB pluggen.... Å jadda, ikke noe problem... Fikk for faan dongel med 120meter lang kabel. Forbanna fint på en laptop! Sendt Angrefrist, og av angrevalgene så var det liksom "jeg har bestillt feil" , "defekt vare" o.l. .. Ikke "Feil fra komplett"... Nej, dette var skuff... Butikker er nok best når man vet hva man skal ha og butikken har det inne, ikke at en gjøk skal komme å finne andre "tilsvarende" ting... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Omg. Skjekk denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0entry1384438 Viste denne NexteR var en tulling. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 God natt da folkens. Lykketil på skolen idag da. : i be sleeping while u be stressing. *grin* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ja, god morgen folkens! Idag er det forberedings dag i engelsk og imorgen er det er tentamen /me er tilbake klokka 11 ca, om alt går som det skal! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nå har vi friminutt. Vi ble angrepet av virus elnsn. Nesten alle som satt oppe med word (ikke meg da) fikk masse tekst forsvunnet, og litt maskinkode inn i arket sitt. Jeg tror jeg slapp unna, fordi jeg skrev så fine julesanger. )) Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Forsatt friminutt, fikk det viruset eller hva det var Jaja, mista mine notater. Endret 19. november 2003 av Hei. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Kniz. Har du ikke vært snill gutt i år, Anders? )))) Du må skrive julesanger, så kommer nissen og hjelper deg med notatene dine. ))) Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jau, skal skrive ned noen julesanger jeg Fikk save noen av notatene mine da. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Jeg tipper at Hei. er en venn av Daniel jeg. Har jeg rett Daniel ? EDIT: Jeg har 1337 poster nå =P Endret 19. november 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 DiMiles: Ta og hold en tale da mann! (igjen ) Endelig hjemme fra skolen hvertfall, koser meg med mat... Steinovnsbrød med ost og cola Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 omg!! gratuler0r DiMiles!!! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg hadde btw, besøk ute i hagen min istad BjaA's ch!cks Lenke til kommentar
zed Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ahh *stå opp* Hallo folkens Jeg er hjemme idag jeg, er slapp. Tror jeg må lage meg litt mat, men orker ikke. Gratulere DiMiles, ikke post mer untatt søppel nå : Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 bjaa: ****** stor hage du hadde da *grin* btw. NICE chicks Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Daniel: Makrovirus. Men, jeg gikk hjem er par timer tidligere i dag, er ikke frisk enda nei ( Men men, jeg kewser meg med noe mat og snart en cola ))) Jens- Gratts on teh 1337! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg