Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror seriøst det er noe galt med meg nå. Satt å så nattfilmen til tv-norge. En film fra 1975 med robert newman og Steve Mcqueen. Må finne meg noe annet å gjøre snart før jeg blir gal.....GAL!!!!! Eller vennene mine påstår at jeg er det allerede :wow: . Menmen tar det som et kompliment :p

Er egentlig glad i dag sovet 12 timer og våknet til en "longdistance" fra sutralia :love:

Lenke til kommentar
Hehe så hun ringte deg. Kordan går det med deg da? love hurts?

Always.

Well det går temmelig greit nå da. Forrige uke var mye mye værre, men det ordner seg nok. Jeg har vel insett at jeg må bare flytte meg videre, og tror jeg har bestemt neste års ferie...Roskilde *grin* (igjen). Men det frister mer å dra til australia nå, så er det nok ikke så lurt.

Lenke til kommentar

Møkka provisjons selgere til Komplett eller enn nå som sitter på andre siden av røret. Presiserte i hue og ræva til han fyren at den Trådløse Usb musa IKKE skulle ha dongel men at senderen skulle være i USB pluggen.... Å jadda, ikke noe problem...

Fikk for faan dongel med 120meter lang kabel. Forbanna fint på en laptop!

Sendt Angrefrist, og av angrevalgene så var det liksom "jeg har bestillt feil" , "defekt vare" o.l. .. Ikke "Feil fra komplett"...

Nej, dette var skuff... Butikker er nok best når man vet hva man skal ha og butikken har det inne, ikke at en gjøk skal komme å finne andre "tilsvarende" ting... :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...