SupremeX Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 det har riktig nok vært i desperate tider når eg ikke har hatt røyk. Jaja har ikke noe dårlig samvitighet. Er snakk om ca 14-15åringer. Hadde vel gjort det samme selv, hvis jeg var myndig og røykte. Er/gjør ikke noen av delene da.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Da har jeg sett igjennom hele sopranos fra sesong 1-5 og jeg har ikke kjedet meg en episode i det hele tatt. Makan til genial serie sakal du lete lenge etter. Morgen blir en stressfull dag. Pakke, milano pizza og bowling med Basus og noen andre venner, og så vil drakiR ha meg ut og nyte noen øl før jeg drar. Fan skal jeg rekke alt dette styret? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Laget army-avatar..får vel skrive noe i signatur også.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Cool cool. Er jo plenty med tid hvis du pakker idag før du legger deg. Eller ikke legg deg i det hele tatt og sov når du skal reise der du reiser til. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 God tur idag B|Real. Kos deg i militæret.. *stikke for å rekke skolebuss* Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Du får ha det så bra da B|Real. Kommer til å savne deg big time Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Bye Bye B|Real aka b-real Må kose deg i army'en Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Morgen blir en stressfull dag. Pakke, milano pizza og bowling med Basus og noen andre venner, og så vil drakiR ha meg ut og nyte noen øl før jeg drar. Fan skal jeg rekke alt dette styret? Ah, jeg minnes tidene da jeg måtte pakke til militæret.. Det var tider det, i gamle dager.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Kortid er det du drar da b|real? Du får ha det godt der borte da. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Vil savne deg B|Real.. bah.. drittdag på jobben.. masse å gjøre og jeg er faen ikke i humør.. stikker ut å tar en røykepause etter 12 min på jobb.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Argh, det høljeregner og jeg har bilen på skolen.. Koslig å gå da ja, spesielt siden jeg ikke vet korteste vei til skolen.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Det regner gamle kjerringer og jeg må kjøre til skolen! *vil ha moped med tak* Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Pokker som alle driver å maser om regn, skole og lang vei da!.. Er tydeligvis ikke alle som bare sitter hjemme og nyter ferien enda et par dager til Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 BYE BYE B|Real. *snufs* Ha det mojo i forcen. 10 min til jeg må ta bussen. *sette ting i oppvaskmaskinen og gå på toa* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Digg på skolen, sitter i deilig stol atm. funker fett, men fy faen som det regnet på veien ut hit. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 *henge fredrik pent opp på en snor* Lenke til kommentar
salif Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 weho, skal ikke til militsen før om 6 uker (: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Sånn, da var jeg hjemme. Tok med 15 liter ekstra vann. Det regner som faen, midt i det verste kjørte jeg hjem. Biler sprutet, jeg fikk vannplaning og holdt på å tryne, skoa mine er basseng osv Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Hade bra B|Real Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Jeg er sulten... Er det ikke noe mat på dette møkkahølet av et kontor tro? Eller må jeg ut i regnet for å hente no vomfyll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg