b-real Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Ja stakkars jævler...dere har det for godt.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Hehe... Sendte faktisk dette bildet til henne ... http://tlz.webmail.no/images/External/TLZs_Eye_1.png ting hun har sagt: "eg sitte bare her å studere øynene dine!" "å..! de øynene dine asså....." men hun er søt da.... (nå begynner visst eg også å legge ut private tanker og slikt på HW.no... jaja) Endret 18. august 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Hehe...Sendte faktisk dette bildet til henne ... http://tlz.webmail.no/images/External/TLZs_Eye_1.png "eg sitte bare her å studere øynene dine!" "å..! de øynene dine asså....." men hun er søt da.... (nå begynner visst eg også å legge ut private tanker og slikt på HW.no... jaja) private tanker på hw.no ja.. standard det.. slepp det løs.. her i s03 er vi for deg været på kolbotn er overskyet null nedbær og ikke så kaldt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=63&t=284319 Så blir Mario glad Endret 18. august 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (nå begynner visst eg også å legge ut private tanker og slikt på HW.no... jaja) Wow...du er den første som har gjort det... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Hmm, skjer det noe her da? Er vel mange som har lagt seg tidlig nå som skolen og alt har begynt...? Ja ja, ønsker en go' aften til alle som er oppe! Lenke til kommentar
cerion Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 HAHA! Skole er for pyser!! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 HAHA! Skole er for pyser!! Huff ja, men her ser du jo hvordan de uten har endt opp! Lenke til kommentar
cerion Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Ja, "de" har endt opp som forumhorer akkurat som de andre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Ja, "de" har endt opp som forumhorer akkurat som de andre Sannheten må for dage Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) eg høre på HIM av alle band nå... burde vel si noe om tilstanden min nå.... *glede seg til skolestart* (nei, eg kødder ikke!) Men begynner å bli trøtt.... bør vel legge meg snart... Endret 19. august 2004 av TLZ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Skal legge meg snart selv. Skal bare sitte å tenke igjennom hva av musikk jeg skal ta med meg oppover. Tror det er mange Topp-20 folk ute å går så jeg får sette meg ned og finne _min_ musikk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Dr3as: Kan ikke si noe annet en det alle sier men at tiden kommer til å lege kjærlighets sorgen dog eg snakker for meg selv når eg sier at den leger men ikke 100%. Tenker forsatt på min første og eneste ekte forelskelse. Tenker forsatt på henne og det tror eg alltid kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Dr3as: Kan ikke si noe annet en det alle sier men at tiden kommer til å lege kjærlighets sorgen dog eg snakker for meg selv når eg sier at den leger men ikke 100%. Tenker forsatt på min første og eneste ekte forelskelse. Tenker forsatt på henne og det tror eg alltid kommer til å gjøre. Sant så sant mario...første kjærligheten sviir alltid.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Er trøtt..... Go natt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 I dag har jeg gjort noe som jeg ALDRI skal gjøre mere...jeg ga ei på 12 år en sigarett. Jeg angrer som fan at jeg i det hele tatt gjorde det..hadde det ikke vært for søstra som var der så hadde jeg nektet plent, men fan heller..12 år! Jeg skulle ha vært skutt Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Huff jeg er for sterk til å bli forbannet, slo bare neven i bordet og der bristet bordplaten kraftig, det er sånn 1,8cm forsterket sponplate lignende materiale, ganske nytt bord. Kjipt at dama skal provosere så enormt når suttringa over ett eller annet starter (Fulgte ikke med hva hun ville, hadde vel støvsuget FOR bra eller no, hun bruker å miste småting på gulvet å bare la det ligge, snax for støvsugeren ) Jeg skulle ikke få flytte bort noen måneder for å få meg bedre jobb osv. Hun trøtt og grinete som en unge Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Fy fy!!! Hadde ikke gitt selv. Avogtil spør fjortisser om eg kan kjøpe røyk for de og avogtil når eg er i humøret sier eg at ja eg kjøper røyk men da skal dere betale en pakke til meg og. Hehe funket 2 ganger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 Fy fy!!! Hadde ikke gitt selv. Avogtil spør fjortisser om eg kan kjøpe røyk for de og avogtil når eg er i humøret sier eg at ja eg kjøper røyk men da skal dere betale en pakke til meg og. Hehe funket 2 ganger. At man selv skal få noe for det sier seg selv.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. august 2004 Rapporter Del Skrevet 19. august 2004 det har riktig nok vært i desperate tider når eg ikke har hatt røyk. Jaja har ikke noe dårlig samvitighet. Er snakk om ca 14-15åringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg