Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, jeg dreit meg ut så det sang i dag.

 

Skulle se kamp, men stakk innom en venn, for han skulle hente en genser. Jeg ventet nederst i trappen mens han sprang opp. 20 sekunder senere hørte jeg noen som var på vei ned trappen igjen. Jeg gjemte meg ved siden av trappen, og straks jeg hørte at vedkommende var rett ved siden av meg, hoppet jeg frem og sa med dansk-engelsk: "Oh, yeah!" med armene i været. "Oh, yeah"-lyden rekonstruert

 

Problemet er bare det at det var søsteren på 17 år som nettopp hadde dusjet, og stod i bare håndkle. Jeg sto og tittet litt forfjamset rundt meg før jeg sprang ut døren og gjentok: "Dumme, dumme, dumme Carsten. Der la du gullegget, Carsten".

 

Vennen min kom minuttet senere og hadde hørt alt sammen. Han har ringt meg fire ganger i dag og sagt "Oh, yeah!" og lagt på. Dette vil jeg få høre resten av livet.

 

:)

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
OK, jeg dreit meg ut så det sang i dag.

 

Skulle se kamp, men stakk innom en venn, for han skulle hente en genser. Jeg ventet nederst i trappen mens han sprang opp. 20 sekunder senere hørte jeg noen som var på vei ned trappen igjen. Jeg gjemte meg ved siden av trappen, og straks jeg hørte at vedkommende var rett ved siden av meg, hoppet jeg frem og sa med dansk-engelsk: "Oh, yeah!" med armene i været. "Oh, yeah"-lyden rekonstruert

 

Problemet er bare det at det var søsteren på 17 år som nettopp hadde dusjet, og stod i bare håndkle. Jeg sto og tittet litt forfjamset rundt meg før jeg sprang ut døren og gjentok: "Dumme, dumme, dumme Carsten. Der la du gullegget, Carsten".

 

Vennen min kom minuttet senere og hadde hørt alt sammen. Han har ringt meg fire ganger i dag og sagt "Oh, yeah!" og lagt på. Dette vil jeg få høre resten av livet.

 

:)

kjipt der å da, men sånt som er dritt fett å tenke på seinere

Lenke til kommentar
og der var vi singel :( håper det blir no liv her i natt.. for tror ikke det blir så mye soving.. :|

Fortell. :dontgetit:

du forsvant ikke mario :D bra..

 

Vel.. er litt aldersforskjell mellom oss.. men det har da godt rimelig greit.. vært sammen i 6 mnd med en liten pause imellom. Hun har slitt med en del før i livet og ting starta lisom å ordne seg her og der.

 

Hoved grunnen er vel det at vi ER utrolig forskjellige og er veldig forskjellige steder i livet.

 

thanx for caring ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...