Whiteshit Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 @ bfisk : dekker ikkje staten alle medisinregninger over 2000 kr eller noke deromkring då? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 God aften. Menig Pedersen rapporterer fra Sessvollmoen. Er sykt trøtt og vil sove. I morgen er det push-ups, pull-ups, sit-ups og 3000 meter. Blir sikkert kastet til Sibir med andre ord. Kos dere, I will return. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Frikort Tror det er rundt 1500,- kr.. ikke 2000 ? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Frikort gjelder ikke kiropraktorer og sånne ting. Medisiner får man på blå resept, men de koster likevel noen kroner. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Da var man tilbake fra tur til sjøen. Varmt og deilig i vannet. Varmere enn i luften faktisk... Og en vannski fattigere. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 og der var vi singel håper det blir no liv her i natt.. for tror ikke det blir så mye soving.. :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 God aften. Menig Pedersen rapporterer fra Sessvollmoen. Er sykt trøtt og vil sove. I morgen er det push-ups, pull-ups, sit-ups og 3000 meter. Blir sikkert kastet til Sibir med andre ord. Kos dere, I will return. Don't die on me now! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) FAEN HELLER! Jeg blir så jævlig sinna på den frekke lillesøstra mi som kommer med de helvettes frekke kommentarene hele tiden. :realmad: Og når jeg sier noe til henne er plutslig alt min skyld. Endret 18. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Jeg føler forøvrig at forumet dies on me right now. Eksempler, ahpadt? Endret 18. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Eksempler, ahpadt? Nei. God natt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Eksempler, ahpadt? Nei. God natt. Støtter den. Imorgen er første dag på noen måneder at jeg må opp klokken 7. Good night all, og gratulerer med dagen til den som måtte ha det. edit: Forbanna langbein dyr! De er overalt! Endret 18. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Jejejejejeeeee!!!! Da slutta jeg på GK Elektro idag.. Blir vel MK på meg i morgen, på splitter ny skole på Nannestad. Gleder meg sykt mye nå ass... Forguder rådgiveren min. Sa bare at jeg ville inn på media der, så gikk det 2 timer og det var bankers. Eneste som blir litt teit er å spasere inn i timen til andre folk som allerede er sammensveisa liksom.. Også blir vi ikke de minste på vgs, for skolen er ny i år. Så det er bare GK elever der! Men legger meg, lengre skolevei nå. Sov godt folkens. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 wee.. alle går å legger seg *ironi* noen som har no bra sanger å anbefale meg for hjertesorg? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 :!: Jeg begynner 9:40 imorgen. Og den "gamle flammen" jeg var litt sammen med for en stund siden hadde vært i utlandet, men hun begynte visst på samme skole som meg idag. Fiffig... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 wee.. alle går å legger seg *ironi* noen som har no bra sanger å anbefale meg for hjertesorg? REM Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Jennifer Rush - The Power of love Puff & Sting - I will be missing you el perfecto! ^^ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 og der var vi singel håper det blir no liv her i natt.. for tror ikke det blir så mye soving.. :| Fortell. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 wee.. alle går å legger seg *ironi* noen som har no bra sanger å anbefale meg for hjertesorg? Metallica - Fade to black. Teksten er genial. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 noen som har no bra sanger å anbefale meg for hjertesorg? Get a new one. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Ja, du mener vel kun at søppel er et fristed hvor man kan slenge ut ræva tråder om tiss og bæsj i et sett? Hvor greide du å dra ut den setningen fra det jeg skreiv? Ikke en gang med lesing mellom linjene greier jeg å komme på den setningen! Tror du er i dårlig humør, jeg.. Heihå. Ettersom du skrev "Men hva med å ta den diskusjonen en annen plass, f.eks der den hører hjemme, i søppel.", tok jeg det ut derfra. Kan også informere deg om at jeg er i ypperlig humør i dag, faktisk. Beste på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg