Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
God aften. Menig Pedersen rapporterer fra Sessvollmoen. ;)

 

Er sykt trøtt og vil sove. I morgen er det push-ups, pull-ups, sit-ups og 3000 meter. Blir sikkert kastet til Sibir med andre ord. Kos dere, I will return.

Don't die on me now!

Lenke til kommentar

Jejejejejeeeee!!!! Da slutta jeg på GK Elektro idag.. Blir vel MK på meg i morgen, på splitter ny skole på Nannestad. :woot: Gleder meg sykt mye nå ass... Forguder rådgiveren min. Sa bare at jeg ville inn på media der, så gikk det 2 timer og det var bankers.

Eneste som blir litt teit er å spasere inn i timen til andre folk som allerede er sammensveisa liksom.. Også blir vi ikke de minste på vgs, for skolen er ny i år. Så det er bare GK elever der! :w00t:

 

Men legger meg, lengre skolevei nå. Sov godt folkens.

Lenke til kommentar
Ja, du mener vel kun at søppel er et fristed hvor man kan slenge ut ræva tråder om tiss og bæsj i et sett?  :hrm:

Hvor greide du å dra ut den setningen fra det jeg skreiv? Ikke en gang med lesing mellom linjene greier jeg å komme på den setningen!

Tror du er i dårlig humør, jeg..

 

Heihå. :)

 

Ettersom du skrev "Men hva med å ta den diskusjonen en annen plass, f.eks der den hører hjemme, i søppel.", tok jeg det ut derfra. Kan også informere deg om at jeg er i ypperlig humør i dag, faktisk. :)

 

Beste på lenge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...