Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

samma her.. klarer ikke å drite i den.. men noen ganger er det ikke langt unna..

Skjønner hva du mener, hvis jeg får veldig mye dårligere på noe enn det jeg vil ha blir jeg skuffa og vil drite i det. Men klarer det ikke..

 

 

Kusina di var forresten i avisen idag :)

så det.. weee

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, du mener vel kun at søppel er et fristed hvor man kan slenge ut ræva tråder om tiss og bæsj i et sett? :hrm:

Hvor greide du å dra ut den setningen fra det jeg skreiv? Ikke en gang med lesing mellom linjene greier jeg å komme på den setningen!

Tror du er i dårlig humør, jeg..

 

Men for å svare på spørsmålet ditt, NEI, jeg tror ikke at det bare er å slenge ut et eller annet bogus, men har man noe å lure på, slik som om du får noe for å jobbe hardt med skole, så synes jeg det er helt greit. Det er vel derfor vi har kategorien Søppel ;)

Lenke til kommentar

Hmm nå har jeg bestillt og betalt Doom 3 på Elkjøp webshop (299,-) Da kan jeg jo bare laste det ned og prøve pirat rippen "lovlig" :hmm: nee... Det ødelegger kanskje litt av feelingen når jeg får spillet? Eeeller hmm :roll:

 

Sitter og funderer med :innocent: på høyre skulder og :devil: på venstre hehe

Lenke til kommentar
Det har enda ikke gått opp for meg at om 4 timer og 28 minutter blir jeg myndig. Noen som har noen ideer til hva jeg skal gjøre i kveld? Og nei, jeg kan ikke stikke ut og drikke gratis pils, fordi jeg har oppkjøring i morra tidlig...

Du kan stille deg på gata og være gatemusiker eller prøve å få deg en jobb( det var deg som måtte hjelpe til med 10k i måneden ikkesant? )

Lenke til kommentar
Det har enda ikke gått opp for meg at om 4 timer og 28 minutter blir jeg myndig. Noen som har noen ideer til hva jeg skal gjøre i kveld? Og nei, jeg kan ikke stikke ut og drikke gratis pils, fordi jeg har oppkjøring i morra tidlig...

stikk på lokalbutikken og kjøp pils til helgen (i morgen tidlig). da vil du oppdage at de ikke spør etter legitimasjon og sikkert kunne ha kjøpt masse alkohol lenge før du var 18 :p

 

Forresten.. hva var det du sa med å betale 10k i mnd til din mor?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...