Nilsen Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 samma her.. klarer ikke å drite i den.. men noen ganger er det ikke langt unna.. Skjønner hva du mener, hvis jeg får veldig mye dårligere på noe enn det jeg vil ha blir jeg skuffa og vil drite i det. Men klarer det ikke.. Kusina di var forresten i avisen idag så det.. weee Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Det er da greit at forreldre belønner ungene sine hvis de virkelig har gjort en bra jobb og at de fortjener det, men "utbetaling" sånn hele tiden er bullshit..det er bare tøv og tull. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Så du mener ukelønna mi er ufortjent? Men hva med å ta den diskusjonen en annen plass, f.eks der den hører hjemme, i søppel. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 [quote name='SupremeX' date='18/08/2004 : 18:34'] Men hva med å ta den diskusjonen en annen plass, f.eks der den hører hjemme, i søppel. [/quote] Ja, du mener vel kun at søppel er et fristed hvor man kan slenge ut ræva tråder om tiss og bæsj i et sett? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Som navnet tilsier. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Ja, du mener vel kun at søppel er et fristed hvor man kan slenge ut ræva tråder om tiss og bæsj i et sett? Hvor greide du å dra ut den setningen fra det jeg skreiv? Ikke en gang med lesing mellom linjene greier jeg å komme på den setningen! Tror du er i dårlig humør, jeg.. Men for å svare på spørsmålet ditt, NEI, jeg tror ikke at det bare er å slenge ut et eller annet bogus, men har man noe å lure på, slik som om du får noe for å jobbe hardt med skole, så synes jeg det er helt greit. Det er vel derfor vi har kategorien Søppel Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Det har enda ikke gått opp for meg at om 4 timer og 28 minutter blir jeg myndig. Noen som har noen ideer til hva jeg skal gjøre i kveld? Og nei, jeg kan ikke stikke ut og drikke gratis pils, fordi jeg har oppkjøring i morra tidlig... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Hmm nå har jeg bestillt og betalt Doom 3 på Elkjøp webshop (299,-) Da kan jeg jo bare laste det ned og prøve pirat rippen "lovlig" nee... Det ødelegger kanskje litt av feelingen når jeg får spillet? Eeeller hmm Sitter og funderer med på høyre skulder og på venstre hehe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Uuuuuuuuuhhh... Gå på verandaen og skrik at du er myndig. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Teknisk sett er det ikke noe gale med det, og egentlig ikke moralsk heller. Men jeg ville foretrukket den kjøpte versjonen, da vet du at du spiller original vare, og det er en fin følelse. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Det har enda ikke gått opp for meg at om 4 timer og 28 minutter blir jeg myndig. Noen som har noen ideer til hva jeg skal gjøre i kveld? Og nei, jeg kan ikke stikke ut og drikke gratis pils, fordi jeg har oppkjøring i morra tidlig... Nappe løk? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Det har enda ikke gått opp for meg at om 4 timer og 28 minutter blir jeg myndig. Noen som har noen ideer til hva jeg skal gjøre i kveld? Og nei, jeg kan ikke stikke ut og drikke gratis pils, fordi jeg har oppkjøring i morra tidlig... Du kan stille deg på gata og være gatemusiker eller prøve å få deg en jobb( det var deg som måtte hjelpe til med 10k i måneden ikkesant? ) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 bfisk - Huff hehe husker enda litt fra da jeg hadde 18'års dag... Aldri fått så mange flytende gaver Husker ikke stort annet, men det var store mengder som var konsumert når jeg ryddet. Du får gå på Øl innsamlings aksjon i nabolaget hehe Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Jeg har to ting på ønskelista: 1. Hyggelige opplevelser 2. Pils Peterman: done! Anette_: det stemmer, men jeg gidder ikke å skaffe meg jobb som gatemusikant. Jeg kommer nok til å ende opp som hore. Hoax: idea noted! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Det har enda ikke gått opp for meg at om 4 timer og 28 minutter blir jeg myndig. Noen som har noen ideer til hva jeg skal gjøre i kveld? Og nei, jeg kan ikke stikke ut og drikke gratis pils, fordi jeg har oppkjøring i morra tidlig... stikk på lokalbutikken og kjøp pils til helgen (i morgen tidlig). da vil du oppdage at de ikke spør etter legitimasjon og sikkert kunne ha kjøpt masse alkohol lenge før du var 18 Forresten.. hva var det du sa med å betale 10k i mnd til din mor? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Peterman: done! Hva har Dremel med løknapping å gjøre, om jeg en gang tør spørre? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Peterman: done! Hva har Dremel med løknapping å gjøre, om jeg en gang tør spørre? Kanskje dremelen hans var innvollvert? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Peterman: done! Hva har Dremel med løknapping å gjøre, om jeg en gang tør spørre? Kanskje dremelen hans var innvollvert? GNAGSÅR?!?!?!??!?!?!?!?! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) GNAGSÅR?!?!?!??!?!?!?!?! Endret 18. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Peterman: done! Hva har Dremel med løknapping å gjøre, om jeg en gang tør spørre? Kanskje dremelen hans var innvollvert? Dremel-fetish er ikke noe å være flau over. Endret 18. august 2004 av Peterman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg