Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snowdog_: seriøst, skal alt handle om bikkja di da eller? Kan ikke folk prate om det de vil? Akuratt nå er faktisk skole en aktuell greie. burde akseptere det.

Må du være snill med vår kjære Mario. Kanksje han føler seg litt utenfor fordi han ikke går på skole? *kose stakkars Mario*

det er da flere som ikke går på skole her.

Lenke til kommentar
fredrikrb : PVS du går på ?

klosterskogen, fy faen så digg :p

 

PVS har visst bare 45 pcer fordelt på 60 elever, her har GK en mac hver, og pc på VK1 og VK2.

Fordi de dobla klassene dette året jeg kom hit det.. kjipt :( men da kom flere inn så..

 

Har hørt at klosterskogen MK ikke er noe tess jeg? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ikke det inntrykket jeg har ihvertfall.

 

Eget bygg med egne dasser og et lite kjøkken, alle har digge stoler, stort bord, egen maskin, klassene deler rom, GK og VK1 har bare en skillevegg som tas vekk i mediatimene. Så det virker relativt ok :p

 

EDIT: og et torv med en del stoler og bord til samling osv. Lydstudio, fotostudio and so on. Jeg vil bryte meg inn i serverrommet :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Mamma sa at hvis jeg får 5 i alle fag unntagen gym og fransk, der det kan "holde" med 4, så skal jeg få en LCD-skjerm til 4-5k av henne til jul. Faen til mye pugging som må til...

haha. synes det er så teit med folk som får ting fordi de får gode karakterer :p

Det er ikke snakk om å få ting fordi jeg er god på skolen, men å få ting for at jeg skal bli god på skolen. :)

Lenke til kommentar
Mamma sa at hvis jeg får 5 i alle fag unntagen gym og fransk, der det kan "holde" med 4, så skal jeg få en LCD-skjerm til 4-5k av henne til jul. Faen til mye pugging som må til...

haha. synes det er så teit med folk som får ting fordi de får gode karakterer :p

Jeg også. Foretrekker å få ting fordi jeg er en allround koselig fyr :D

 

I år blir det både rettslære og psykologi, så jeg gleder meg intenst.

 

Kanskje litt mindre til fransktimen, men dette er siste året!

Lenke til kommentar
Mamma sa at hvis jeg får 5 i alle fag unntagen gym og fransk, der det kan "holde" med 4, så skal jeg få en LCD-skjerm til 4-5k av henne til jul. Faen til mye pugging som må til...

haha. synes det er så teit med folk som får ting fordi de får gode karakterer :p

Det er ikke snakk om å få ting fordi jeg er god på skolen, men å få ting for at jeg skal bli god på skolen. :)

Vel.. Hvorfor skal du få gode karakterer? Fordi foreldrene dine vil at du skal få det? Er du ikke voksen nok til å skjønne at å jobbe og få gode karakterer er til DITT eget beste?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...