sluffy Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Nei, du skal selge den til meg for halve prisen. Hvis det ikke er aktuelt kan du godt selge den til Dimiles.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Spørsmål: Skal jeg selge min 3G ipod 20gb til dimiles for 1800? :--P JA/NEI 1700 til jens.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Spørsmål: Skal jeg selge min 3G ipod 20gb til dimiles for 1800? :--P JA/NEI 1700 til jens.. Pft. U wish. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 *kremt* ))) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Jobber man bra på skolen trenger man ikke gjøre lekser.Det er ihvertfall min skole-filosofi. Hvilken klasse går du i og hvilke fag har du? Begynte i VK2 idag, hadde 2MX, 2FY og 2EN5 i fjor. Har valgt 3MX og 3FY nå og tok 3EN5 som privatist i fjor... Edit: Allmenn studeretning selvfølgelig. Endret 18. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Ahh, media & kommunikasjon er det slappeste noensinne! vi har 23 timer med studieretning i uka, ni med fag og to med gym. Og vi har deilige stoler og store bord, kan det bli bedre? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 fredrikrb? på PVS ? ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Ahh, media & kommunikasjon er det slappeste noensinne! vi har 23 timer med studieretning i uka, ni med fag og to med gym. Og vi har deilige stoler og store bord, kan det bli bedre? Ja ... vent til VK1 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Morn Morn Starta på Allmenn GK idag, blir litt forandring i fremtiden nå gitt. Jeg kom i en klasse med 3 jeg kjente ifra før, så der var jeg veldig fornøyd. Men det er noen ting jeg lurer på, hva gjør man for å få stipend? Har funnet ut at jeg har krav på stipend hvertfall, med alenemor som tjener 170.000 og 2 barn i huset inkl. meg. Hvor lang tid vil det ta for å få stipend og tro? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 0-6 uker tar det Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Morn Morn Starta på Allmenn GK idag, blir litt forandring i fremtiden nå gitt. Jeg kom i en klasse med 3 jeg kjente ifra før, så der var jeg veldig fornøyd. Men det er noen ting jeg lurer på, hva gjør man for å få stipend? Har funnet ut at jeg har krav på stipend hvertfall, med alenemor som tjener 170.000 og 2 barn i huset inkl. meg. Hvor lang tid vil det ta for å få stipend og tro? Gå ned på kontoret på skolen eller rådgiver og få tak i en søknadsblankett. Fyll ut alle spørsmål, få mamma til å skrive under, ta med deg søknaden på skolen og lever til kontordamen som skriver under på at ting og tang stemmer. De sender så søknaden din inn, og om 1-2 uker får du forhåpentligvis svar. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Ahh, media & kommunikasjon er det slappeste noensinne! vi har 23 timer med studieretning i uka, ni med fag og to med gym. Og vi har deilige stoler og store bord, kan det bli bedre? Har dere 23 timer i uken? Har 37 jeg.... (almen) Endret 18. august 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Aha, takk skal du ha Kine Da stikker jeg til "kontoret" på skolen imorgen, om jeg finner frem Trur jeg legger meg på sofaen en times tid, slappe av og lese sladreblader (dvs, Autofil) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Aha, takk skal du ha Kine Da stikker jeg til "kontoret" på skolen imorgen, om jeg finner frem Trur jeg legger meg på sofaen en times tid, slappe av og lese sladreblader (dvs, Autofil) Nytt autofil i butikken nå? *løpe og kjøpe* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Anette: Du har vel ikke valgt matte (MX), fysikk og kjemi? I så fall er vi to Nei, tre er vi da. Gjorde ikke lekser i fjord og fikk 4,5 i snitt, burde klare minst det samme i år hvis jeg gjør lekser. Tok ordene ut av munnen på meg, gjorde du. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Jobber man bra på skolen trenger man ikke gjøre lekser.Det er ihvertfall min skole-filosofi. Hvilken klasse går du i og hvilke fag har du? Begynte i VK2 idag, hadde 2MX, 2FY og 2EN5 i fjor. Har valgt 3MX og 3FY nå og tok 3EN5 som privatist i fjor... Edit: Allmenn studeretning selvfølgelig. Ja da er du vel flink i de fagene eller noe slikt siden du ikke trenger gjøre lekser, fikk fem i 1mx uten å gjøre lekser men regner med å bruke fritimene mine på lekser i år og å gjøre mattelekser p\og sånn hvis jeg fortsatt vil ha bra karakter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Ahh, media & kommunikasjon er det slappeste noensinne! vi har 23 timer med studieretning i uka, ni med fag og to med gym. Og vi har deilige stoler og store bord, kan det bli bedre? Har dere 23 timer i uken? Har 37 jeg.... (almen) 23 + 9 + 2 Dessuten klarer du deg med 90 timer over 3 år mens han må ha minst 100. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 *pakke sammen og emigrere so3* *se seg tilbake og blir forbanna på all den skole preiken* *gå videre* *snufs* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Lekser i fritimene klarer man å gjøre to uker, etter det blir det bare tull. Men gjør du alt på skolen blir det ikke noe igjen å gjøre hjemme, enkelt og greit. Eneste er innleveringer, norskstiler og drit. Ting man ikke kan gjøre på skolen. Edit: Og ja, jeg har lett for realfag. Og god hukommelse. Endret 18. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 *Rope etter Mario* Kom tilbaakeeee! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg