Goophy Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 4,8 her (tror jeg). Klaget på alle fagene utenom engelsk, ingen ble justert. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Her også...ingen fag ble "justert" Når skal tre ords leken bli stengt? Endret 18. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 FISSEFANKEN! Jeg blir tvunget til å ha enten engelsk, samfunnskunnskap, biologi, fysikk eller matte (2mx) for å i det hele tatt få vitnemål. Scheisse! Jeg må ha to av de fagene jeg listet opp, tilsammen 10 timer. ALDRI gå allmen påbygg. *spise gårsdagens post* Enkelt. Engelsk og fysikk. ELLER engelsk og samfunnskunnskap. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Personlig hadde jeg valgt engelsk og samfunnskunnskap. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 FISSEFANKEN! Jeg blir tvunget til å ha enten engelsk, samfunnskunnskap, biologi, fysikk eller matte (2mx) for å i det hele tatt få vitnemål. Scheisse! Jeg må ha to av de fagene jeg listet opp, tilsammen 10 timer. ALDRI gå allmen påbygg. *spise gårsdagens post* Gå for engelsk og samfunnsfag, med mindre du er flink til biologi og fysikk. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Skal du ha fysikk må du ha matte i tillegg... Engelsk og samfunnskunnskap tror jeg vil være lettest. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 wh1te, velg engelsk og samfunnskunnskap. Jeg har begge fagene, og anbefaler hvertfall samfunnskunnskap sterkt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Uff, har nerver nå. Skulle på kampen i dag, men blir heller med noen kæmmiser, og ser den hjemme. Norge skal blaste Belgia! YEAH! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) I dag er jeg kjempefornøyd med skolen, det er helt sjukt. Har fått den morsomste fysikklæreren! Gleder meg til neste fysikktime!! Matte har jeg starta veldig bra med så det skal også gå fint tror jeg Er ikke så sur på de nye planene til rektor lenger siden jeg da får mindre hjemmelekser og plutselig vil alle i klassen min ble nerder. Digger VK1 litt.. Nå er det bare å grue seg til første norsktime og samfunnskunnskap, hater sånne ikke-real fag GRATTIS MED DAGEN THEAMOR!!! Endret 18. august 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Hvilke fag du velger, kommer en del an på hvilken person du er. Men engelsk er jo et fint allround-fag. Biologi bør kanskje vurderes, trenger ikke være hardbarka realist. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Personlig hadde jeg valgt engelsk og samfunnskunnskap. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Nå er det bare å grue seg til første norsktime og samfunnskunnskap, hater sånne ikke-real fag That's my girl! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Det som gjør skole kjipt er lekser, demotiverende å være på skolen hele dagen å så komme hjem å sette seg ned å sitte med trynet mellom permene igjenn. Utrolig glad jeg er ferdig med det *puh* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 I noen fag er lekser nesten nødvendige.. Og ja, idag er jeg supernerd!! Gjorde ikke lekser i fjord og fikk 4,5 i snitt, burde klare minst det samme i år hvis jeg gjør lekser. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Jobber man bra på skolen trenger man ikke gjøre lekser. Det er ihvertfall min skole-filosofi. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Jobber man bra på skolen trenger man ikke gjøre lekser.Det er ihvertfall min skole-filosofi. "store ord" Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Jobber man bra på skolen trenger man ikke gjøre lekser.Det er ihvertfall min skole-filosofi. Hvilken klasse går du i og hvilke fag har du? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Anette: Du har vel ikke valgt matte (MX), fysikk og kjemi? I så fall er vi to Glede seg til å ha Geografi, vi har den kuleste læreren som går ann å ha der, samme med fysikk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Spørsmål: Skal jeg selge min 3G ipod 20gb til dimiles for 1800? :--P JA/NEI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg