Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Woho! Kom i klasse med mange jeg kjente, men fikk en dame som hovedfagslærer. :ohmy: Virker bedre enn GK Elektro ihvertfall. :D

 

Edit: Kom i et klasserom med "åpen løsning" hvor alle sitter inntil veggene, så læreren kan hele tiden se hva vi gjør. :( Heldigvis er hun førstegangslærer på skolen, så karakterene blir forhåpentligvis litt løse. ;)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Da har jeg vært på skolen og sjekka ut litt.. Hørt på Erna Solberg som snakka, osv..

Fått tildelt faddere, slik at vi ikke skal gå oss vill og slikt, så inviterte dem oss på fest nå etterpå..

 

Fagene virker greie, skal ha 3 fag i dette semesteret, Typografi, Informasjons- og publiseringsteknologi og Organisasjonskultur og forbedringsprosess.

Ser ut som jeg har fri onsdager og begynner bare klokka 9 to dager i uka.. :)

 

*fikse grandis*

Lenke til kommentar
Da har jeg vært på skolen og sjekka ut litt.. Hørt på Erna Solberg som snakka, osv..

Fått tildelt faddere, slik at vi ikke skal gå oss vill og slikt, så inviterte dem oss på fest nå etterpå..

 

Fagene virker greie, skal ha 3 fag i dette semesteret, Typografi, Informasjons- og publiseringsteknologi og Organisasjonskultur og forbedringsprosess.

Ser ut som jeg har fri onsdager og begynner bare klokka 9 to dager i uka.. :)

 

*fikse grandis*

Hvor bor du da Marvil ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...