Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Urk. Teite gravemaskin som kjører frem og tilbake og frem og tilbake og frem og tilbake over murstein rett over gaten. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Urk. Teite gravemaskin som kjører frem og tilbake, frem og tilbake og frem og tilbake over murstein rett over gaten. :---P Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Humms, skolen var da ikke så ille... Få timer i tillegg... Men de bestemte seg for at hver onsdag skal man ha 5 timer med kun ett fag. Noe så håpløst idiotisk. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Hmh..jeg skal vist har 5 timer med nettverk på fredager... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Hmh..jeg skal vist har 5 timer med nettverk på fredager... ikt? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Yeah, ryggen holder ikke i kokke yrket... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Woho! Kom i klasse med mange jeg kjente, men fikk en dame som hovedfagslærer. Virker bedre enn GK Elektro ihvertfall. Edit: Kom i et klasserom med "åpen løsning" hvor alle sitter inntil veggene, så læreren kan hele tiden se hva vi gjør. Heldigvis er hun førstegangslærer på skolen, så karakterene blir forhåpentligvis litt løse. Endret 18. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 fikk vite at vi fikk en djevelsk kvinne som tysk lærer (strøk 14 elever i fransk klassen ifjor).. ikke bra.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Hmh..jeg skal vist har 5 timer med nettverk på fredager... Er det et problem? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 nei, men er ikke noe gøy liksom i 5 timer... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Hmh..jeg skal vist har 5 timer med nettverk på fredager... Er det et problem? Hadde ikke vært det for meg! :!: Vi starter 09:45 på mandager! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Første skoledag ferdig! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 nei, men er ikke noe gøy liksom i 5 timer... Fint å få samlet timene litt så man får konsentrert seg ordentlig om faget. Men nå skal det sies at jeg stort sett ga blaffen i hvilke ikt-timer vi hadde, fordi vi nesten bare hadde tverrfaglige prosjekter. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Da var jeg tilbake etter første skoledag, og en tur rundt i byn Samme klasse som i fjor minus 2 kjempegreie folk, og en del duster. og så kom det 4 nye folk, en som er kjempe grei, en som virker ganske grei, og to duster Kan bli enda et koselig år dette her Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Jeg skulle egentlig sittet her og splilt CS : Source nå, men det kom visst ikke før om 6 til 11 timer Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Da har jeg vært på skolen og sjekka ut litt.. Hørt på Erna Solberg som snakka, osv.. Fått tildelt faddere, slik at vi ikke skal gå oss vill og slikt, så inviterte dem oss på fest nå etterpå.. Fagene virker greie, skal ha 3 fag i dette semesteret, Typografi, Informasjons- og publiseringsteknologi og Organisasjonskultur og forbedringsprosess. Ser ut som jeg har fri onsdager og begynner bare klokka 9 to dager i uka.. *fikse grandis* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Alt gikk greit med flyttinga? Jeg flyttet hjem igjen etter 3 timer :!: Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Da har jeg vært på skolen og sjekka ut litt.. Hørt på Erna Solberg som snakka, osv..Fått tildelt faddere, slik at vi ikke skal gå oss vill og slikt, så inviterte dem oss på fest nå etterpå.. Fagene virker greie, skal ha 3 fag i dette semesteret, Typografi, Informasjons- og publiseringsteknologi og Organisasjonskultur og forbedringsprosess. Ser ut som jeg har fri onsdager og begynner bare klokka 9 to dager i uka.. *fikse grandis* Hvor bor du da Marvil ? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Da har jeg vært på skolen og sjekka ut litt.. Hørt på Erna Solberg som snakka, osv.. Jern-Erna? What the? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. august 2004 Rapporter Del Skrevet 18. august 2004 Alt gikk greit med flyttinga? Jeg flyttet hjem igjen etter 3 timer :!: Mammadalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg