diversity Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg la meg naken i går for å sove og i dag så står jeg opp og våkner at jeg har den jævla morrabowner at jeg kunne fan ikke ligge i no stilling så var behagelig..irriterende.. :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hehe,.. tror aldri jeg har gjort det.. menmen.. Det er samme fotograf som tar alle klassebildene i Norge, derfor må det fordeles jevnt utover året. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hehe,.. tror aldri jeg har gjort det.. menmen.. Det er samme fotograf som tar alle klassebildene i Norge, derfor må det fordeles jevnt utover året. neh.. er jo flere fotografer da og flere selskaper da.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 hehe,.. tror aldri jeg har gjort det.. menmen.. Det er samme fotograf som tar alle klassebildene i Norge, derfor må det fordeles jevnt utover året. neh.. er jo flere fotografer da og flere selskaper da.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ladies and gentlemens, jeg har en time og 3 minutter igjen av sommerferien min! OMG! Well, I'm off to school, good luck everyone. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Skolestart i dag.... Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hmm, go morgen alle sammen! Øhh, nei da.... (Den slo ikke helt an nei, *hulk*) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Trøøøtt i dag, fikk nesten ikke sove i natt...Kjipe greier, liker ikke å legge meg midt på dagen. Hehehe alle er vel på skolen nå har hele forumet for meg selv *muhahaha* Whoops der var B|Real ja Endret 18. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hmm... skole? Ah, til neste år ja Skal i militæret 28. september, og har sommerferie frem til da. Var nettopp oppe på nærmeste Rimi og spurte etter jobb, men daglig leder var der ikke.. Prøver igjen i morgen. Vet noen hva slags lønn jeg kan forvente der? (Er 18 år, har lappen, litt arbeidserfaring fra tidligere (systemdrift)) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 cecolon hmm ikke sikker, men det er jammen ikke mye... rundt 70,-/t tipper jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hmm... skole? Ah, til neste år ja Skal i militæret 28. september, og har sommerferie frem til da. Var nettopp oppe på nærmeste Rimi og spurte etter jobb, men daglig leder var der ikke.. Prøver igjen i morgen. Vet noen hva slags lønn jeg kan forvente der? (Er 18 år, har lappen, litt arbeidserfaring fra tidligere (systemdrift)) Vil tro en 98kr eller.no.. Rundt der.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 OK =/ Der jeg jobber nå får jeg 112 kroner i timen, men det er ikke så mye å gjøre der at jeg kan fylle tiden fram til jeg skal i militæret akkurat... Det er bare snakk om noen timer i uken. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) HAHAHA! så forbanna.... I dag hadde vi i oppdrag å knipse masse bilder med digi cam, Læreren væres (en dame) hadde glemt å slette noen private bilder, var 2 bilder der av ho, hvor hun satt på do med buksa å truse nede... :!: Hun ble en smule små flau når vi viste henne det Endret 18. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hehe, pent! Eller..? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ja...meget pent, 35 år gammel IKT lærer Bildet spredde seg fort på nettverket... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg la meg naken i går for å sove og i dag så står jeg opp og våkner at jeg har den jævla morrabowner at jeg kunne fan ikke ligge i no stilling så var behagelig..irriterende.. Fint at du deler dette med oss.... har du noe mer å fortelle oss? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Kan jeg tenkte meg. Men jeg kan tenke meg at det var flaut. For henne altså. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Jeg la meg naken i går for å sove og i dag så står jeg opp og våkner at jeg har den jævla morrabowner at jeg kunne fan ikke ligge i no stilling så var behagelig..irriterende.. Fint at du deler dette med oss.... har du noe mer å fortelle oss? Teipe ann fast... Endret 18. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 ... Haha Egentlig litt kjipt for henne, det går vel ikke lang tid før de spres på nettet hvis bildet er morsomt nok... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Ja, kommer nokk ikke lengre en internt i klasse rommet..med mindre jeg legger det ut på recent picpost, noe som jeg ikke gjør... *slette bildet når jeg kommer på skolen* Endret 18. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg