Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trøøøtt i dag, fikk nesten ikke sove i natt...Kjipe greier, liker ikke å legge meg midt på dagen.

Hehehe alle er vel på skolen nå :hmm: har hele forumet for meg selv *muhahaha* :evil:

Whoops der var B|Real ja :whistle::innocent:

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Hmm... skole? Ah, til neste år ja ;) Skal i militæret 28. september, og har sommerferie frem til da. Var nettopp oppe på nærmeste Rimi og spurte etter jobb, men daglig leder var der ikke.. Prøver igjen i morgen. Vet noen hva slags lønn jeg kan forvente der? (Er 18 år, har lappen, litt arbeidserfaring fra tidligere (systemdrift))

Lenke til kommentar
Hmm... skole? Ah, til neste år ja ;) Skal i militæret 28. september, og har sommerferie frem til da. Var nettopp oppe på nærmeste Rimi og spurte etter jobb, men daglig leder var der ikke.. Prøver igjen i morgen. Vet noen hva slags lønn jeg kan forvente der? (Er 18 år, har lappen, litt arbeidserfaring fra tidligere (systemdrift))

Vil tro en 98kr eller.no..

Rundt der..

Lenke til kommentar

HAHAHA! så forbanna....

I dag hadde vi i oppdrag å knipse masse bilder med digi cam,

Læreren væres (en dame) hadde glemt å slette noen private bilder, var 2 bilder der av ho, hvor hun satt på do med buksa å truse nede... :!:

Hun ble en smule små flau når vi viste henne det :grin:

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Jeg la meg naken i går for å sove og i dag så står jeg opp og våkner at jeg har den jævla morrabowner at jeg kunne fan ikke ligge i no stilling så var behagelig..irriterende.. :mad:

Fint at du deler dette med oss.... har du noe mer å fortelle oss? :p

Teipe ann fast... :thumbup:

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...