Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Skal begynne i 10. klasse nå, men lurer fælt på noe. Hvis jeg gjør et knallbra halvår, vet at jeg kommer inn på skolen jeg vil på, så kan jeg i teorien få stryk i samtlige fag til sommeren, eller hva? Er dette en noenlunde korrekt oppfatning? Oder?

 

100% feil. :)

 

Karakteren til sommeren teller. :)

(Ikke gi faen fram til jul for det, da.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hoax: jobben er ikke helt 100% ennå, men det var visstnok store muligheter for ansettelse. Det var visst ikke så mange som gadd å jobbe på nattestid.

 

Paycheck er skikkelig tragisk dårlig. Underholdende, til en viss grad, men jevnt over er det "Ben Affleck etter han tok skikkelig dårlige roller"-kvalitet på filmen. :)

Jeg har hørt konseptet, som virker genialt, men utførelsen skal ha vært forferdelig. Jeg har fortsatt lyst å se den, men kjenner ingen som har den :(

Lenke til kommentar
Humms...

 

Får vel gratulere AnAnAs med dagen her også da.

 

:fun:

 

Men da la jeg meg til å sove.

(Kanskje).

Ah! Wee! Thanks :)

 

Føler at jeg fortsatt er 10 år, men...

 

I am OLD. :w00t:

 

takk Holger. Tenk å få bursdagshilsen fra DEG :dontgetit: Dette går i minneboken :whistle:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Jeg har hørt konseptet, som virker genialt, men utførelsen skal ha vært forferdelig. Jeg har fortsatt lyst å se den, men kjenner ingen som har den :(

InterNett har den nok til utlån.

 

*Blunk, blunk, knuff, dytt*

Åh, frekke tøsen, du antyder vel ikke til noe? Jeg ville da aldri frarøvet en så "gifted" skuespiller hans velfortjente penger. :roll:

 

Edit: Pelle: Får jeg låne den av deg når du er ferdig? Pleeeeaaaase? :innocent:

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Grattis AnAnAs!

 

Forøvrig kan jeg meddele forsamlingen om at jeg fom nå, sånn ca, må betale mamma rundt 10.000 spenn i måneden for å bo hjemme. Uten det går det ikke rundt her i heimen, siden hun er uføretrygdet med kvart trygd og halv jobb, og sjuk som faen. Får jo penger under fattigdomsgrensa, og nå som jeg blir 18 (til torsdag!) forsvinner seriøst alt av subsider, snille skatteklasser og så videre. Det var da som bare faen!

 

Og, ja, jeg forventer også gratulasjoner på min dag på torsdag.

Lenke til kommentar

Gratulerer Thea! :woot:

 

Forøvrig kan jeg meddele forsamlingen om at jeg fom nå, sånn ca, må betale mamma rundt 10.000 spenn i måneden for å bo hjemme. Uten det går det ikke rundt her i heimen, siden hun er uføretrygdet med kvart trygd og halv jobb, og sjuk som faen. Får jo penger under fattigdomsgrensa, og nå som jeg blir 18 (til torsdag!) forsvinner seriøst alt av subsider, snille skatteklasser og så videre. Det var da som bare faen!

 

Oj, det var kjedelig å høre. Går håpe det går i ordning etter hvert. :shrug: Lykke til!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...