ahpadt Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 SE T630 til kr 0,-Nokia 3330'en min døde på lørdag... 0? Pappa og hans super-1337 bedriftsavtale... Må sikkert betale skyhøy månedsavgift osv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 delerium - Lamentation (Trinity Remix with Enigma and Lisa Gerrard).mp3 Sukk.. makan til avslappende musikk skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Må sikkert betale skyhøy månedsavgift osv. Ja, han har bedriftabbonement, men han har bare sånn gammel telefon uansett. Så alt går på abbonemetet hans... Edit: psilocybe, Delerium er avslappende. (Hvis man ser bort fra alle trance og dance-remix'ene man hører på radio). Endret 17. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 delerium - Lamentation (Trinity Remix with Enigma and Lisa Gerrard).mp3 Sukk.. makan til avslappende musikk skal man lete lenge etter. Når jeg skal ta det med ro, setter jeg på Enya med Adiemus. Tror de brukte den i LOTR også... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 +vurdere og sove+ .. næh, vente litt til Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Echobrian - Cryin' Shame. It's make me relax Red Balls - Cocain in a can, baby Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 De hadde ikke The Golden Age i butikken, nei? Tett opptil jul var jeg innom 10 platebutikker før jeg fant det. Überfett album. Uansett, *nynne*. Relax! 10 poeng til HalTan. De hadde det ikke i 3 sjapper, og de hadde èn igjen av Homeworld på Musikkverket. Uansett, kubbetid. Sov godt folkens, lykke til i morgen "med-førstedag på vgs forummennesker"!!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Nå går jeg å legger meg. Stor dag i morgen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Sove, nå? JA, definitivt. God natt folkens Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Fremdels i gang med Überman's Sleep Schedule. En kamerat av meg er her og hans oversikt viser at han skal sove fra 23:30 til 23:50. Han ligger borti sofaen her, men jeg tror ikke han sover Jeg har bestemt meg for å ta en allnighter nå før skolen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Har tenkt til å nyte friheten de timene som gjenstår. Derfor skal jeg være en rebell, og være lenge oppe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Hvorfor skal alle legge seg, begynner ikke alle sent første dagen? Jeg skal ikke være der før klokken 13:00 Pelle: I'm with you. Endret 17. august 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Ja, helt enig. Altså, jeg begynner 10:00, men det vil si at jeg har flere timer til å P.I.M.P-e på nå enn vanligvis. En ting jeg lurer på, for jeg regner med at det er mange som har peiling på dette: Skal begynne i 10. klasse nå, men lurer fælt på noe. Hvis jeg gjør et knallbra halvår, vet at jeg kommer inn på skolen jeg vil på, så kan jeg i teorien få stryk i samtlige fag til sommeren, eller hva? Er dette en noenlunde korrekt oppfatning? Oder? EDIT: Skal dusje, leser når jeg er tilbake, så ikke tro at jeg har fått hjertetrøbbel selv om jeg ikke svarer innen de neste minuttene på spørsmålet mitt. Endret 17. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Da kubber jeg snart.. Orntlig skoledag imorgen Wish me luck! Du har misforstått, du skal jo sove på skolen psilocybe - Gratulerer med jobb Endret 17. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) OK, må bare fortelle en historie før jeg går i dusjen. En helt latterlig sak som skjedde i sommerferien. Vel, det regnet, så jeg satt inne og så på tv. Jeg slo over på et chatte-program, et av de interaktive sakene på NRK2. Dagens spørsmål var "Hva er din verste uvane?". Den som sendte inn den beste uvanen skulle få tilsendt to DVD-er: "Underworld" og "Paycheck". Jeg humret litt for meg selv mens jeg satt og tenkte på noe jeg kunne skrive. Plutselig kom jeg på en god idè om at jeg kunne bare skrive noe helt idiotisk, i håp om å vinne. Tekstmeldingen min lød slik til konkurransen: "Min uvane er at jeg må spytte inn i nøkkelhullet før jeg låser opp. Lite flaut, da. *Rødme*". (Nøyaktig slik ble den skrevet). To dager senere får jeg en pakke til meg. Jeg åpnet den, og ja, du gjettet hva som var inni. "Underworld" og "Paycheck". Jeg vant konkurransen. Jeg råder derfor andre til å delta i slike konkurranser. Skriv noe som er helt enestående, sykt, men troverdig. Det er den første konkurransen jeg noensinne har vunnet på sånne ting. Så, det lønner seg å dra en liten "hvit løgn". Shower: Here I come! Endret 17. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Svindler! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Skal begynne i 10. klasse nå, men lurer fælt på noe. Hvis jeg gjør et knallbra halvår, vet at jeg kommer inn på skolen jeg vil på, så kan jeg i teorien få stryk i samtlige fag til sommeren, eller hva? Er dette en noenlunde korrekt oppfatning? Oder? Nei. Inntaket blir bestemt av avgangskarakerer, altså de karakterene du får til sommeren. Skal du inn på NTG eller privatskole ser de på karakterene du får til jul. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Pelle: Den var helt vill. Hvordan var Paycheck? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Bandidos Pelle: Hvordan du gjør det den første terminen i 10 klasse har ikke noe å si for om du kommer på førstevalget ditt til videregående. Men det kommer på vitnemålet ditt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Hehe, jeg har ikke sett noen av filmene enda, de ligger her godt innpakket. Dette sier faktisk mer om hvor intelligente vertene for programmet er, enn hvor flink jeg er til å "lure" folk. Idioter hvis de virkelig tror at noen gjør noe sånt. Idiotisk, rett og slett, men det funket. Earendil: Fillern Endret 17. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg