Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må sikkert betale skyhøy månedsavgift osv.

Ja, han har bedriftabbonement, men han har bare sånn gammel telefon uansett.

Så alt går på abbonemetet hans...

 

Edit: psilocybe, Delerium er avslappende. :love:

(Hvis man ser bort fra alle trance og dance-remix'ene man hører på radio).

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
De hadde ikke The Golden Age i butikken, nei? Tett opptil jul var jeg innom 10 platebutikker før jeg fant det. Überfett album.

 

Uansett, *nynne*. Relax!

10 poeng til HalTan. De hadde det ikke i 3 sjapper, og de hadde èn igjen av Homeworld på Musikkverket. :w00t:

Uansett, kubbetid. Sov godt folkens, lykke til i morgen "med-førstedag på vgs forummennesker"!!!

Lenke til kommentar

Ja, helt enig. Altså, jeg begynner 10:00, men det vil si at jeg har flere timer til å P.I.M.P-e på nå enn vanligvis.

 

En ting jeg lurer på, for jeg regner med at det er mange som har peiling på dette:

 

Skal begynne i 10. klasse nå, men lurer fælt på noe. Hvis jeg gjør et knallbra halvår, vet at jeg kommer inn på skolen jeg vil på, så kan jeg i teorien få stryk i samtlige fag til sommeren, eller hva? Er dette en noenlunde korrekt oppfatning? Oder?

 

EDIT:

 

Skal dusje, leser når jeg er tilbake, så ikke tro at jeg har fått hjertetrøbbel selv om jeg ikke svarer innen de neste minuttene på spørsmålet mitt.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

OK, må bare fortelle en historie før jeg går i dusjen. En helt latterlig sak som skjedde i sommerferien.

 

Vel, det regnet, så jeg satt inne og så på tv. Jeg slo over på et chatte-program, et av de interaktive sakene på NRK2. Dagens spørsmål var "Hva er din verste uvane?". Den som sendte inn den beste uvanen skulle få tilsendt to DVD-er: "Underworld" og "Paycheck". Jeg humret litt for meg selv mens jeg satt og tenkte på noe jeg kunne skrive. Plutselig kom jeg på en god idè om at jeg kunne bare skrive noe helt idiotisk, i håp om å vinne. Tekstmeldingen min lød slik til konkurransen: "Min uvane er at jeg må spytte inn i nøkkelhullet før jeg låser opp. Lite flaut, da. *Rødme*". (Nøyaktig slik ble den skrevet).

 

To dager senere får jeg en pakke til meg. Jeg åpnet den, og ja, du gjettet hva som var inni. "Underworld" og "Paycheck". Jeg vant konkurransen. Jeg råder derfor andre til å delta i slike konkurranser. Skriv noe som er helt enestående, sykt, men troverdig. Det er den første konkurransen jeg noensinne har vunnet på sånne ting. Så, det lønner seg å dra en liten "hvit løgn". :)

 

Shower: Here I come!

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Skal begynne i 10. klasse nå, men lurer fælt på noe. Hvis jeg gjør et knallbra halvår, vet at jeg kommer inn på skolen jeg vil på, så kan jeg i teorien få stryk i samtlige fag til sommeren, eller hva? Er dette en noenlunde korrekt oppfatning? Oder?

Nei.

Inntaket blir bestemt av avgangskarakerer, altså de karakterene du får til sommeren.

Skal du inn på NTG eller privatskole ser de på karakterene du får til jul.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg har ikke sett noen av filmene enda, de ligger her godt innpakket.

 

Dette sier faktisk mer om hvor intelligente vertene for programmet er, enn hvor flink jeg er til å "lure" folk. Idioter hvis de virkelig tror at noen gjør noe sånt. Idiotisk, rett og slett, men det funket. :)

 

Earendil: Fillern :)

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...