Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah.. digg dag i dag. Tjente et par tusen, har muligens fått ordnet jobb som nattevakt på Sandviken (mental)sykehus, har fått orden i en del regninger, og nå skal jeg spise kalkunpølse og gräddost mens jeg hører på Lisa Gerrard.

 

Kan livet bli bedre? :)

Ja. Ikke få seg jobb på mentalsykehus, og kanskje et vanlig sykehus? ;)

Lenke til kommentar

Jejeje... Da var enda en dag over. Laget mine 2 første 3D-bilder som er gjennomførte idag. Funnet ut hvor skolen jeg skal gå på i morgen er. (Visste det ikke, så pappa måtte vise meg. ) Også sitter jeg med den Nye Bobby Conn CD'en i havn her. ûberleet artist.! neste er å få bestillt "The Golden Age" albumet. :)

 

Hmmm... Tror nok jeg skal legge meg snart. Er sliten etter en "opprift" av en litt uferdig krangel med dama.. Men det løser seg vel når ting roer seg.

 

Ellers så gruer jeg meg til å begynne på skolen igjen. Er så langt og dra + jeg ikke vil begynne på ny skole. henta vitnemålet mitt fra ungdomskolen idag og. Fikk ikke det før jeg dro på ferie før skolen slutte. :woot:

Og selvfølgelig har jeg gått til innskaffelse av en tåteflaske idag. Fant ut at de er eldig kjekke og ha nåt man skal se film eller noe sånt og drikka skal vare veldig lenge. Anbefales til alle hardbarka nerder. :p

Lenke til kommentar
Jejeje... Da var enda en dag over. Laget mine 2 første 3D-bilder som er gjennomførte idag. Funnet ut hvor skolen jeg skal gå på i morgen er. (Visste det ikke, så pappa måtte vise meg. ) Også sitter jeg med den Nye Bobby Conn CD'en i havn her. ûberleet artist.! neste er å få bestillt "The Golden Age" albumet. :)

De hadde ikke The Golden Age i butikken, nei? Tett opptil jul var jeg innom 10 platebutikker før jeg fant det. Überfett album.

 

Uansett, *nynne*. Relax!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...