darkness| Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Høyhælte sko er døden å gå i...Trust me, I know. Det er en vanesak. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 skulle får bursdags gave i dag.. pakka hadde akkurat samme form som et dvd cover.. men litt tykkere.. jeg hadde jo sakt at jeg ønska meg doom 3 å trudde seff at det var det.. men neida.. det var en klokke, pen og kredittkort holder.. nedtur.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Grattis med dagen! Klokka og greiene var sikkert fint det og da. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) skulle får bursdags gave i dag.. pakka hadde akkurat samme form som et dvd cover.. men litt tykkere.. jeg hadde jo sakt at jeg ønska meg doom 3 å trudde seff at det var det.. men neida.. det var en klokke, pen og kredittkort holder.. nedtur.. Gjør som meg, kjøp gave til deg fra deg til jul og bursdag så blir du alltid fornøyd Lite kult å få noe tull man ikke trenger eller vil ha... Edit (Doh hehe) Gratulerer med dagen! Endret 17. august 2004 av Hoax Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Heisann folkens, skjedd noe moro her? Tilbake fra ferie, ferdig uthvilt... (*ahhh*) Gratulerer med dagen Natrium Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Grattis med dagen! Klokka og greiene var sikkert fint det og da. jaja.. var litt fet og.. slenger opp bilde når pappa kommer hjem i kveld.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nu er far og søster reist (henta søster på Gardermoen ista, så nå bor jeg alene.. Det høljeregner ATM, kanskje det blir en rånetur ellerno.. Først må man lage mat, det erke jeg så flink, med mindre det er grandis.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Nu er far og søster reist (henta søster på Gardermoen ista, så nå bor jeg alene..Det høljeregner ATM, kanskje det blir en rånetur ellerno.. Først må man lage mat, det erke jeg så flink, med mindre det er grandis.. Hadde du dratt i millitæret så hadde de kanskje fått skikk på deg og få deg til å lage ordentlig mat selv Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 HIhi. Jeg mobber B|Real fordi han skal i forcen, og B|real tar det utover Marvil siden han slapp unna Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hm, tok opp det kjønnsykdom greiene med x'en i dag..å som sagt, ho sa det bare for å være jævlig... Dessuten kom jeg også i klasse med en annen type som ho har vært sammen med Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hm, tok opp det kjønnsykdom greiene med x'en i dag..å som sagt, ho sa det bare for å være jævlig...Dessuten kom jeg også i klasse med en annen type som ho har vært sammen med hehe.. *haddis gleder seg* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 @B|Real: Vel, man lærer ikke å lage mat der, man får servert noe gørr.. @Darkness: Hehe, man tar seg ikke nær av slike småbarn som ikke er tørre bak ørene enda.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 HIhi. Jeg mobber B|Real fordi han skal i forcen, og B|real tar det utover Marvil siden han slapp unna Jeg har da "mobbet" Marvil lenge jeg :weee: @B|Real: Vel, man lærer ikke å lage mat der, man får servert noe gørr.. @Darkness: Hehe, man tar seg ikke nær av slike småbarn som ikke er tørre bak ørene enda.. Kjøkkentjeneste? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har alle gått å lagt seg? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skole imorra for mange ... inkludert meg.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skole imorra for mange ... inkludert meg.. me2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skole imorra for mange ... inkludert meg.. Jaja, meg og, men jeg legger meg ikke 21:15 forde. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 GL@School people =) Har ryddet nå på rommet og det er ikke rommet mitt lenger. Alt er jo ryddig ffs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg