Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

HalTan, jeg hater også matte. Jeg vurderte å droppe det etter GK, men fikk pratet litt med rådgiver, og lest noen brosjyrer. Du MÅ ha 3MZ eller 2MX for å kunne komme inn på videre gode studier som ikke har fryktelig mye med matte å gjøre. Jeg skal absolutt ikke studere noe hvor matte står sentralt, men 3MZ eller 2MX er et krav. ://

 

(Gjelder de fleste "store" studier videre. Nå vet jeg ikke hva du vil videre. :))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Må jeg ha überbaggy skater-stil for det, mon tro? :)

Må du ha sko som holder til det formål mon tro? :p

 

Hadde jeg kostet støv av det gamle brettet, hadde jeg ikke tråkket på det en gang med de skoene.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt mitt par siden ungdomskolen, og de ser fremdeles relativt nye ut.. Gutter kan bare ikke behandle sko :roll: eller.. mulig det har med at noen bare går med samme par sko hele tiden da..

Jeg går ut ifra at du ikke har skata med skateskoene Globe... Vel, det har jeg. Har hatt 2 par, og begge sugde like hest etter 2-3 uker.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt mitt par siden ungdomskolen, og de ser fremdeles relativt nye ut.. Gutter kan bare ikke behandle sko  :roll:  eller.. mulig det har med at noen bare går med samme par sko hele tiden da..

Jeg går ut ifra at du ikke har skata med skateskoene Globe... Vel, det har jeg. Har hatt 2 par, og begge sugde like hest etter 2-3 uker.

Nah, jeg har ikke skatet med dem :p Men det finnes da måte på hva et par sko skal måtte tåle :p De er ikke av råtten kvalitet fordi om de ikke tåler din råskating :p Har disse http://www.stress.no/Products.asp?hid=2&cid=10&pid=62 i en annen farge

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Tror du virkelig jeg bruker Puma-skoene til skating? :ohmy:

Håper ikke det.

 

:ohmy: du quotet feil innlegg.

 

I den tiden jeg stod på brett, var silikonlim alltid en vinner.

Lenke til kommentar
Nah, jeg har ikke skatet med dem :p Men det finnes da måte på hva et par sko skal måtte tåle :p De er ikke av råtten kvalitet fordi om de ikke tåler din råskating :p Har disse http://www.stress.no/Products.asp?hid=2&cid=10&pid=62 i en annen farge

Det er en skatesko, det stilles visse krav til den... Har forresten hatt samme skoen selv, digg å gå i, ikke fullt så digg til sitt bestemte formål.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...