Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Wh1te: Noe av det samma her. Jeg mener, jeg vil heller ha en litt mer ålreit og avslappende skolehverdag enn å pese meg gjennom ditt og datt for å få det ene ekstrapoenget.

Ikke sant? Altså, et ekstra poeng er at èn eneste karakter går opp ett lite hakk. Vil heller ha jevnt over gode karakterer enn å stresse meg gjennom fag som fysikk, kjemi og matte 2/3mx bare for noen lusne ekstrapoeng.

Lenke til kommentar
Ikke sant? Altså, et ekstra poeng er at èn eneste karakter går opp ett lite hakk. Vil heller ha jevnt over gode karakterer enn å stresse meg gjennom fag som fysikk, kjemi og matte 2/3mx bare for noen lusne ekstrapoeng.

:yes:

 

Nå går jeg allmenn også, men er ikke spesiellt glad i realfag, for å si det sånn. Derfor har jeg NULL realfag på hele VK1. :--)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå går jeg allmenn også, men er ikke spesiellt glad i realfag, for å si det sånn. Derfor har jeg NULL realfag på hele VK1. :--)

Hadde jeg også gjort.

 

LarsP sa det jo selv; han gikk ut av 3. blank som et badegulv, ergo; 0 poeng å stresse seg igjennom såpass harde fag som man ikke har interesse for, bare for å ha gjort det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Spørs vel litt vhor du vil inn etter vgs da...

Helt enig. Skal du inn på siv.ing linja må man nok streve seg igjennom mye matte.

Men da bør man like det.

Lenke til kommentar

:( forbanna dritt!! Hunden var ute og lekte med 2amstaffer han kjenner fra før av. Santoz var litt for ivrig med tispen og hannhunden på 2år fløg i trynet på santoz og hadde ett oppgjør. Vel santoz underkastet seg noe han skal gjøre men nå sitter eg her og renser mange bite skader og kutt. :cry:

 

Blir sikkert arr av sårene også. :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...