Goophy Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Oj, faginndeling og klassindelinger er på nett. Bare kaos alt sammen. Huff, huff, huff... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Oj, faginndeling og klassindelinger er på nett.Bare kaos alt sammen. Huff, huff, huff... På vigo eller på skolen din sine sider? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Han begynte. haddis: Kan du sende en norgespakke full av pils til meg? barnehagen her... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Oj, faginndeling og klassindelinger er på nett.Bare kaos alt sammen. Huff, huff, huff... På vigo eller på skolen din sine sider? Its-learning.com Er vel noe massevis av skoler er med på, bare noe dritt hele greia. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Oj, faginndeling og klassindelinger er på nett.Bare kaos alt sammen. Huff, huff, huff... På vigo eller på skolen din sine sider? Its-learning.com Er vel noe massevis av skoler er med på, bare noe dritt hele greia. Det ja. Det har vi på skolen vår også. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Vi har ikke sånn, vi må se på døren på skolen for å få vite hvilke klasse man skal gå i. Men var det ikke denne tråden divese folk ikke likte at ble pratet skole i? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Wh1te: Noe av det samma her. Jeg mener, jeg vil heller ha en litt mer ålreit og avslappende skolehverdag enn å pese meg gjennom ditt og datt for å få det ene ekstrapoenget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Wh1te: Noe av det samma her. Jeg mener, jeg vil heller ha en litt mer ålreit og avslappende skolehverdag enn å pese meg gjennom ditt og datt for å få det ene ekstrapoenget. Ikke sant? Altså, et ekstra poeng er at èn eneste karakter går opp ett lite hakk. Vil heller ha jevnt over gode karakterer enn å stresse meg gjennom fag som fysikk, kjemi og matte 2/3mx bare for noen lusne ekstrapoeng. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 /me skal ha MX-matte, fysikk og kjemi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 /me skal ha MX-matte, fysikk og kjemi Du går sikkert allmen da... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Ikke sant? Altså, et ekstra poeng er at èn eneste karakter går opp ett lite hakk. Vil heller ha jevnt over gode karakterer enn å stresse meg gjennom fag som fysikk, kjemi og matte 2/3mx bare for noen lusne ekstrapoeng. Nå går jeg allmenn også, men er ikke spesiellt glad i realfag, for å si det sånn. Derfor har jeg NULL realfag på hele VK1. :--) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Nå går jeg allmenn også, men er ikke spesiellt glad i realfag, for å si det sånn. Derfor har jeg NULL realfag på hele VK1. :--) Samme her. Er sjeleglad for at jeg ikke har hatt realfag på ett år. (begynner vk2) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Nå går jeg allmenn også, men er ikke spesiellt glad i realfag, for å si det sånn. Derfor har jeg NULL realfag på hele VK1. :--) Hadde jeg også gjort. LarsP sa det jo selv; han gikk ut av 3. blank som et badegulv, ergo; 0 poeng å stresse seg igjennom såpass harde fag som man ikke har interesse for, bare for å ha gjort det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Nettopp! Også har man argumentene med at du trenger ditt og datt av realfag for å studere ditt og datt: Vel, om jeg ikke tåler matte, er jeg da faen ikke interessert i å studere et fag der matte står sentralt. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Spørs vel litt vhor du vil inn etter vgs da... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Spørs vel litt vhor du vil inn etter vgs da... Helt enig. Skal du inn på siv.ing linja må man nok streve seg igjennom mye matte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Spørs vel litt vhor du vil inn etter vgs da... Helt enig. Skal du inn på siv.ing linja må man nok streve seg igjennom mye matte. Men da bør man like det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Spørs vel litt vhor du vil inn etter vgs da... Helt enig. Skal du inn på siv.ing linja må man nok streve seg igjennom mye matte. Men det er POENGET mitt. Jeg skal faen ikke inn på noen siv. ing. Hvorfor? JEG LIKER IKKE MATTE. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 forbanna dritt!! Hunden var ute og lekte med 2amstaffer han kjenner fra før av. Santoz var litt for ivrig med tispen og hannhunden på 2år fløg i trynet på santoz og hadde ett oppgjør. Vel santoz underkastet seg noe han skal gjøre men nå sitter eg her og renser mange bite skader og kutt. Blir sikkert arr av sårene også. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Men det er POENGET mitt. Jeg skal faen ikke inn på noen siv. ing. Hvorfor? JEG LIKER IKKE MATTE. Greit, greit. Ro ned. Dakar bissevovven.. Endret 17. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg