rlz Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Jeg er fremdeles våken så klart og godt i gang med Überman's Sleep Schedule Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Drosjeeiere har jo en god del utgifter i sammenheng med jobben, i tillegg til lønnen. Men han tjener nok grovt for det. Bandidos Pelle: Å sove og spise er mye av det jeg har lyst til å bruke tiden min til allikevel. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Drosjeeiere har jo en god del utgifter i sammenheng med jobben, i tillegg til lønnen. Men han tjener nok grovt for det. Tja, nedbetaling på bilen, bensin og eventuelle reperasjoner, sikkert litt til sentralen, samt skatt og 6% moms (hvis jeg ikke husker helt feil). Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Nå ble jeg irritert! I forbindelse med et prosjekt på jobben, trenger man trolig folk til å reise ut til noen oljeplattformer. Jeg har tidligere nevnt min store interesse for dette, og at jeg derfor ønsker sikkerhetskurs. Har ofte også mulighet til å reise på kort varsel da jeg ikke har noen hjemme å ta hensyn til. Så, under et møte i dag, nevner de 3 personer som har dette kurset og en av våre innleide konsulenter som driver og tar dette kurset eller har planlagt det, men ikke meg... De har garantert valgt ham fordi det ikke er firmaet som betaler, men han selv eller firmaet han egentlig kommer i fra! Nå unner jeg selvsagt ham (som også er en kompis) å få kommet seg offshore, men blir irritert når jeg ikke blir nevnt som en mulighet en gang, bare for at de gjerrigknarkene høyere opp skal spare litt penger! Og trolig så trenger de flere folk ut også! Dette er egentlig bare i tillegg til så mye annet rart der de tror de skal spare litt penger men taper 10 ganger så mye i misnøye... Topper seg litt nå... Får se om jeg får tatt det opp men min næremeste sjef, veldig bra kar og lett å snakke med... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Jeg står opp og tar bort i dørhåndtaket og på en eller annen måte så kommer hånda mi borti selve døra og jeg får ei flis under pekefingeren. Flisa var fan meg 1cm lang...under neggelen satt driten. Gjore ondt som fan! Sitter med Ole Brum plaster nå så det går litt bedre Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Sitter med Ole Brum plaster nå så det går litt bedre *blåsepå* ARGH! Begynner å merke nå at jeg ikke vil på skolen. Plutslig er dagen der, og det er sikkert kjør fra dag1. Jaja. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 22 timer til skolen begynner. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 22 timer til skolen begynner. Ikke si sånt. *angst-slå Goophy* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 heh, har gjort klar 50 pc'r til på skolen der jeg jobber.. så det er klart til skolestart.. og mens jeg har vært her siden forrige mandag har det vært en haug av elever innom.. huff.. dra på skolen før man må?? *ikke skjønne* *mumle sjokolademuffins * Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 og det er sikkert kjør fra dag1. Jaja. Skal ha foredrag på torsdag... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 og det er sikkert kjør fra dag1. Jaja. Skal ha foredrag på torsdag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Herregud så easy peasy Allmen Påbygg er ... til nå. Bare piss og fanteri. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Herregud så easy peasy Allmen Påbygg er ... til nå. Bare piss og fanteri. Lurer på hva du sier om et halvt år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Herregud så easy peasy Allmen Påbygg er ... til nå. Bare piss og fanteri. Lurer på hva du sier om et halvt år. Nøyaktig det samme. Jeg er en mester uten like å vri meg unna skolearbeid samt ta mange snarveier. Det er stort sett det jeg har lært ved å gå på skole. Slik jeg ser på det har jeg tre fag på skolen per idag: Norsk, Matte, Naturfag. Alt annet er enkelt og der man kan velge fag, tar jeg selvsagt "selvstendig studiearbeid". Jeg får ikke det ekstrapoenget de andre får da, men ... hvem F bryr seg? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Herregud så easy peasy Allmen Påbygg er ... til nå. Bare piss og fanteri. Lurer på hva du sier om et halvt år. Nøyaktig det samme. Jeg er en mester uten like å vri meg unna skolearbeid samt ta mange snarveier. Det er stort sett det jeg har lært ved å gå på skole. Slik jeg ser på det har jeg tre fag på skolen per idag: Norsk, Matte, Naturfag. Alt annet er enkelt og der man kan velge fag, tar jeg selvsagt "selvstendig studiearbeid". Jeg får ikke det ekstrapoenget de andre får da, men ... hvem F bryr seg? tøffingen Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Hurra nå funker internett igjenn - *Registrere meg hos firstmile ASAP* Ut i regnværet å sykle noen kilometer på ny felg, nytt dekk og ny slange. Har byttet til en bakfelg med skivebrems Får håpe det ikke smeller på nytt hehe, skulle hatt følgebil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Hmm...var i morra jeg skulle til tannlegen... *ringe* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 tøffingen idioten å så sinna Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Hey...dere to..kutt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Rapporter Del Skrevet 17. august 2004 Han begynte. haddis: Kan du sende en norgespakke full av pils til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg