Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ble jeg irritert! :mad:

 

I forbindelse med et prosjekt på jobben, trenger man trolig folk til å reise ut til noen oljeplattformer. Jeg har tidligere nevnt min store interesse for dette, og at jeg derfor ønsker sikkerhetskurs. Har ofte også mulighet til å reise på kort varsel da jeg ikke har noen hjemme å ta hensyn til. Så, under et møte i dag, nevner de 3 personer som har dette kurset og en av våre innleide konsulenter som driver og tar dette kurset eller har planlagt det, men ikke meg... De har garantert valgt ham fordi det ikke er firmaet som betaler, men han selv eller firmaet han egentlig kommer i fra! Nå unner jeg selvsagt ham (som også er en kompis) å få kommet seg offshore, men blir irritert når jeg ikke blir nevnt som en mulighet en gang, bare for at de gjerrigknarkene høyere opp skal spare litt penger! Og trolig så trenger de flere folk ut også!

 

Dette er egentlig bare i tillegg til så mye annet rart der de tror de skal spare litt penger men taper 10 ganger så mye i misnøye... Topper seg litt nå... :realmad:

 

Får se om jeg får tatt det opp men min næremeste sjef, veldig bra kar og lett å snakke med...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Herregud så easy peasy Allmen Påbygg er ... til nå. Bare piss og fanteri.

Lurer på hva du sier om et halvt år.

Nøyaktig det samme. Jeg er en mester uten like å vri meg unna skolearbeid samt ta mange snarveier. Det er stort sett det jeg har lært ved å gå på skole. Slik jeg ser på det har jeg tre fag på skolen per idag: Norsk, Matte, Naturfag. Alt annet er enkelt og der man kan velge fag, tar jeg selvsagt "selvstendig studiearbeid". Jeg får ikke det ekstrapoenget de andre får da, men ... hvem F bryr seg?

Lenke til kommentar
Herregud så easy peasy Allmen Påbygg er ... til nå. Bare piss og fanteri.

Lurer på hva du sier om et halvt år.

Nøyaktig det samme. Jeg er en mester uten like å vri meg unna skolearbeid samt ta mange snarveier. Det er stort sett det jeg har lært ved å gå på skole. Slik jeg ser på det har jeg tre fag på skolen per idag: Norsk, Matte, Naturfag. Alt annet er enkelt og der man kan velge fag, tar jeg selvsagt "selvstendig studiearbeid". Jeg får ikke det ekstrapoenget de andre får da, men ... hvem F bryr seg?

tøffingen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...