Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:no: neeeei! So3 har blitt skole tråden IGJEN!

 

  :(

:lol:

 

Camron, å møte nye mennesker er en del av verden.

Jeg er så evig glad at jeg hadde nye folk på ungdomskolen som jeg ble kjent med..noen av de beste "vennene" (LES DET CERION!! :mad:) jeg har hatt =)

:wee:

 

cerion, er mobil-ladderen min der?

b-real, med tanke på at jeg er sosialt hemmet, vil du være så jævlig vennlig å forklare den?

P.S Ladderen er her.

Lenke til kommentar
Hvis du dømmer folk utifra klesstilen og nasjonalitet så fortjener du ikke engang å få gå på skole.. :nei:

å idiot! ikke sånn jeg mener da!

jeg vil ikke gå i klasse med umotiverte folk som går på samme skole som meg fordi de ikke kom inn på førsteønsket..

det er en grunn til at jeg begynnte på allmennfag, jeg er interresert i skolen, og vil at de jeg går i klasse med skal være mer eller mindre det samme...

 

ut av nasjonalitet?? jeg er ikke norsk selv engagn..det jeg mente var at de tror de re 50 cent, driver med bøll og ødelegger undervisningen, samt. lager gjenger! hvem vil vel ha gjengvirksomhet på skolen, og ikke minst i klassen?

Lenke til kommentar
b-real, med tanke på at jeg er sosialt hemmet, vil du være så jævlig vennlig å forklare den?

P.S Ladderen er her.

Jeg var egnentlig ikke så mye venner med folkene som jeg gikk i klassen med på barneskolen...og på ungdoskolen så ble jo "grotta" founded så..jah..

Jeg er fortsatt hemmet, men jeg tar det som en positiv ting :p

Lenke til kommentar
:roll:

 

Betyr det at de ikke kan være ålreite folk da ? Tror du generaliserer litt også, dessuten trenger du ikke kalle meg idiot.

altså..du har rett i at jeg ikke burde kalle deg idiot ( :roll: )..

men poenget mitt var liksom at jeg ikke var ute etter å joine no 50cent gjeng, gothere, men heller ha minst 1 jævel i klassen som jeg kjenner..

det er alt jeg ønsker...

ikkeno mer, ikkeno mindre..

Lenke til kommentar

Apropos skole: /me er spent på hvem han kommer i klasse med. Har sikkert min vanlige "flaks" og kommer i klasse med folk som ikke I DET HELE tatt gidder å bry seg om skolen. Dette året her har jeg nemmelig tenkt til å bry meg litt mer enn forrige året, slik at det kanskje kommer fram litt bedre resultater. :)

 

Edit: Leif var på besøk. :blush:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Apropos skole: /me er spent på hvem han kommer i klasse med. Har sikkert min vanlige "flaks" og kommer i klasse med folk som ikke I DET HELE tatt gidde å bry seg om skolen. Dette året her har jeg nemmelig tenkt til å bry meg litt mer enn forrige året, slik at det kanskje kommer fram litt bedre resultater. :)

endelig en som tenker likt som meg :):thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...