Wabby Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Og da er jeg back @ work igjen. Har fått mange telefoner på diverse leiligheter så det er visst en del å gjøre fremover nå. Fikk mer ram til Laptop'n idag, IrDongle og feil mus *kjefte på Komplett* Ellers så var jeg fikk meg ny Mobil idag. Samsung E700 Digger den telefonen Kr 0,- . Kunne velge mellom den for 0,- eller 6600 for 750,- Men orker ikke å gå med en kloss i lomma når jeg kun skal ringe med den Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Candyfloss: du kan jo ture bort til CFD? Høh? Thea bor jo i Oslo da.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Ellers så var jeg fikk meg ny Mobil idag. Samsung E700 Digger den telefonen Kr 0,- . Kunne velge mellom den for 0,- eller 6600 for 750,- Men orker ikke å gå med en kloss i lomma når jeg kun skal ringe med den Digg! gratulerer! Samsungen er en dritt fet mobil med kamera, masse minne og rett og slett dritt tøff! Men hvordan i heite fikk du den så billig? Btw, jeg glemte å ta med cdene dine på skolen idag, for jeg la platene i feil sekk..Hadde matte tentamen idag... Og nå ser det ut som alt håp for disken min er borte Waste of time...Kan jeg kreve erstatning pga. tap av warez? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Candyfloss: du kan jo ture bort til CFD? Høh? Thea bor jo i Oslo da.. WTF? Var som sagt ikke helt våken. Eg mente CreativeCanis. OMFG Edit: Ka i helsiken? Creaturecanis mener eg. *slå seg i hodet* Endret 18. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 CreativeCanis? Hehe... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 LITT for mye lowcost hardware? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 er ikke så lett........... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Huh? Vel nå har eg spist middag så eg våkner kanskje snart. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Nei..her skal det trenes!!...spinning!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 oooog DA var jeg oppe. Ny rekord, våkna kl 18.00 presis Jeg må ****** meg skjerpe meg, i kveld er det i seng før 12! Kaster bort hele dagen på dette. Men det har snødd i dag Lenke til kommentar
zed Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Huff, jeg tror jeg ikke drar på skolen imorra. Legger meg tidlig også :S Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 oooog DA var jeg oppe. Ny rekord, våkna kl 18.00 presis Jeg må ****** meg skjerpe meg, i kveld er det i seng før 12! Kaster bort hele dagen på dette. Men det har snødd i dag Lykke til, du kommer til å ligge på ryggen og kikke i taket i flere timer, eller vri og vri deg i senga ... Er hatssak... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Var bra aktivitet en stund her men så måtte det dø som vanlig. Eg tror eg setter på nemo i stuen. Bbl Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Var bra aktivitet en stund her men så måtte det dø som vanlig. Eg tror eg setter på nemo i stuen. Bbl Hva med og se en film med meg ikveld? Har ikke noe og finne på.. SKal egentlig lese på en prøve ,menmen.. MR. Mario.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) oooog DA var jeg oppe. Ny rekord, våkna kl 18.00 presis Jeg må ****** meg skjerpe meg, i kveld er det i seng før 12! Kaster bort hele dagen på dette. Men det har snødd i dag Lykke til, du kommer til å ligge på ryggen og kikke i taket i flere timer, eller vri og vri deg i senga ... Er hatssak... må jo starte et sted. Bedre å ligge og se i taket og sovne 3, enn å legge seg 2 og sovne 4. OI! Jeg har fått INNKALLELSE TIL JOBBINTERVJU!!! *danse på bordet* *grin* *grin* *grin* Endret 18. november 2003 av Alastor Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Var bra aktivitet en stund her men så måtte det dø som vanlig. Eg tror eg setter på nemo i stuen. Bbl Hva med og se en film med meg ikveld? Har ikke noe og finne på.. SKal egentlig lese på en prøve ,menmen.. MR. Mario.. As in kino? Hmm til kino trenger man penger og greier. Spør meg igjen når eg har jobb så kan vi dra på date. Men thanks for the invitation. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 må jo starte et sted. Bedre å ligge og se i taket og sovne 3, enn å legge seg 2 og sovne 4. OI! Jeg har fått INNKALLELSE TIL JOBBINTERVJU!!! Grattis! Hva slags jobb da ?? Jeg ville heller ha døgnet og så lagt deg kl 22.00 dagen etterpå Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 As in kino? Hmm til kino trenger man penger og greier. Spør meg igjen når eg har jobb så kan vi dra på date. Men thanks for the invitation. Tenkte for det første på Kino ja.. Men en date med deg virker ikke så tennende på meg akkurat.. Men skulle vært skøy og truffet noen av forumbrukerne herifra på feks et utested ,men jeg er da bare 18 og det er kjipt.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Eneste måten eg klarer å fikse døgrytmen på er å være oppe så lenge som mulig f.eks døgne og legge seg i 18-21 tiden så står man automatisk tidlig opp neste morgen. Eneste downsiden er at man sakte men sikker faller tilbake på den gamle døgnrytmen. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 hehe....! litt kjipt etter et lanparty da, sover i 2-3 dager etterpå...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg