darkness| Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 det var snillt, ja Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) haddis: frem og tilbake er like langt.. Har sagt det før, og sier det igjen... Jeg begynner ikke på skolen før neste mandag Men nok om det.. Må opp en tur til henne jeg var hos på fredag, hun kommer seg ikke på internett, IGJEN!! Endret 16. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 haddis: frem og tilbake er like langt.. Var lengere til hyblen en det var tilbake... Kjørte så innihelvetes feil vei... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 hehe Var det så vanskelig å finne fram da? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 En smule... Så jeg kom for sent til første skole dag... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Begynner på skolen ijen på onsdag. Skal shoppe klær imorgen... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 lurer åp om jeg skal kjøpe meg en ny bukse i morgen, og kanskje en ny genser eller 3 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 svarte hælvete... så sint som jeg er nå har jeg aldri vært Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Camron: Why? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 første skoledag idag, og jeg kom i den mest bedritne klassa.. alle der kjenner hverandre utenom meg... skal prøve å forklare: jeg er fra raufoss og vil komme i klasse med minst en annen gutt fra raufoss som jeg kjenner... derimot er alle i klassa mi fra gjøvik, en annen by, og jeg kjenner ikke en eneste jævel av dem... imårra skal jeg klage på oppdelinga som jeg mener er sugin..den går som følger: i klasse A er det liksom 4 jenter fra raufoss.. i klasse B er det 4 gutter fra raufoss... i klasse C (klassa mi) er det 1 gutt (meg) og to jenter som jeg ikke kjenner fra raufoss.. i klasse D er det igjen 4 gutter fra raufoss... hva faen slags oppdeling er det her?!?!? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Camron: Why? sigve tenk å utnytte stakkars kjetil til å spre det teite budskapet ditt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Han er til for å bli utnyttet Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Camron: Why? sigve tenk å utnytte stakkars kjetil til å spre det teite budskapet ditt hva mener du med det der? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Hahaha! Darkness-, jeg hater deg ennå *koz* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 hva mener du med det der? Var bare en henvisning til meg Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 første skoledag idag, og jeg kom i den mest bedritne klassa..alle der kjenner hverandre utenom meg... skal prøve å forklare: jeg er fra raufoss og vil komme i klasse med minst en annen gutt fra raufoss som jeg kjenner... derimot er alle i klassa mi fra gjøvik, en annen by, og jeg kjenner ikke en eneste jævel av dem... imårra skal jeg klage på oppdelinga som jeg mener er sugin..den går som følger: i klasse A er det liksom 4 jenter fra raufoss.. i klasse B er det 4 gutter fra raufoss... i klasse C (klassa mi) er det 1 gutt (meg) og to jenter som jeg ikke kjenner fra raufoss.. i klasse D er det igjen 4 gutter fra raufoss... hva faen slags oppdeling er det her?!?!? Huff, du kan jo risikere å bli kjent med nye mennesker Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Huff, du kan jo risikere å bli kjent med nye mennesker jeg har ikke behov for det..det er jo bare gangster utledninger i klassa uansett.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Huff, du kan jo risikere å bli kjent med nye mennesker jeg har ikke behov for det..det er jo bare gangster utledninger i klassa uansett.. Har dere ledninger som elever i klassa!? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 ÅNEI!!1!1!!1! EN SKRIVEFEIL!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 neeeei! So3 har blitt skole tråden IGJEN! Camron, å møte nye mennesker er en del av verden. Jeg er så evig glad at jeg hadde nye folk på ungdomskolen som jeg ble kjent med..noen av de beste "vennene" (LES DET CERION!! ) jeg har hatt =) cerion, er mobil-ladderen min der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg