Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var siste kjøretime overstått, og på torsdag er den store dagen. Håper og har god tro om å stå :)

Kjenner følelsen, jeg kjørte opp forrige onsdag. Besto gjorde jeg også, takket være det siste kjørelæreren sa til meg:

 

"Når du skal kjøre opp nå etterpå, skal du ikke tenke på alt det gale du kan gjøre, for da vil du til slutt gjøre noe galt. Det er som å sitte på en engelsk stil og tenke at man ikke skal skrive tysk. Til slutt gjør man det. Tenk heller på alt det du skal gjøre, og det er såpass mye at du ikke har tid til verken å tenke på de feilene du kan gjøre eller å være nervøs."

 

Disse ordene hjalp meg veldig mye, kjørelæreren min er genial. :yes: Tenk slik du også, så går det bra. Lykke til!

Lenke til kommentar
Aho, da har jeg fått flyttet og bor nå i 6. etasje i Nordbyen studenthjem på Gjøvik..:)

Driver å pakker ut og rydder litt, men maskina måtte opp.. ;)

Du fikk opp nettet, altså... :thumbup:

 

Fornøyd med stedet?

Virker fint egentlig.. Linja får jeg på mellom 4 og 6mbits, men det varierer vel etter hvor mange brukere det er på..

Rommet funker fett, med egen vask på rommet.

Lenke til kommentar
Virker fint egentlig.. Linja får jeg på mellom 4 og 6mbits, men det varierer vel etter hvor mange brukere det er på..

Rommet funker fett, med egen vask på rommet.

Felles dass og sånn da?

Hm ja.. Deler med 4 ellerno, kjøkken med 9 elns.. Tror folk har stekt pizza her siden jeg kom.. :D

 

Stikker ut en tur, mulig ikke tilbake før i morgen. Skal bo hos tanta ellerno (siden far er med)..

Lenke til kommentar
Fant ut at naboen min er millionær ut fra skattelistene...

Det er pappa og ifølge de listene, vet ikke om jeg skal tro på det...

 

 

Dritt at de tar for to år tilbake for da vet jeg at pappa og onkel og tante og de tok ut endel overskudd og sånn slik at han står oppført med 1,7 mill.. Da får jeg vel ikke stipend :hmm: Eller er det mulig siden mamma nesten aldri jobber?

 

bfisk: Lykke til på onsdag :fun:

 

 

Grattis med hybel Marvil! :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...