JR Ewing Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Annet tips - sjekk i lokalaviser o.l, og se om det er noen legater! Fikk jo 2000 spenn i fra ett eller annet legat i fjor høst. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Holger: Da er vi 2.... Men det er visst nok sånn at den greien på nettet ikke alltid stemmer. Så selv om den sier at du ikke kan få stipend, kan du risikere å få hvis du søker. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Men fra spøk til lek. Vært og sett "some kind of monster" på eldorado. For de som ikke vet, det er en dokumentar om metallica siden 2000 generelt, men også litt fra før. Har hørt at han ene karen (heter han Hetfield?) gir bort masse privat info som han er flau over i ettertid, men ville skulle komme frem i lyset. Stemmer det? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Æsj, ifølge http://www.lanekassen.no/ kan jeg ikke få stipend. Den der skjønte jeg INGENTING av. Skal jeg fylle inn hva foreldrene mine tjener? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 ahpadt: Ja, sjekk skattelistene Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) ahpadt: Ja, sjekk skattelistene Oki. Edit: Hvor finner jeg skattelistene? Endret 16. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Bare å søke, er du heldig får du uansett... Jepp, jeg får prøve. Let's trick the system! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Edit: Hvor finner jeg skattelistene? Utrolig hva Google kan finne for deg. http://skatt.ba.no/ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Du kan jo fylle inn søknad hos rådgiver også, da. Det gjør jeg. Da sender hun de videre etter hun har godkjent dem, og dermed : stipend -> nye sko! Edit: Vet noen hvor mange kalorier det er i en popcornpose som man popper i mikrobølgeovnen? Eller noen som kan regne det ut fort? Endret 16. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 AnAnAs: Er det ikke en oversikt over næringsinnholdet på pakken da? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Du kan jo fylle inn søknad hos rådgiver også, da. Det gjør jeg. Da sender hun de videre etter hun har godkjent dem, og dermed : stipend -> nye sko! Edit: Vet noen hvor mange kalorier det er i en popcornpose som man popper i mikrobølgeovnen? Eller noen som kan regne det ut fort? I følge moren min er popcorn noe av det "sunnere" snackset man kan spise. Selv aner jeg ikke. Du har ikke noe vondt av det uansett. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Vel, det er jo for det meste luft, så det kan stemme. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Popcorn med ganske lite salt og fett regnes faktisk som "Ja-mat". Regner med det bare gjelder grytepop. Micro er sikkert langt over på nei siden. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) AnAnAs: Er det ikke en oversikt over næringsinnholdet på pakken da? Nei, det er det ikke er. Jeg hater ting det ikke står sånt på.Grr. Men jeg fant det ut nå. 450 kcal per 100 g, men det var kasserollepopcorn. Jeg spiser mikropop Er det ikke en lov som sier at det SKAL stå på pakkene? Endret 16. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 F*EN! Det er kliiiin umulig å finne faren min på skattelistene. Søker på alt mulig, men jeg finner han ikke. Vanskelig navn. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Tjener han penger og betaler skatt er han nok der et sted... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Aiaiai. Nå stikker jeg på kjedelig jobb. Etter jobb skal jeg ta på meg ullsokker og ullgenser og ha piknik ute med champagne & venninne Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Hmm... hvilke satser regnes stipendet fra? Hva mor tjente i fjor? (Ja, de er skilt). Hadde vært digg med litt ølpenger on courtesy of Oslo Kommune (har krav på gratis skolegang uansett...). Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 F*EN! Det er kliiiin umulig å finne faren min på skattelistene. Søker på alt mulig, men jeg finner han ikke. Vanskelig navn. hva med å bare spørre han? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Det satses for 1-2 år tilbake i tid. Digg, for da hadde ikke jeg fått fast jobb enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg