Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men fra spøk til lek. Vært og sett "some kind of monster" på eldorado. For de som ikke vet, det er en dokumentar om metallica siden 2000 generelt, men også litt fra før.

Har hørt at han ene karen (heter han Hetfield?) gir bort masse privat info som han er flau over i ettertid, men ville skulle komme frem i lyset. Stemmer det?

Lenke til kommentar

Du kan jo fylle inn søknad hos rådgiver også, da. Det gjør jeg. Da sender hun de videre etter hun har godkjent dem, og dermed : stipend -> nye sko!

 

Edit: Vet noen hvor mange kalorier det er i en popcornpose som man popper i mikrobølgeovnen? Eller noen som kan regne det ut fort?

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Du kan jo fylle inn søknad hos rådgiver også, da. Det gjør jeg. Da sender hun de videre etter hun har godkjent dem, og dermed : stipend -> nye sko!

 

Edit: Vet noen hvor mange kalorier det er i en popcornpose som man popper i mikrobølgeovnen? Eller noen som kan regne det ut fort?

I følge moren min er popcorn noe av det "sunnere" snackset man kan spise. Selv aner jeg ikke.

 

Du har ikke noe vondt av det uansett. ;)

Lenke til kommentar
AnAnAs: Er det ikke en oversikt over næringsinnholdet på pakken da?

Nei, det er det ikke er. Jeg hater ting det ikke står sånt på.Grr. Men jeg fant det ut nå. 450 kcal per 100 g, men det var kasserollepopcorn. Jeg spiser mikropop Er det ikke en lov som sier at det SKAL stå på pakkene? :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...