Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kine: Kan ikke du begynne som lærling på Åsane Gym? Så kan du vise han stokk dumme IT-ansvarlige at det går ann å overvåke systemet, finne ut hvem som sender NetSend-shit, og søå av NetSend funksjonen. Og så kan du i tillegg ta idiotene som til enhver tid absolutt skal overbelaste nettverket med noe.

 

På tide med frokost... :D

Lenke til kommentar

Jeg må kjøpe bøker for 4,3 k ! Men det ekke mine penger så det bryr meg ikke så mye at det gjør noe :p Men jeg synes det var litt mye da, fikk kjøpt noe brukt da også skal jeg til drammen nå og kjøpe noen...

 

 

Men så har vi fått mange nye dumme lærere :cry: Savner de ifra første klasse!!

Lenke til kommentar
Kan alle det liksom, absolutt alle? Selv om foreldrene mine bor isammen og til tider jobber begge og man ikke lider noen nød liksom?

Jeg fikk det...

Familien bor sammen i stoort hus og har altfor mye penger...

 

:roll:

 

Dimdal, er et engangstipend ja. For å få vanlig tror jeg du må bo for deg selv eller noe. :hmm:

Endret av Goophy
Lenke til kommentar
Kine: Kan ikke du begynne som lærling på Åsane Gym? Så kan du vise han stokk dumme IT-ansvarlige at det går ann å overvåke systemet, finne ut hvem som sender NetSend-shit, og søå av NetSend funksjonen. Og så kan du i tillegg ta idiotene som til enhver tid absolutt skal overbelaste nettverket med noe.

 

På tide med frokost... :D

Du kan jo gjøre det selv :)

Lenke til kommentar
Dimdal, er et engangstipend ja. For å få vanlig tror jeg du må bo for deg selv eller noe.  :hmm:

Jeg har stipend. Det er på grunn av at foreldrene er skillt. Mangler egentlig ikke penger eller noe, men fikk stipend likevel. 800 kr i mnd. :)

 

edit: Og jeg bor hjemme.

Endret av aero^^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...