darkness| Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Håhå! *godte seg over at folk skal begynne på skole* Nå må dere bruke masse penger på bøker.. og snart får dere hauger av lekser, innleveringer og prøver. *danse en liten seiersdans* Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 darkness|: Et ord... stipend ! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 haha, ja, og jeg får 3500kr i mnd! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Kine: Kan ikke du begynne som lærling på Åsane Gym? Så kan du vise han stokk dumme IT-ansvarlige at det går ann å overvåke systemet, finne ut hvem som sender NetSend-shit, og søå av NetSend funksjonen. Og så kan du i tillegg ta idiotene som til enhver tid absolutt skal overbelaste nettverket med noe. På tide med frokost... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jeg må kjøpe bøker for 4,3 k ! Men det ekke mine penger så det bryr meg ikke så mye at det gjør noe Men jeg synes det var litt mye da, fikk kjøpt noe brukt da også skal jeg til drammen nå og kjøpe noen... Men så har vi fått mange nye dumme lærere Savner de ifra første klasse!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Alle kan jo søke om stipend til kjøp av bøker da... Jeg fikk det i fjor. 3400,- Endret 16. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jepp. Stipend er en bra ting. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Stipend til bøker? er det et engangstipend? Tenkte jeg skulle søke "vanlig" stipend jeg.. så jeg får så og så mye i måneden.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Alle kan jo søke om stipend til kjøp av bøker da...Jeg fikk det i fjor. 3400,- Kan alle det liksom, absolutt alle? Selv om foreldrene mine bor isammen og til tider jobber begge og man ikke lider noen nød liksom? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Skader ikke å prøve.. Men hvis dere tjener bra, og foreldrene bor sammen, så er det vel ikke så stor sjangs. Endret 16. august 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Kan alle det liksom, absolutt alle? Selv om foreldrene mine bor isammen og til tider jobber begge og man ikke lider noen nød liksom? Jeg fikk det... Familien bor sammen i stoort hus og har altfor mye penger... Dimdal, er et engangstipend ja. For å få vanlig tror jeg du må bo for deg selv eller noe. Endret 16. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Kine: Kan ikke du begynne som lærling på Åsane Gym? Så kan du vise han stokk dumme IT-ansvarlige at det går ann å overvåke systemet, finne ut hvem som sender NetSend-shit, og søå av NetSend funksjonen. Og så kan du i tillegg ta idiotene som til enhver tid absolutt skal overbelaste nettverket med noe. På tide med frokost... Du kan jo gjøre det selv Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Goophy: Trodde grunnstipendet var litt hver månde jeg.. det du får når du bor for deg selv er grunnstipend + borteboerstipendet.. Hvertfall det jeg mener å ha hørt.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jeg er elev, altså en som ikke kan så masse. Derfor er det umulig å prøve å forklare han noe... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jaja. Er ikke du ferdig på skolen du nå da? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Dimdal, er et engangstipend ja. For å få vanlig tror jeg du må bo for deg selv eller noe. Jeg har stipend. Det er på grunn av at foreldrene er skillt. Mangler egentlig ikke penger eller noe, men fikk stipend likevel. 800 kr i mnd. edit: Og jeg bor hjemme. Endret 16. august 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 dimdal: Aner ikke jeg. Eneste jeg vet er at jeg søkte på alle mulige stipender og fikk et brev der det stod at jeg skulle få 3400,- inn på konto. Det fikk jeg en uke etterpå. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jaja. Er ikke du ferdig på skolen du nå da? jeg? Jeg har sirkus 2 år igjen, og så må jeg på ett eller annet for å få meg en skikkelig utdanning Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har stipend. Det er på grunn av at foreldrene er skillt. Mangler egentlig ikke penger eller noe, men fikk stipend likevel. 800 kr i mnd. Og de kan du gjøre hva faen du vil med? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har stipend. Det er på grunn av at foreldrene er skillt. Mangler egentlig ikke penger eller noe, men fikk stipend likevel. 800 kr i mnd. Og de kan du gjøre hva faen du vil med? Jupp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg