sluffy Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 http://www.opprop.no/opprop.php?id=treordslek <--- Signer Lenke til kommentar
Paull Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Narkostraff, faktisk. Slipper man inn i Australia da? Eller er ikke de så strenge som US of A? Australia er jo øya de sender alt mulig pakk de ikke vil ha i resten av verden, så skulle tro han er meget velkommen der Nei, vet egentlig ikke med Australia, men USA er pinadø strenge på å slippe inn folk i landet! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 De er nok fryktelig strenge ja Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Spørs jo hva slags narkostraff, om fyren har vært langer, så tror jeg ikke han slipper inn. Men straffes egentlig narkomane for å f.eks. ta et skudd på åpen gate? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Edit: btw kerry vinner lett det valget i US. Det håper jeg for Guds skyld at han gjør. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Edit: btw kerry vinner lett det valget i US. Det håper jeg for Guds skyld at han gjør. og for resten av USA, og Verdens skyld også..... Lenke til kommentar
tbend Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Har ont i nakken!..... go natt! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Vondt i stor tåa natta Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Vondt i magen, stappa i meg så mye! Nattaaaaaaaaaaaaaaa.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Fy f#¤* Ikke mye internett med dette opplegget Har sendt ISP ultimatum om enten å tilbakebetale 50% av mine betalte regninger OG ordne internett linjen. Eller levere noe som virker 100% (Dobbel ISDN gratis montert og bruk ut året) Hvis de ikke oppfyller kravene og jeg ikke "Vinner" saken hvis det går til forbrukerrådet så vet jeg om en antenne eid av ISP som kommer til å falle ned en mørk regnfyllt høstnatt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 så mage fete unnskyldninger får å legge seg det var a... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har sett The Matrix i kveld så nå går jeg og legger meg Får med meg nye ting hver gang jeg ser sånne filmer som Matrix og Lord of the ring, Starwars...liker det Lenke til kommentar
Blax Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Jeg har sett The Matrix i kveld så nå går jeg og legger meg Får med meg nye ting hver gang jeg ser sånne filmer som Matrix og Lord of the ring, Starwars...liker det je..meg også God Natt alle sammen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 [Trøtt]god natt alle mann[/Trøtt] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 NÅ legger jeg meg..ser dobbelt.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Yup. Tror eg kubber snart selv så eg får sovet av meg bakrusen. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 http://www.opprop.no/opprop.php?id=treordslek <--- Signer Tre Ords Leken ruler! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 pingler har mini lan hjemme nå.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Er det ikke like greit å bare ignorere dritten? Sånne tråder er morsome i ca 2sider men så blir det bare latterlig. Ignorer så glemmer du det. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Nå har jeg stått opp og snart snart på skolen da, gruer meg.. Bestevennian mi skal ikke gå der men i holmestrand og det blir liksom ikke det samme uten hu. Samtidig er det mange nye drittunger som begynner på skolen.. Er det idag ellerpå onsdag du har bursdag Thea? Er det idag så: *SKyndeseg* bare en halvtime til jeg må gå til bussen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg