SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 /me ser ikke på tvnorge lengre (nesten) det går jo bare repriser og reality dritt som ungkaren og lignende. Candyfloss: du kan jo ture bort til CFD? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 *sikle* http://www.itavisen.no/art/1302329.html *sikle* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Sparks: Creature[something] er ikke så into damer... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 ****** ta snøen. Nå får jeg ikke hentet scooteren som står på verksted *håpe at snøen forsvinner og kommer tilbake når jeg har hentet den* Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg skal faktisk mekke lasagne.. I svæær form..! Blir digg.. Skal få noen venner over hit.. Må låne noen stoler.. Skal nå bort og mekke kjøttlasagnesausen.. Har alt.. Til og med løk. Pleier alltid å glemme løk. Så blir det den hvite sausen.. Og så mekker jeg alt sammen til lasagne.. Digg! Spiser rundt 6 tia regner jeg med.. Må skyndte meg Gleder meg! Blir sååå godt! (Damn, jeg er bare den überkokken) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Sparks: Creature[something] er ikke så into damer... Canis=hund eller hundearten? ulv? mener det er noe lignende. Edit: Nå fikk eg lyst på lasagne Endret 18. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Skulle ønske snø og mopeder ikek var funnet opp jeg :sukk: EDIT: nvoetfiv -> bon appetit Endret 18. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Nevermind.. Endret 18. november 2003 av sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Jeg skal faktisk mekke lasagne.. I svæær form..! Blir digg.. Skal få noen venner over hit.. Må låne noen stoler.. Skal nå bort og mekke kjøttlasagnesausen.. Har alt.. Til og med løk. Pleier alltid å glemme løk. Så blir det den hvite sausen.. Og så mekker jeg alt sammen til lasagne.. Digg! Spiser rundt 6 tia regner jeg med.. Må skyndte meg Gleder meg! Blir sååå godt! (Damn, jeg er bare den überkokken) Dekk på til meg.. Lasagne > Wok Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 /me er i godt humør av en eller annen grunn idag. I forhold til å igår det eg bare holdt kjeft. /me hører på D:\My Music\Bergen HIP HOP\Spetakkel - Bergens Representanter.mp3 Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) ****** ta snøen. Nå får jeg ikke hentet scooteren som står på verksted *håpe at snøen forsvinner og kommer tilbake når jeg har hentet den* Jeg skal kjøre moped til skolen imorgen. Weeeeee. Det blir morro. Gleder meg allerede. Skli bortover og sladde i rundkjøringene. Eventuelt skremme gamle mennesker på fortauet. EDIT: Siden alle andre sier hav de hører ¨på så slenger jeg meg på: E:\mp3\-=Soundtracks=-\OST-Kill_Bill_Volume_One-2003-XMR\04_bernard_hermann_-_twisted_nerve-xmr.mp3 Endret 18. november 2003 av sjefen_ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 snakkes gutarochjentar, mat,lekser,tv,wc3 står i veien.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Radiohead - Karma Police Dæven jeg fikk lyst på sjokolade nå ((( Lenke til kommentar
zed Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 15% HalTan ? Lurte på i antall dager da ffs. Kan jeg være hjemme imorra (jeg er syk) hvis jeg allerede har vært en dag borte? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Vel, om du ikke klarer å regne 15% av alle dager så bør du kanskje ikke ta fri i utgangspunktet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Helsiken kor fort det blir mørkt for tiden. Er det rart eg blir lett deprimert. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 /me er i godt humør av en eller annen grunn idag. I forhold til å igår det eg bare holdt kjeft. Helsiken kor fort det blir mørkt for tiden. Er det rart eg blir lett deprimert. Make up your mind god damit Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hellsikken så ting går unna her i dag da... Sparks: Nei jeg er særs lite instresert i å dra damer snow_dog: Canis = Ulv\hund ja! *diggesittegetnicklitt* Eh... var det no mer? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Er ikke det nå men var det igår. Og blir muligens imorgen. Slemming :grine: : D:\My Music\OTHER\Jamiroquai - Synkronized\2. Planet Home.mp3 Edit: BBL simpson nu. Endret 18. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg