Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal faktisk mekke lasagne.. I svæær form..! Blir digg.. Skal få noen venner over hit.. Må låne noen stoler.. Skal nå bort og mekke kjøttlasagnesausen.. Har alt.. Til og med løk. Pleier alltid å glemme løk. Så blir det den hvite sausen.. Og så mekker jeg alt sammen til lasagne.. Digg! Spiser rundt 6 tia regner jeg med.. Må skyndte meg :yes:

Gleder meg! Blir sååå godt! :woot:

(Damn, jeg er bare den überkokken)

Lenke til kommentar
Jeg skal faktisk mekke lasagne.. I svæær form..! Blir digg.. Skal få noen venner over hit.. Må låne noen stoler.. Skal nå bort og mekke kjøttlasagnesausen.. Har alt.. Til og med løk. Pleier alltid å glemme løk. Så blir det den hvite sausen.. Og så mekker jeg alt sammen til lasagne.. Digg! Spiser rundt 6 tia regner jeg med.. Må skyndte meg :yes:

Gleder meg! Blir sååå godt! :woot:

(Damn, jeg er bare den überkokken)

Dekk på til meg.. Lasagne > Wok

Lenke til kommentar
****** ta snøen. Nå får jeg ikke hentet scooteren som står på verksted :(

*håpe at snøen forsvinner og kommer tilbake når jeg har hentet den*

Jeg skal kjøre moped til skolen imorgen. Weeeeee. Det blir morro. Gleder meg allerede. Skli bortover og sladde i rundkjøringene. Eventuelt skremme gamle mennesker på fortauet.

EDIT: Siden alle andre sier hav de hører ¨på så slenger jeg meg på: E:\mp3\-=Soundtracks=-\OST-Kill_Bill_Volume_One-2003-XMR\04_bernard_hermann_-_twisted_nerve-xmr.mp3

Endret av sjefen_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...