Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye!

 

Noen som støtter meg?

hva er du du tenker med.. du mener serriøst ikke det?

Ser ingenting gærent i forslaget, men la gå. Jeg blir nedstemt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye!

 

Noen som støtter meg?

hva er du du tenker med.. du mener serriøst ikke det?

Ser ingenting gærent i forslaget, men la gå. Jeg blir nedstemt.

ser du ikke no galt i det???

uff uff.. ferien er de eneste lyspunktene..

Lenke til kommentar
JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye!

 

Noen som støtter meg?

seff støttes det

Lenke til kommentar
JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye!

 

Noen som støtter meg?

må ha sommerferie da!

Endret av Blax
Lenke til kommentar
JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye!

 

HAHAHA, det må være noe av det dummeste, jeg har hørt på lenge. :lol:

Lenke til kommentar
Det hele er et skritt i min onde plan for overtagelse av verden, og innføring av mitt totalitære diktatorstyre under egenoppfunnet ideologi: Halitismen.

Og jeg regner med at jeg blir selvutnevnt, enstemmig visediktator og din høyre hånd?

 

 

Men fra spøk til lek. Vært og sett "some kind of monster" på eldorado. For de som ikke vet, det er en dokumentar om metallica siden 2000 generelt, men også litt fra før. handler om problemene de hadde rundt tiden før St. Anger ble utgitt. Fantastisk bra laget dokumentar som er verd å se. Spesielt det at når de viser konsertklipp så er det som å stå i konsertlokale med dem og høre de live. Aldri opplevd noe lignende av en film, men fikk faktisk frysninger på ryggen under konsertene, spesielt det siste klippet mot rulleteksten, nærmere virkeligheten kommer man ikke til dags dato.

Anbefales. :thumbup:

Lenke til kommentar
JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye!

 

Noen som støtter meg?

Hvilke sokketyper røyker du? :dontgetit:

 

HalTan: regner med du lar alle som noensinne har skrevet noe i OT bli med i Halitismen når den tar av?

 

Hah, til alle dere som begynner på skole nå, jeg begynner ikke før mandag neste uke :tease:

 

Så forresten National Security i dag, utrolig artig film :!:

Lenke til kommentar

Litt gøy å slippe unna alt det skolemaset. Synes det er ganske gøy å se alle andre gå på skolen når jeg går å legger meg.

 

Har sånn halvveis gjort en avtale med en kompis om at etter han har sonet narkostraffen sin så flytter vi ned til australia. Har enormt lyst til det... men orker ikke gjøre det alene

 

Edit: btw kerry vinner lett det valget i US.

Endret av Term
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...