Bandidos-Pelle Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye! Noen som støtter meg? hva er du du tenker med.. du mener serriøst ikke det? Ser ingenting gærent i forslaget, men la gå. Jeg blir nedstemt. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye! Noen som støtter meg? hva er du du tenker med.. du mener serriøst ikke det? Ser ingenting gærent i forslaget, men la gå. Jeg blir nedstemt. ser du ikke no galt i det??? uff uff.. ferien er de eneste lyspunktene.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye! Noen som støtter meg? seff støttes det Lenke til kommentar
Blax Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye! Noen som støtter meg? må ha sommerferie da! Endret 15. august 2004 av Blax Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg stemmer for 2 måneders viterferie istedet! Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Yo, HalTan, hvorfor har du tusen forskjellige avatarer, men ikke den gamle? Den var jo faktisk bra. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Yo, HalTan, hvorfor har du tusen forskjellige avatarer, men ikke den gamle? Den var jo faktisk bra. Ord. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 HalTan "leker" 31337 script-tøs for tiden... Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Ach Scheisse! Der PHP-script über alles! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye! HAHAHA, det må være noe av det dummeste, jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Yo, HalTan, hvorfor har du tusen forskjellige avatarer, men ikke den gamle? Den var jo faktisk bra. Det hele er et skritt i min onde plan for overtagelse av verden, og innføring av mitt totalitære diktatorstyre under egenoppfunnet ideologi: Halitismen. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Det hele er et skritt i min onde plan for overtagelse av verden, og innføring av mitt totalitære diktatorstyre under egenoppfunnet ideologi: Halitismen. Og jeg regner med at jeg blir selvutnevnt, enstemmig visediktator og din høyre hånd? Men fra spøk til lek. Vært og sett "some kind of monster" på eldorado. For de som ikke vet, det er en dokumentar om metallica siden 2000 generelt, men også litt fra før. handler om problemene de hadde rundt tiden før St. Anger ble utgitt. Fantastisk bra laget dokumentar som er verd å se. Spesielt det at når de viser konsertklipp så er det som å stå i konsertlokale med dem og høre de live. Aldri opplevd noe lignende av en film, men fikk faktisk frysninger på ryggen under konsertene, spesielt det siste klippet mot rulleteksten, nærmere virkeligheten kommer man ikke til dags dato. Anbefales. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Om du absolutt vil utføre oppgavene min høyre hånd pleier å utføre, er det greit for meg. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Hm, på expekt kan du tippe hvem som blir den neste amerikanske presidenten. Bush 1.80 Kerry 1.90 Nader 350.00 Hvem blir med og satser en tier på Nader? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Neight? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Om du absolutt vil utføre oppgavene min høyre hånd pleier å utføre, er det greit for meg. selvutnevnt, enstemmig visediktator og din venstre hånd? , Edit; Faen, feil hånd igjen. Endret 15. august 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye! Noen som støtter meg? Hvilke sokketyper røyker du? HalTan: regner med du lar alle som noensinne har skrevet noe i OT bli med i Halitismen når den tar av? Hah, til alle dere som begynner på skole nå, jeg begynner ikke før mandag neste uke Så forresten National Security i dag, utrolig artig film :!: Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Litt gøy å slippe unna alt det skolemaset. Synes det er ganske gøy å se alle andre gå på skolen når jeg går å legger meg. Har sånn halvveis gjort en avtale med en kompis om at etter han har sonet narkostraffen sin så flytter vi ned til australia. Har enormt lyst til det... men orker ikke gjøre det alene Edit: btw kerry vinner lett det valget i US. Endret 15. august 2004 av Term Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. august 2004 Rapporter Del Skrevet 16. august 2004 Narkostraff, faktisk. Slipper man inn i Australia da? Eller er ikke de så strenge som US of A? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg