b-real Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 *kjøre å kjøpe cola* Har ikke du slutta med brus? Jeg må da lov til å belønne meg selv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Da logger jeg av, så får vi se når jeg kommer på nett igjen.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Da logger jeg av, så får vi se når jeg kommer på nett igjen.. So long, Marvil! Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 y0 skjera? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Ble ikke noe nerding i kveld heller. FAEN. Hadde mest lyst til å sitte foran pcen i hele kvelden, men selvfølgelig lar jeg meg dra med...*klamre seg til pcen* missed you babe *snakke til pcen* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Ble ikke noe nerding i kveld heller. FAEN. Hadde mest lyst til å sitte foran pcen i hele kvelden, men selvfølgelig lar jeg meg dra med...*klamre seg til pcen* missed you babe *snakke til pcen* Samma her, skal på skolen i morgen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Gleder meg som faen til skolen, jeg. Revy og alle revyfestene. Fikk nettopp vite av eksen min at han kom inn på skolen min (en liten del av hjertet mitt skrek YES! ) Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Hah, jeg skal ikke på skolen før onsdag. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Hah, jeg skal ikke på skolen før onsdag. me2 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg skal ikke på skolen før om ett år Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Ble ikke noe nerding i kveld heller. FAEN. Hadde mest lyst til å sitte foran pcen i hele kvelden, men selvfølgelig lar jeg meg dra med...*klamre seg til pcen* missed you babe *snakke til pcen* Fikk nok for en stund i går, var på en vill fest i Hordvik utenfor Bergen. Stakkars jente som skulle rydde opp, det fløt av alt fra spy til annen dritt. Jeg stakk da jeg fikk vite at politiet hadde tenkt seg en tur ut til oss, sånn at jeg ikke skulle få noen problemer. Naboene var visst ikke så begeistret for at festen ble flyttet ut i hagen sånn ca kl 3-4... Husker ikke helt... Dermed blir det nerding i kveld... Endret 15. august 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg hadde ikke drekke i går, faen eller!! Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg skal dusje nu, vi snxr Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Hah, jeg skal ikke på skolen før onsdag. meg og... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Og husk: Første skoledag er bursdagen min En stygg kjerring starter fredag (skal gå på Wang). Død over henne. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Er vel litt drøyt å ønske noen død bare fordi de er litt mindre pene? Endret 15. august 2004 av Paull Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Er vel litt drøyt å ønske noen død bare fordi de er litt mindre pene? Hun er ikke mindre pen, hun er bare slem. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye! Noen som støtter meg? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye! Noen som støtter meg? hva er du du tenker med.. du mener serriøst ikke det? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 JIPPI! Jeg skal begynne i tiende. Ja, som alle andre, så ser jeg frem til at skolen starter. Jeg har selv lagt frem et forslag til styret, da Oslo Kommune, om at vi burde kvitte oss med sommerferien, og ha skole hele året. Da kan vi lære mye! Noen som støtter meg? Funnayh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg