b-real Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har ødelagt digitalcameraet mitt. Mistet det ned på gulvet og..ja..resten er historie... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Åh, jeg er sååå ulovlig. You naughty girl you Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har ødelagt digitalcameraet mitt.Mistet det ned på gulvet og..ja..resten er historie... Type kamera var det da? Glad mitt nye Powershot G5 er forsikra.. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) B|Real: Hvilket kamera var det? EDIT: Dimdal, you bastard! Endret 15. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Kjønnsdiskriminering.. Hadde noen andre oppfordret til piratvirksomhet hadde advarslene hoppet høyt.. B|Real; (Kanskje du får nytt i militæret.. (Måtte bare) ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Hvem i Osloområdet er med på Harrytur..? Flytter til Gjøvik, og funnet ut at det går 2timer og 44mins til Charlottenberg.. Åssen er Charlottenberg forresten ? Om bare bilen jeg skal ha slutter å streike, så blir det ukesturer.. Edit; Hvor ble det av posten til B|Real..? Endret 15. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Hører jeg biiiilder? Siden vi er så glad for at det funker igjen, og at det blir så lenge til neste gang vi ser trynet ditt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 pfff....slitsomt å pakke... Nu håper jeg har husket alt... Yepp...jeg flytter lengre i fra sverige Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Hvem i Osloområdet er med på Harrytur..? Flytter til Gjøvik, og funnet ut at det går 2timer og 44mins til Charlottenberg.. Åssen er Charlottenberg forresten ? Om bare bilen jeg skal ha slutter å streike, så blir det ukesturer.. Edit; Hvor ble det av posten til B|Real..? GJØVIK? jeg bor 15 min unna gjøvik!! hvor på gjøvik skal du flytte da? og hvilken skole skal du gå på? EDIT: charlottenberg er et bittelitte sted, men en hoved-gate av noe slag der det er masse butikker..ikke serlig pent der, men billig er det jo Endret 15. august 2004 av Camron Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Om AnAnAs er fotofil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Hvem i Osloområdet er med på Harrytur..? Flytter til Gjøvik, og funnet ut at det går 2timer og 44mins til Charlottenberg.. Åssen er Charlottenberg forresten ? Om bare bilen jeg skal ha slutter å streike, så blir det ukesturer.. Edit; Hvor ble det av posten til B|Real..? GJØVIK? jeg bor 15 min unna gjøvik!! hvor på gjøvik skal du flytte da? og hvilken skole skal du gå på? Skal gå på Mediemanagement på Høgskolen i Gjøvik, og skal bo på Nordbyen Studentby, ca 1.5km nord for sentrum.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Marvil, harr harr harr Nå fungerer cam'et igjen...sånn helt plutselig.. Tror nok det fikk seg et støk. Er et Kodak CX6200 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Skal gå på Mediemanagement på Høgskolen i Gjøvik, og skal bo på Nordbyen Studentby, ca 1.5km nord for sentrum.. hvilket år driver du på på vgs? gk vk1 vk2 sentrum og sentrum! er ikke særlig stort sentrum der da.. Endret 15. august 2004 av Camron Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Skal gå på Mediemanagement på Høgskolen i Gjøvik, og skal bo på Nordbyen Studentby, ca 1.5km nord for sentrum.. hvilket år driver du på på vgs? gk vk1 vk2 sentrum og sentrum! er ikke særlig stort sentrum der da.. Jeg er ferdig med VGS.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg er ferdig med VGS.. åja er ikke helt sikker på hva mediemanagement er så Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg er ferdig med VGS.. åja er ikke helt sikker på hva mediemanagement er så Høgskoleutdanning, 3 år.. Står mer i blogen min, URL finnes i signaturen.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 *kjøre å kjøpe cola* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Klikk?` EDIT: Not anymore Endret 15. august 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 raawr! sexy sexscene med brad pitt og hun derre damen i troy! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Herre jemini så mye det er å pakke.. Har sikkert like mye datautstyr som jeg har annet til sammen.. Du er heldig du, B|Real, som slipper å pakke annet enn tannbørste og boksershorts.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg