Black Star Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Havner vel midt i mellom jeg da. Folk er litt uenige i om jeg har mørkeblondt eller brunt hår. På sesjon fikk jeg betegnelsen "mørk blondt", i passet står det "brunt" Men blå øyne har jeg :-) Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jeje... Da tenkte jeg at jeg stakk til Oslo for å se på Metallica, some kind of monster på eldorado. Er vel hjemme ved nattetider, og i morgen skal jeg lage film til neste ukm. så vi sneiks. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 /me vil se "supersize me". Noen som har den og skal være på msn noen timer så de kan sende den til meg? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Takler MSN så store filer..? Hver gang jeg skal sende slike store filer så stopper det på et visst punkt.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Kan være brannmuren? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Kan være brannmuren? Ikke driv piratvirksomhet her da dere... det kan føre til advarsler. Så anbefaler dere å avslutte den diskusjonen akkurat her og nå. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Takler MSN så store filer..? Hver gang jeg skal sende slike store filer så stopper det på et visst punkt.. Funker fint her... Send flere filmer, over msn før. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Kan være brannmuren? Ikke driv piratvirksomhet her da dere... det kan føre til advarsler. Så anbefaler dere å avslutte den diskusjonen akkurat her og nå. Er ikke familie filmer lovlig? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Kan være brannmuren? Ikke driv piratvirksomhet her da dere... det kan føre til advarsler. Så anbefaler dere å avslutte den diskusjonen akkurat her og nå. Er ikke familie filmer lovlig? Når var "Supersize me" en familiefilm? :-) EDIT : Uff da, nå fikk jeg en stygg visuell tanke om Ananas og visse andre forummedlemmer i en norsk versjon av Supersize me... Neida Endret 15. august 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Hmf, prøvde jo bare å hjelpe? Ikke vet vell jeg hva han skal sende... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Var ett svar på Ananas sitt ønske om å få tilsendt Supersize me. Var kun det jeg reagerte på, ikke diskusjonen rundt MSN og store filer. DET er så klart lov :-) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Åh, jeg er sååå ulovlig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jadda, der gikk det til helvete med nok en frøken. AnAnAs, er du ledig for tiden? Tror nok ikke det blir mer slikt på meg nå nei, bare tull og tøys alt samme. Must be the hair. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Du tar det hvertfall pent.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jadda, der gikk det til helvete med nok en frøken. Hva faen er det du gjør galt? Var dere ikke bare og spiste is? Spiste du isen hennes også, så skjønner jeg hvorfor du er dumpet... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Har ikke gjort en dritt jeg. Vi har jo bare snakket sammen om gamle dager og nyere dager. Og jeg spiste bare isen min. Begynner å lure på om det er et eller annet seriøst galt med meg... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Har ikke gjort en dritt jeg.Vi har jo bare snakket sammen om gamle dager og nyere dager. Sikker på du ikke hadde buse i nesa? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Ja... Men burde det ha noe å si egentlig? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 anette_ bor du i oslo eller svelivk?shopper i oslo, er på svelvik dagene.. går litt i surr her ja.. Det er sånn fin ting ( ) som heter tog som går til oslo slik at jeg ikke trenegr å gjøre all shoppinga mi på match på svelviksenteret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg