Nilsen Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 euronics og mobildata har de i alle fall.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 jeg spiser toast.. det er digg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Dagen derpå, ja! Ble rot på meg i går, faktisk Nei men gratulerer =) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Åh så trøtt Men jeg må være mann og holde meg våken *bruke all energi på å holde øynene oppe* Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 du er vel ikke kjerring om du sover? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Åh så trøtt Men jeg må være mann og holde meg våken *bruke all energi på å holde øynene oppe* Haha, det er hva man kalle døgnern00b Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 noen som har klart å sove et helt døgn? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 ja det har jeg greid.. etter et lokalt lan her sov jeg i 25 timer.. etter å ha døgna i 5 dager. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 noen som har klart å sove et helt døgn? Er ingen problem, bare gi meg ro og ingen som kommer å purrer på meg så skal det gå som smurt Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Grr.. Om du snakker om racet i Oslo er jeg litt sinna.. Faren min kunne fått VIP-billetter, men det var noen før ham. Mye bedre å være i båt utpå sjøen... Men det var ikke noe moro, "Spirit of Norway" er altfor overlegen, dvs. helt til girkassa hans gikk i filler da. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Da er jeg tilbake fra sverige og fredrikstad Fikk med meg noen kilo godteri og 3 brett cola Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Lite liv på forumet i dag... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Folk er vel ute i varmen, selv om det er litt teit... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Dagen derpå, ja! Ble rot på meg i går, faktisk Drikke: 200 kr Spandere drink på dame: 100 kr Roting: 0 kr (forhåpentligvis) Å skryte av det på nerdeforum dagen derpå: Priceless. :] Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 dakals Nikkor Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Dagen derpå, ja! Ble rot på meg i går, faktisk Drikke: 200 kr Spandere drink på dame: 100 kr Roting: 0 kr (forhåpentligvis) Å skryte av det på nerdeforum dagen derpå: Priceless. :] Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Ok. Ble til at jeg ikke nerdet hele dagen likevel. Da venninnen min inviterte meg til Aker Brygge, måtte jeg bare. Så skal prøve å nerde i hele kveld istedet. Venninnen min fikk vondt i benet etter en stund, så fikk overta Luis Vuitton skoene en liten stund. Kanskje jeg arver dem snart siden de er for små Uansett, digg vær og masse fine gutter. Digg is også. I morgen skal jeg kjøpe Pasoa (eller hvordan det skrives) og ha piknik etter jobb med en venninne. På tirsdag skal jeg til Tusenfryd. Endret 15. august 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Ok. Ble til at jeg ikke nerdet hele dagen likevel. Da venninnen min inviterte meg til Aker Brygge, måtte jeg bare. Så skal prøve å nerde i hele kveld istedet. Venninnen min fikk vondt i benet etter en stund, så fikk overta Luis Vuitton skoene en liten stund. Kanskje jeg arver dem snart siden de er for små Uansett, digg vær og masse fine gutter. Digg is også. I morgen skal jeg kjøpe Pasoa (eller hvordan det skrives) og ha picnic etter jobb med en venninne. På tirsdag skal jeg til Tusenfryd. Der var du jo! Hehe. Så at du hadde hilst på meg på IRC; men jeg var ikke tilstede ;P Uansett. Jeg har merket meg at du liker utrolig SKINNY damer. Hehe. I den kjendis-puletråden og babethreaden. ;P Bad taste, girl Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Der var du jo! Hehe. Så at du hadde hilst på meg på IRC; men jeg var ikke tilstede ;P Uansett. Jeg har merket meg at du liker utrolig SKINNY damer. Hehe. I den kjendis-puletråden og babethreaden. ;P Bad taste, girl Jeg liker jo deg da, og du er jo skinny Neida, jeg bare synes det er noe elegant over tynne jenter. Hvis de er høye i tillegg, er det bare enda mer elegant. Skikkelig vakkert. Men det er jo bare min mening, trenger ikke dele den Får meg nok jenter uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg