Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Ble til at jeg ikke nerdet hele dagen likevel. Da venninnen min inviterte meg til Aker Brygge, måtte jeg bare. Så skal prøve å nerde i hele kveld istedet. Venninnen min fikk vondt i benet etter en stund, så fikk overta Luis Vuitton skoene en liten stund. Kanskje jeg arver dem snart siden de er for små :innocent:

 

Uansett, digg vær og masse fine gutter. Digg is også.

 

I morgen skal jeg kjøpe Pasoa (eller hvordan det skrives) og ha piknik etter jobb med en venninne. På tirsdag skal jeg til Tusenfryd. :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Ok. Ble til at jeg ikke nerdet hele dagen likevel. Da venninnen min inviterte meg til Aker Brygge, måtte jeg bare. Så skal prøve å nerde i hele kveld istedet. Venninnen min fikk vondt i benet etter en stund, så fikk overta Luis Vuitton skoene en liten stund. Kanskje jeg arver dem snart siden de er for små :innocent:

 

Uansett, digg vær og masse fine gutter. Digg is også.

 

I morgen skal jeg kjøpe Pasoa (eller hvordan det skrives) og ha picnic etter jobb med en venninne. På tirsdag skal jeg til Tusenfryd. :)

Der var du jo! Hehe. Så at du hadde hilst på meg på IRC; men jeg var ikke tilstede ;P

 

Uansett. Jeg har merket meg at du liker utrolig SKINNY damer. Hehe. I den kjendis-puletråden og babethreaden. ;P Bad taste, girl

Lenke til kommentar
Der var du jo! Hehe. Så at du hadde hilst på meg på IRC; men jeg var ikke tilstede ;P

 

Uansett. Jeg har merket meg at du liker utrolig SKINNY damer. Hehe. I den kjendis-puletråden og babethreaden. ;P Bad taste, girl

Jeg liker jo deg da, og du er jo skinny :love::tease:

 

Neida, jeg bare synes det er noe elegant over tynne jenter. Hvis de er høye i tillegg, er det bare enda mer elegant. Skikkelig vakkert. Men det er jo bare min mening, trenger ikke dele den ;) Får meg nok jenter uansett ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...