Goophy Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Da var man oppe og hadde spist frokost. Så var det ut og se på båtrace snart. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Så var det siste dagen jeg bor hjemme... Flytter i morgen.. Noe spesielt jeg burde huske på når jeg flytter... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Så var det siste dagen jeg bor hjemme...Flytter i morgen.. Noe spesielt jeg burde huske på når jeg flytter... Stemmer med på den.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Fått tilbud om stranden og Tusenfryd, men skal sitte inn og nerde i HEEELEEE dag Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Sto opp klokka 12 i går, og skal være våken til i kveld, slik at jeg kommer på rett kjøl før skolen starter på onsdag. Jeg vil ha mer ferie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Fått tilbud om stranden og Tusenfryd, men skal sitte inn og nerde i HEEELEEE dag Pokker også...jeg som skulle legge meg nå Jeg fikk tastaturet mitt til å funke igjen..fattern tipset meg om å først trykke på selve-sender knappen på boksen og så på knappen på tastaturet og vips...deilig delt tastatur, med alle tastene i 100% stand Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Så var det siste dagen jeg bor hjemme...Flytter i morgen.. Noe spesielt jeg burde huske på når jeg flytter... Stemmer med på den.. Jaha? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Jeg fikk tastaturet mitt til å funke igjen..fattern tipset meg om å først trykke på selve-sender knappen på boksen og så på knappen på tastaturet og vips...deilig delt tastatur, med alle tastene i 100% stand You go, Sherlock. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Så var det siste dagen jeg bor hjemme...Flytter i morgen.. Noe spesielt jeg burde huske på når jeg flytter... Stemmer med på den.. Jaha? Siste dag hjemme, lurer på om det er noe jeg må huske på.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 You go, Sherlock. *rapportere for...hmm...trakkasering og stadig nedrakking på moderator....hulk!* Jeg kunne da for pokker ikke vite at logitech hadde barnesikkring på driten Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Hm, alt jeg mangler er en mikrobølgeovn, tror jeg... EDIT: Denne burde funke til å varme nudler i Endret 15. august 2004 av haddis Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Micro er ikke et must, men kjekt å ha. Skal se om jeg finner lista jeg skreiv da jeg skulle flytte.. Edit: fant lista: Haha, LOL! Edit: det var TG-pakkelista dette - Dette var noe av det, hadde et ark ved siden av også. Endret 15. august 2004 av Sub-Lock Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Trenger egentlig bare godteri og duct-tape. Resten sørger the MacGyver-spirit for. Endret 15. august 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Husk at MacGyver ikke kan noenting uten lommekniven sin da. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 /me formaterer for harde livet.. Tror ikke noe har flippa brutalt enda, men det kommer vel.. Kan man bytte stasjonsbokstav på partisjoner..? Alle partisjonene har blandet seg litt.. Control Panel - Administrative tools - Computer Management - Storage - Disc Management (Local) - Høyreklikk på hver av diskene, Change Drive Letter or Path. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 weee.. skal ha minilan med 4stk her i dag.. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Er det godt med potetstappe "dagen derpå" ? Tenkte å steke noen kalkunsteaklets med ost og ha potetstappe ved siden av.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Dagen derpå, ja! Ble rot på meg i går, faktisk Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Da var man oppe og hadde spist frokost.Så var det ut og se på båtrace snart. Grr.. Om du snakker om racet i Oslo er jeg litt sinna.. Faren min kunne fått VIP-billetter, men det var noen før ham. Sub-Lock: Det er meganam! Endret 15. august 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 15. august 2004 Rapporter Del Skrevet 15. august 2004 Hmm.... Hvor var det man fikk kjøpt et slikt lite kjøleskap... Tenkte jeg skulle handle et slikt også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg